• Tussen nu en 14 maart word ik tante, mn zus gaat bevallen van een meisje! Ik ben echt blij, het is btw de eerate keer dat ik tante word. (: Ben best een jonge tante dan, 14 jaartjes gheghe. Maar ik ben dus heel blij. (: Alleen ik weet niet wat haar naam gaat worden maar ze gaat elke vrijdag hier komen dus ik zie haar vaak! (:


    The sun will rise and we will try again.

    Oh wat fijn. Mijn tante heeft onlangs weer gekocht en dat zijn toch echt leuke momenten. Zeker als je meter bent van haar eerste kind en je zus meter is geworden van het tweede. Nouja het zijn beiden schatjes en ik heb mijn huidige username aan haar te danken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wat leuk!
    Bij mij gaat dat denk ik nog wel eventjes duren, omdat mijn oudste zus nog midden allerlei werk enzo zit en ze reist de halve wereld rond voor congressen en de vriendin van mijn broer is net weer begonnen aan een nieuwe opleiding ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Wat leuk! Ik ben echt blij voor je (: Helaas zal ik het nooit meemaken, ik ben enigskind.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Super leuk! :D

    Mijn tante is in verwachting. Dus eind Juni krijg ik er een nichtje of neefje bij :)

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 19:37 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Aawh dat is zoo leuk! (:

    Bij mij zal het nog wel eventjes duren, ik ben de oudste thuis :'D

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 19:42 ]


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Aww dat is echt leuk (:

    Nice in augustus had ik er een bijgehad een nichtje dan she's so cute. Laat je de naam weten als ze geboren is. EHm mijn broer is 16 en vriendinloos dus dat gaat nog ff duren


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Delightee schreef:
    Nice in augustus had ik er een bijgehad een nichtje dan she's so cute. Laat je de naam weten als ze geboren is. EHm mijn broer is 16 en vriendinloos dus dat gaat nog ff duren


    Ahw leuk! Ja ik laat haar naam dan weten in een topic (:


    The sun will rise and we will try again.

    Wat leuk :3! Gefeliciteeerd ;D!!


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Soerjadi schreef:
    (...)

    Ahw leuk! Ja ik laat haar naam dan weten in een topic (:

    Jeeey. wij wisten ook dat het een meisje zou worden en ze heet Evy nu is ze 6 maanden oud ofzo en mi jn neefje Jim is in februari 3 jaartjes geworden en i love they.(H)

    Hoe oud is jou zus dan??

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 19:49 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Inviolable schreef:
    Wat leuk :3! Gefeliciteeerd ;D!!


    Thankyou! En verder iedereen die me.gefeliciteerd heeft ook bedankt!


    The sun will rise and we will try again.

    Delightee schreef:
    (...)
    Jeeey. wij wisten ook dat het een meisje zou worden en ze heet Evy nu is ze 6 maanden oud ofzo en mi jn neefje Jim is in februari 3 jaartjes geworden en i love they.(H)

    Hoe oud is jou zus dan??


    Ahw cute! Mijn zus is 25 haha, ik heb ook een zus van 22


    The sun will rise and we will try again.

    Soerjadi schreef:
    (...)

    Ahw cute! Mijn zus is 25 haha, ik heb ook een zus van 22

    aha oké. OMG als hij een dag bij ons is noemt hij mijn moeder mama en mij soms ook. laatst in de winkelcentrum. mamaxD een paar mensen keken gelijk raar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ahwww ;d Ik werd voor het eerst tante toen ik.. 8 of zo was? xd Tenminste.. ik weet niet hoe oud et oudste kindje is van me broer -Ik zie ze zo wat nooit snap je ;d Waarschijnlijk was ik toen 1 of 2 jaar eerder al tante XD-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Delightee schreef:
    (...)
    aha oké. OMG als hij een dag bij ons is noemt hij mijn moeder mama en mij soms ook. laatst in de winkelcentrum. mamaxD een paar mensen keken gelijk raar


    Hahaha lol! Wel cute hoor! (:


    The sun will rise and we will try again.