• Ik wil zondag mijn lieve vriendinnetje Insoquo gaan meeten in Amsterdam. Het probleem is dat mijn ouders niets van quizlet weten, en dus ook niet dat ik vrienden heb gemaakt die niet echt in de buurt van mij wonen.

    Hoe vertel ik dit me ouders en vraag ik dat ik zondag naar Amsterdam mag? Of moet ik het niet vertellen en een smoesje verzinnen?

    Iemand ervaringen hiermee?

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 14:25 ]


    <3

    Ik zou het hen gewoon vertellen. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Tja... qua ouders heb k t zelfde, maar om zoiets zou k t toch maar gwn vertellen. Alleen praten, goed niet zeggu, maar als je dan naar A'dam gaat, dat ga je wrs nie zomaar.

    Btw bij iig mij doet dat linkje t nie

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 14:25 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Als je alles goed en duidelijk uitlegt (dat alles hier goed en streng wordt gecontroleerd) weten jou ouders dat ze geen zorgen hoeven te maken. Ik heb alles ook gewoon uitgelegd aan mijn ouders over de modjes enzo en waren daar hardstikke tevreden mee.


    Deep inside, I've never felt alive

    Dumbledore schreef:
    Ik zou het hen gewoon vertellen. (:


    Crying, lying and dying. All because of you.

    Hebben jullie dan ook ideeën hoe ik kan beginnen,
    gewoon vragen van: Mag ik naar Amsterdam toe en dan uitleggen waarom, of eerst uitleggen en daarna over Amsterdam vragen?


    <3

    Deluso schreef:
    Hebben jullie dan ook ideeën hoe ik kan beginnen,
    gewoon vragen van: Mag ik naar Amsterdam toe en dan uitleggen waarom, of eerst uitleggen en daarna over Amsterdam vragen?


    Ik zou eerst beginnen over Quizlet zelf. En alles goed uitleggen, zodat ze zeker geen verkeerd beeld van deze site krijgen ;]
    Veel succes!


    Deep inside, I've never felt alive

    Aife schreef:
    (...)

    Ik zou eerst beginnen over Quizlet zelf. En alles goed uitleggen, zodat ze zeker geen verkeerd beeld van deze site krijgen ;]
    Veel succes!


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Aife schreef:
    (...)

    Ik zou eerst beginnen over Quizlet zelf. En alles goed uitleggen, zodat ze zeker geen verkeerd beeld van deze site krijgen ;]
    Veel succes!


    Dit (: Het werkt het beste als je het ze echt gewoon eerlijk verteld.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Zeggen dat je met een vriendin de stad in gaat?


    ars moriendi

    Dumbledore schreef:
    Ik zou het hen gewoon vertellen. (:

    Kuyt schreef:
    Zeggen dat je met een vriendin de stad in gaat?


    Nou ik zou dat normaal wel doen, maar ik moet ongeveer 3 uur reizen dus ik weet niet ofdat dit wel een goed idee is.


    <3

    ik zou je ouders het eerlijk vertellen en jullei story is echt top jullie moeten doorgaan ik zou wel eerst over quizelet en dan dat je daar een vriendin hebt en heel langzaam er na toe werken dat je naar amstie wil gaan


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    jdbfann schreef:
    ik zou je ouders het eerlijk vertellen en jullei story is echt top jullie moeten doorgaan ik zou wel eerst over quizelet en dan dat je daar een vriendin hebt en heel langzaam er na toe werken dat je naar amstie wil gaan


    Haha onze story? We schrijven samen eens geen story, haha lol xd


    <3

    Is het met haar alleen of met meerdere? (:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Toen ik naar Antwerpen ging, wisten ze ook niets.
    Ik heb m'n moeders vragen wel beantwoord en ik heb niet gelogen. (Toen ze vroeg wie er ging, zei ik de namen...)

    Later, 's avonds, toen ik vertelde erover en Goedele's naam liet vallen, vroeg ze wie dat was en toen heb ik niet gelogen: ik zei dat ik haar via facebook ken, waar ik haar beter heb leren kennen (maar wel hier op Q ontmoet)
    Nu ja, nu heb ik Quizlet al een aantal keren laten vallen en ja...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please