• OMDAT TOOK NU OFFLINE IS, OPEN IK HET NIEUWE TOPIC

    Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.


    Omdat "The Desolation of Smaug" nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb.






    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9

    [ bericht aangepast op 30 jan 2014 - 17:06 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mijn topics ^^


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Topic tien alweer wat gaat de tijd toch snel :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzie's mogen lekker in elkaars Pb of Gb. LakeTown zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.


    Nope, dat is niet meer zo ^^
    Maar jeeh, topic 10 alweer. We worden zo snel groot *pinkt een traantje weg*

    LakeTown schreef:
    (...)

    Nope, dat is niet meer zo ^^
    Maar jeeh, topic 10 alweer. We worden zo snel groot *pinkt een traantje weg*


    Ik wil die taak wel van je overnemen, als dat nodig is en jij dat goed vind?

    - Tien alweer! Tijd voor 'n feestje!


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    LakeTown schreef:
    (...)

    Nope, dat is niet meer zo ^^
    Maar jeeh, topic 10 alweer. We worden zo snel groot *pinkt een traantje weg*


    Jaja, sorry ^^
    Nee, ik had gewoon de beginpost ge-quote, dus misschien staan er nog een paar foutjes in. Ga het direct aanpassen!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Stapper schreef:
    (...)

    Ik wil die taak wel van je overnemen, als dat nodig is en jij dat goed vind?

    - Tien alweer! Tijd voor 'n feestje!


    Nu is het gewoon de laatste post als Took niet online is, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    TaurieI schreef:
    (...)

    Nu is het gewoon de laatste post als Took niet online is, haha.


    Oh.. Ik dacht dat daarmee bedoeld werd dat ze in degaten hielden dat het niet te veel offtopic zou gaan..
    Dat heb ik namelijk wel ns vaker gedaan, als mensen iets te veel willen afdwalen x].
    Begreep het dus blijkbaar verkeerd ;$.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Stapper schreef:
    (...)

    Ik wil die taak wel van je overnemen, als dat nodig is en jij dat goed vind?

    - Tien alweer! Tijd voor 'n feestje!


    Moet je aan Took vragen :Y)
    Het in de gaten houden betekend trouwens niet alleen de nieuwe topics openen heur ^^ Je moet ook zorgen dat mensen, zoals je al zei, niet gaaf afdwalen, dat er geen ruzie's ontstaan en dat er geen schokkende dingen worden geplaatst.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2014 - 19:08 ]

    Oeh, oeh, pick me!
    Ik ben gister naar de film geweest.
    Ohman, ohman, wat háát ik 3D. Ik kan zóóóóó slecht tegen schrikmomenten.

    Ik wilde het liefste niet kijken tijdens de spinnen, blergh.


    Wie had dit trouwens, bij de eerste film? :Y)


    Let niet op de spelfout, ik heb 'm zelf niet gemaakt.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2014 - 19:08 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Mijn vriendin ponyhallo1 heeft mijn nagels gelakt (H)



    (dit is trouwens Smaug die in zijn goud ligt. Jeweetwel, dat hij wakker word van Bilbo enzo :')


    [ bericht aangepast op 25 jan 2014 - 19:13 ]

    Mijn topic! *al weer ^^*


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Waarom, echt waarom, quote ik altijd alles als ik het wil aanpassen?

    [ bericht aangepast op 25 jan 2014 - 19:29 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    LakeTown schreef:
    (...)

    Moet je aan Took vragen :Y)
    Het in de gaten houden betekend trouwens niet alleen de nieuwe topics openen heur ^^ Je moet ook zorgen dat mensen, zoals je al zei, niet gaaf afdwalen, dat er geen ruzie's ontstaan en dat er geen schokkende dingen worden geplaatst.


    Alles is hier al tien topics vreedzaam gegaan, haha. DUS IK MA HOPEN DAN NIEMAND VAN PLAN WAS MIJN TOPIC TE VERDISTRUEREN, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mijn topics.


    Caution first, always.

    TaurieI schreef:
    (...)

    Alles is hier al tien topics vreedzaam gegaan, haha. DUS IK MA HOPEN DAN NIEMAND VAN PLAN WAS MIJN TOPIC TE VERDISTRUEREN, haha.


    Vreedzaam wel ja. Maar er zijn wel eens offtopic dingen.. Enz. Dus ja..
    Maar ik zal het Took vragen, zoals LakeTown had gezegd :Y).


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.