• Ik heb het de laatste tijd zo gehad met sommige reacties. Niet beledigen of aanvallend bedoelt maar soms denk ik echt, mensen denk even na of lees even de andere reacties voordat je een reactie schrijft.

    Bijvoorbeeld iemand maakt een topic over dat ze bloed maria gaat op roepen en een week nadat ze dat heeft gedaan gaan mensen zeggen, je moet het niet gaan doen! Dan wil ik het liefst een facepalm bij mezelf doen

    Of als er iets gezegd word over een beroemdheid/celebrity dat niet waar is en dat iemand na 20 posts nadat men zeker weet dat het niet waar is, gaat zeggen dat het niet waar is. Ik bedoel, sorry hoor maar dan denk ik dat wist iedereen allang die in dit topic een paar reacties heeft gelezen.

    Sorry maar ik kan me hier gewoon zo aan irriteren en wie heeft dit nog meer?


    Physics is awesome

    ehm.. tja, wat kan ik zeggen
    iedereen heeft toch zijn eigen mening? over dat bloody mary, als iemand denkt dat je dat beter niet kan doen pleur je zo'n reactie neer.
    en niet iedereen leest de vorige reacties. ik ga dus echt niet twee pagina's terug lezen :')


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik irriteer me er soms ook aan, maar dan ligt het aan de manier waarop mensen het zeggen. Maar hier irriteer ik me ook aan. :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    -Steekt hand op-
    Ik ik ik ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik erger me er vooral aan als er een topic is waarin iemand de titel van een liedje oid vraagt. Er zijn dan eerst veel mensen die het niet weten en dan komt er één persoon die het wel weet. En na die ene persoon weet ineens iedereen het. Kom op zeg.... (cat)

    Ik erger me eerder aan van die twee jaar oude topics, waar ook al twee jaar niet in gereageerd is, die omhoog geschopt worden. De rest valt wel te overzien.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik ken het gevoel. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Avignon schreef:
    Ik irriteer me er soms ook aan, maar dan ligt het aan de manier waarop mensen het zeggen. Maar hier irriteer ik me ook aan. :Y)

    Precies. En aan het feit dat mensen topics gaan aanmaken over een bepaald persoon die ook op Q zit, en er dan een hele zeur-tekst staat.
    Yoda schreef:
    Ik erger me eerder aan van die twee jaar oude topics, waar ook al twee jaar niet in gereageerd is, die omhoog geschopt worden. De rest valt wel te overzien.

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 0:44 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sommige reacties mogen wel wat vriendelijker, ja. Maar ik irriteer me aan zoveel dingen (cat)

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 9:25 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    ImOnFire schreef:
    ehm.. tja, wat kan ik zeggen
    iedereen heeft toch zijn eigen mening? over dat bloody mary, als iemand denkt dat je dat beter niet kan doen pleur je zo'n reactie neer.
    en niet iedereen leest de vorige reacties. ik ga dus echt niet twee pagina's terug lezen :')


    Yoda schreef:
    Ik erger me eerder aan van die twee jaar oude topics, waar ook al twee jaar niet in gereageerd is, die omhoog geschopt worden. De rest valt wel te overzien.

    Yoda schreef:
    Ik erger me eerder aan van die twee jaar oude topics, waar ook al twee jaar niet in gereageerd is, die omhoog geschopt worden. De rest valt wel te overzien.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Yoda schreef:
    Ik erger me eerder aan van die twee jaar oude topics, waar ook al twee jaar niet in gereageerd is, die omhoog geschopt worden. De rest valt wel te overzien.


    Ik ben er vrij zeker van dat dit je klacht is. Waar jij (eyes) over klaagt zijn namelijk mensen die in een oud topic gaan posten over iets. Kijk naar dat gedoe met die bloody mary (dat gedoe was idioot, wat zijn jullie, een stel bange tienermeisjes die hysterisch gaan doen om spoken en ruzien? .... OH WAIT! Het was wel hilarisch om te zien, dat wel)

    Dat andere gedoe met die artiest was ook om een jaar oud topic. Dus, voor de honderdduizendste keer zeg ik, DEZE KEER AAN DE TOPIC MAKERS: Als je topic niet meer nodig is, vraag een mod om een slotje. Als je topic wel nodig is maar de situatie veranderd (kijk naar die bloody mary die ze al lang had opgeroepen en die voor een eng spook merkwaardig vriendelijk was lolololol) verander dan ook je beginpost. Een post zetten in het topic heeft weinig nut, want veel mensen gaan dat niet lezen.


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik word chagrijnig van een bepaald groepje mensen die overal zo lullig op reageren, Kunnen de "I don't care" reacties niet verboden worden?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Alleen van de botte reacties, de laatste tijd heb ik ook zo gereageerd maar ik werk eraan. Al kan je me niet sarcasme verbieden.
    Maar bepaalde mensen die zich alleen bezig houden om de reacties van andere mensen af te kraken, daar erger ik me weer aan.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Alleen van de botte reacties, de laatste tijd heb ik ook zo gereageerd maar ik werk eraan. Al kan je me niet sarcasme verbieden.
    Maar bepaalde mensen die zich alleen bezig houden om de reacties van andere mensen af te kraken, daar erger ik me weer aan.

    Niet slecht/gemeen bedoeld, maar je kan ook niet reageren. Zo moeilijk is het niet: niets invullen en niet op 'plaats reactie' duwen.

    Doe ik zo vaak: als ik niets zinnigs te zeggen heb, reageer ik gewoon niet. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Yoda schreef:
    Ik erger me eerder aan van die twee jaar oude topics, waar ook al twee jaar niet in gereageerd is, die omhoog geschopt worden. De rest valt wel te overzien.


    This ^^

    En ik irriteer me aan zoveel dingen. Rustig in ademen en tot 10 tellen.


    "Ignite, my love. Ignite."