• Naar aanleiding van Rebecca's topic heb ik nogmaals een vraagje voor jullie. Hoe belangrijk vinden jullie het om lange gesprekken met iemand te hebben op msn?

    Ikzelf vind het alleen interessant om lange gesprekken te hebben als ik echt iets te vertellen heb. Anders begin ik me al snel te ergeren aan iemand XD Af en toe slap lullen is wel leuk, maar het moet niet elke dag uren lang geforceerd gebeuren. Dat vind ik echt zo vervelend. Dat heb ik overigens ook met bellen. Dat is alleen handig als je ff snel informatie moet doorgeven dat sneller gaat via de telefoon ipv sms. Anders sms ik altijd :') Ik heb nu bijvoorbeeld bijna 5 maanden met mijn vriend en de enige keer dat ik hem gebeld heb was toen ik vroeger weg mocht van mijn werk. Nooit daarvoor, nooit daarna gebeld. Ik heb er gewoon geen behoefte aan en hij gelukkig ook niet hahaha.

    => Dit is trouwens geen aanval op jou hoor Rebecca!

    [ bericht aangepast door een moderator op 28 feb 2012 - 22:25 ]


    Life is hard and then we die

    Ik vind lange gesprekken ook veel leuker ^^ anders gaat het zo :
    'hey'
    hallo!'
    'alles goed?'
    'ja, met jou?'
    'ook wel'
    'Goed, houden zo^^'

    en dan is het gesprek gedaan --'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Meestal heb ik ook niet zo'n lange gesprekken meer. Die gesprekken heb ik nu op facebook. Meestal ga ik op msn als ik iets met iemand moet bespreken (een groepsopdracht voor school of om af te spreken) maar nu heeft de chat op facebook dat volledig overgenomen.
    Als ik me verveel, ga ik wel nog eens met een random iemand praten. Dat zijn wel lange gesprekken.

    Bellen wil ik ook wel, maar het is moeilijk omdat ik soms ongelegen bel of ik niet weet waarover te praten. En dan zijn bij sommigen de dialecten een minpunt.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please