• Oké. Kijk ik zit met een serieus probleem, ik ben best wel aan de dikke kant en ik probeer keer op keer om mijn gewicht te minderen, maar dat lukt me gewoon niet. Ik blijf maar tussendoortjes eten en eten. Ik kan er dus gewoon niet afblijven hoe graag ik ook wil. Ik weet dat je dan makkelijk zegt van blijf er gewoon af, maar dat is echt moeilijk! Als het straks zomer word en we gaan zwemmen e.d. zit ik naast mijn brood magere vriendin en dan zit ik er met gewicht naast. Als ik dan naar haar kijk en zie hoe mager zij is, zie ik mezelf nóg dikker. Ik zie echt tegen de zomer op nu. Ook al vertelt iedereen me dat ik niet dik ben, ik blijf mezelf dik zien, en nee ik heb geen anorexia want ik eet gewoon alles.

    Somebody tips?

    [ bericht aangepast op 2 maart 2012 - 18:50 ]


    Everyday is a new day, with new changes.

    Veel water drinken, simple but effective. Het is sowieso gezonder en daarbij heb je dan sneller een vol gevoel waardoor je dan misschien minder snel honger hebt en een tussendoortje neemt.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Veel drinken. Daar krijg je sneller een vol gevoel van.
    En gezonde tussendoortjes eten.


    Tell me about it, stud.

    Ik herken me hier precies in, maar zoals ze hierboven zeggen.


    Take risks and conquer your fears.

    wat bij mij heel erg helpt als ik honger heb is een komkommer opeten (: zitten geen calorieën in dus je word er niet dik van. of kauwgom dat helpt bij mij vaak ook


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Pericles schreef:
    Ik herken me hier precies in, maar zoals ze hierboven zeggen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ja. Wat ze zeggen. Dit hierboven plus je kan eventueel geen frisdranken meer drinken.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Wat is precies het probleem als iedereen zegt dat je niet dik bent? Ik bedoel, zijn ze blind of denk je dat iedereen zit te liegen tegen je? :/

    Heb trouwens geen idee, maar denk dat veel drinken idd helpt :3


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Veel water, is inderdaad goed.
    En kauwgom helpt ook altijd bij mij. Het stilt de honger, op de een of andere manier.


    Food.

    Ik krijg net honger van kauwgom, of ligt dat aan mij? En ja, veel water drinken, en 5 kleine maaltijden per dag ipv 3 grote.

    Ik denk dat ik exact hetzelfde heb ;p nuja, ik weet van mezelf dat ik niet dik ben, maar als ik een beetje wil afvallen gaat het simpelweg niet omdat ik maar blijf eten ;s ik wou dat ik zelf wist hoe ik het kon oplossen ;s


    effort never betrays you

    Ahw. Bedankt voor al jullie tips! Ik ga er zeker wat mee doen!


    Everyday is a new day, with new changes.

    Veel water drinken, probeer gezonde tussendoortjes te eten, en maak een deal met je moeder dat ze geen ongezonde shit meer mag kopen en jij moet jezelf ook aanleren dat je er niet meer aan mag zitten, probeer meer te sporten en gewoon meer te bewegen, vaker wandelen misschien? En probeer gewoon niet ongezond te eten! Heeft mij ook geholpen!

    Thankful schreef:
    Veel drinken. Daar krijg je sneller een vol gevoel van.
    En gezonde tussendoortjes eten.


    ^^THIS ; Helpt echt!
    + Eventueel naar de sportschool met iemand.


    The odds are néver in our favor.

    Cesare schreef:
    Wat is precies het probleem als iedereen zegt dat je niet dik bent? Ik bedoel, zijn ze blind of denk je dat iedereen zit te liegen tegen je? :/

    Heb trouwens geen idee, maar denk dat veel drinken idd helpt :3

    Duh.
    Ze zeggen dat tegen mij ook maar in my defense. De weegschaal, spiegel en kledingmaat liegen niet.
    En ik heb ook geen idee + hou ook nooit iets vol

    Geen frisdrank meer, 1.5 à 2 l water per dag, je tussendoortjes ALTIJD vervangen door gezonde vervangers, gezonder gaan eten, niet meer opscheppen en veel sporten


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right