• hallo ik zoek rollen voor een justin bieber verhaal


    _de rollen


    -BESTE VRIEND OF VRIENDIN VAN JUSTIN IK HEB ER 2\3 NODIG
    -BESTE VRIENDIN OF VRIEND VAN DE HOOFDPERSOON OOK 2\3
    -FEESTPLANNER (WEET IK VEEL HOE DIE FUNCTIE OOK AL WEER HEET)
    -DE HOOFD PERSOON

    Wat wil ik weten?
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Hobby's:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    foto:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 22:40 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Volgens mij stond je capslock aan bij de bescrijving


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    Volgens mij stond je capslock aan bij de bescrijving
    nee dat deed ik expres om het mee te late opvallen


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,




    Rol:Hoofdpersoon.
    Volledige naam:Gaby Johnson
    Leeftijd:
    Gaby is 18 jaar.Hobby's:Gaby houd van Zingen, Acteren en Muziek Luisteren. Ook zit ze onder pianoles.
    Karakter: Gaby is een meisje dat vol zelfvertrouwen zit. Ze is nergens bang voor en soms floept ze er zomaar iets uit. Ze kan dus niet heel goed geheimen bewaren, maar dat komt dus omdat ze het er soms zomaar uitfloept, en daar kan ze niks aan doen. Voor de rest is ze een erg vrolijk meisje, en zingt ze ook graag. Vroeger was ze heel onzeker, maar gelukkig is dit nu over. Ze staat soms lang voor de spiegel, en soms is ze zo klaar. Als ze chagrijnig is, kun je beter bij haar uit de buurt blijven, want dan kan ze soms nog wel eens een bitch zijn. Laten wil ze graag in een TV serie spelen, en Gaby vind school opzich wel leuk,maar ze is geen schoolfreak. Ze doet 4HAVO, en haar gemidelde is een 9. Ze maakt altijd erg veel lol met haar vriendinnen in de stad, en laat zich dan ook helemaal gaan, zodat ze haar vriendinnen soms wel eens voorschut zet. Maar dat maakt haar vriendinnen helemaal niks uit, en ze lachen er zelfs om. Soms kijken mensen haar raar aan, maar dat kan Gaby niks boeien. Als mensen haar zuur aankijken, dan trekt ze lachend een arrogante trek.
    Uiterlijk:(Picca)




    Gaby heeft mooie, bruine haren. Haar ogen zijn groenbruin, en ze draagt altijd mascara en lipgloss.
    foto:Heb ik hierboven erbij gestopt ;3
    Extra:Gaby rookt niet, en drink (bijna) niet.

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 14:47 ]