• Ja.
    Ik produceer wel eens tekeningen/collages/schilderijen. Soms met behulp van het vak kunst, soms met behulp van mijn eigen creatieve vlagen. Maar nu heeft mijn moeder dus bedacht dat ze wel een kunstwerk (à la Christa) voor d'r verjaardag wilt hebben.

    Ze is 2 april jarig, dus ik heb nog wel een tijdje. Maar aangezien ik niks kan bedenken om te schilderen/tekenen, roep ik nu alvast jullie hulp in :Y) Wat kan ik doen? ^^


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ze is 2 dagen voor mij jarigxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Iets van haar favo film/boek/muziek/whatever? :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Zelfde dag als mijn vroegere beste vriendin. Die datum vergeet ik nooit meer.
    Anyway, iets wat ze leuk vindt. Passie voor tuinieren, vogels, koken, etc.?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Houdt ze van bloemen? Je kunt misschien wel een stilleven maken?
    Zat jij trouwens niet in the UK? Dan kun je misschien een schilderij van een landschap maken daar, want die zijn daar meestal wel mooi ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Aife schreef:
    Houdt ze van bloemen? Je kunt misschien wel een stilleven maken?
    Zat jij trouwens niet in the UK? Dan kun je misschien een schilderij van een landschap maken daar, want die zijn daar meestal wel mooi ;]
    Hahaha, nee, nog niet :'D Over 75 dagen voor twee en een halve week en over anderhalf jaar hopelijk voor minstens 3 jaar :Y)

    Maar @ iedereen, ze heeft geloof ik niet echt hobby's, dus dat is een beetje moeilijk :'D
    Bloemen zouden op zich wel kunnen...


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Nou, het is een erg persoonlijk cadeau en aangezien ze dus niet echt hobby's heeft, denk ik dat je erg vrij bent in je keuze. Omdat ze graag wilt dat het van jou komt, zou ik voor iets gaan wat jij zelf leuk vindt om te doen. Het is immers je moeder en ze wil niet voor iets een kunstwerk van jou, maak er wat persoonlijks van?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Remembrall schreef:
    (...)Hahaha, nee, nog niet :'D Over 75 dagen voor twee en een halve week en over anderhalf jaar hopelijk voor minstens 3 jaar :Y)

    Maar @ iedereen, ze heeft geloof ik niet echt hobby's, dus dat is een beetje moeilijk :'D
    Bloemen zouden op zich wel kunnen...


    Had ik wel bij dat topic over of er modjes niet/minder online gezien. Maar kan ook best zijn dat dat alvast aangegeven is. Ik lees namelijk bijna altijd alles half :Y)
    En ik lees je verhaal ook, ehh, ik ben eventjes de naam kwijt, dus ik dacht: die zit in the UK. Maar dat was dus niet zo ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Maak een schilderij van watje :'D

    Mischien kan je een mooie herinnering die je samen met je moeder hebt en daar een schilderij op baseren.

    Heeft ze een lievelingsdier? Een obsessie?


    26 - 02 - '16

    Nou, wat ik heb gedaan: Ik heb een foto gezocht, wat mijn vader zelf had gemaakt van een plaats waar we geweest zijn. En daar een schilderij van gemaakt.
    Misschien kun jij dat ook doen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dan is Fred ook jarig! Geef haar een mooie collage ;)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Iets wat mooi in het huis past? Dus als je bijv. bruine tinten in het huis hebt moet je niet iets knalgroens maken :A
    Dus misschien eerst daar naar kijken? [:

    En wat maak je normaal gesproken?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Probeer een leuke mooie foto van jullie twee na te schilderen!

    Mijn moeder heeft ooit voor jaar verjaardag foto's gehad van de kinderen. Ik weet niet of jij nog broertje/usjes hebt, maar anders kan je die misschien doen als kunstwerk


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one