• Ben je al die Bieber verhalen of One direction verhalen beu? Houd je meer van iets met onbekende mensen?
    Dan is dit echt iets voor jou!

    Het verhaal:

    Nathan is een vijftienjarige jongen die het niet gemakkelijk heeft. Zijn ouders zijn gescheiden, sinds hij klein is en hij heeft twee jongere broers. Nico en Clinton. Beide van verschillende vaders. De Moeder Olivia is al vaak gescheiden en heeft geen geluk in de liefde, toch probeert ze haar zonen zo goed mogelijk op te voeden. De drie zonen spelen basketball en hebben hier een echte passie voor.

    Zinne is een vijftienjarig gewoon meisje, ze heeft een jongere broer Kobe. Kobe speelt ook basketball in hetzelfde team als Nico. Kobe en Nico kunnen het redelijk goed met elkaar vinden. De moeder van Zinne en Kobe, Letitia is goed bevriendt met Olivia.

    Op welk spoor komt Nathan terecht als hij opzoek wilt gaan naar zijn vader?

    Sommige delen zijn waargebeurd vooral het deel van Nathan enkel zijn de namen er aan veranderd en zijn er dingen aan toegevoegd om het tot een mooi verhaal te maken.

    Griphook schreef:
    Wow, dat laatste zinnetje laat me sterk denken aan Abduction, wel toevallig dat de hoofdpersoon uit die film dezelfde naam heeft als in jou story, maaargoed.

    Vind het sowieso beter dan al die fanfics, keep on going :').
    Echt? Ik ken de de film niet eens xD heb hem nog nooit gezien, maar nu maak je me wel nieuwsgierig eigenlijk xD toch ga ik hem niet opzoeken omdat ik dan verder geinspireerd zou kunnen raken, terwijl ik er mijn eigen ding in kwijt wil.

    Is het een goede film trouwens?

    Haha ja, taylor lautner speelt erin, dus dat zegt al genoeg :3.
    Maar sowieso, de verhaallijn is ook wel orgineel :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Griphook schreef:
    Haha ja, taylor lautner speelt erin, dus dat zegt al genoeg :3.
    Maar sowieso, de verhaallijn is ook wel orgineel :3

    taylor lautner xD niet echt mijn ding maar kom