• Do you want to live your dream?

    Art Academy



    Boys:
    1. Humble Tyler Samuel Fowler - Muzikant & Zang
    2. Proprius Liam Oliver Sanz - Muzikant & Zang
    3. Sanjit Godric Kartchner - Dans
    4. Jepson Ayden Samuel Evers - Zang & Dans
    5. Diapal Iral Lerio Crystal - Techniek
    6. IHeartMusicc Dustin Samuel Jones - Dans & Muzikant
    7. VRIJ 
    8. VRIJ
    9. IHeartMusicc Dylan Dustin Dawson - Drama & Muzikant
    10. xMinaj Tyler Jay Lopez - Zang/rap & Dans

    Girls:
    1. Sangarios Carmella Valentine - Dans & Muzikant
    2. Sangarios Adelynn Jae Regine - Drama & Zang
    3. liefsamyx Amy Michelle Davids - Zang
    4. Humble Maxime Milla Fowler - Dans & Drama
    5. xMinaj Santana Alexis Avery - Dans & Zang
    6. JaiRy Eliza Josey Willows - Dans
    7. Jepson Ana Dallas Ria - Dans & Muzikant
    8. Randomness Chiya Amorina Hoshi - Muzikant & Zang
    9. IHeartMusicc Alexis Mia Averyn - Dans & Zang
    10. Nenuphar Joan Alexis Moore - Muzikant & Zang

    Kamerindeling
    Jongens:
    1. Tyler F. & Dustin
    2. Liam & Ayden
    3. Godric & Iral
    4. Tyler L. & Dylan
    5. -

    Meisjes:
    1. Carmella & Maxime
    2. Adelynn & Joan
    3. Amy & Santana
    4. Eliza & Alexis
    5. Ana & Chiya

    Ps. Ik ben zelf niet het topicopenster, maar je kunt altijd nog dingen vragen/zeggen tegen de huidige openster; Sangarios.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 20:59 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dylan Drew Dawson

    Ik zette mijn gitaar weg en liep naar de piano. 'Hmm wel iets spelen,' zei ik toen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Sorry, ik ben traag. Explane de post. :"D]

    [Ah, fuck! Sorry, mijn vriend is er het hele weekend, dus ben eigk niet op de laptop 't weekend. Dat vind ik namelijk niet echt heel gezellig overkomen, ;$. Maar nu ga ik terugreageren! Hihi, C:]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    [ Haha nee dat is hartstikke logisch joh. Neemt niemand je kwalijk. Wij kunne prima wachten. :3
    Veel plezier nog trouwens. (wbw)]


    everything, in time

    Joan Alexis Moore.
    De hele tijd was ik wat afwezig, vanwege de felle woordenwisseling van Maxime en Liam. Het kwam weer voor me in gedachten, en ik hoorde totaal niet wat Tyler zei. Ik wilde wegrennen. Het werdt me allemaal eventjes teveel, maar ik wou dit niet. Ik verzette me er tegen. Dit kwam ook meer, omdat ik sterk moest zijn. Ik wilde niet zwak overkomen, en zeker niet vanwege de jongens. 'Ehm, sorry.. Wat zei je?' Vroeg ik afwezig aan Tyler. Ik durfde hem niet aan te kijken, en zeker niet in zijn ogen. Ik schaamde me kapot. Het blikje bier had ik al weggegooid, dat was onder de ruzie van Maxime en Liam. Ik had alleen meegekregen dat hij zijn schouders ophaalde, en toen hij wat zei hoorde ik niks. Er kwam helemaal niets binnen; ik zag hem praten, maar er kwam geen geluid uit zijn mond.

    [Sorry, dat het stukje nogal kort en niets is. 'T is een lame stukje, maar het is nogal laat & ik ben echt kapotmoe. Haha, en dat zal ik zeker doen. Dankuwel, /wbw.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 17:56 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Proprius schreef:
    Liam Oliver Sanz

    'Het spijt me,' Ik glimlach flauwtjes. 'Het geeft niet.' Mompel ik en steek mijn handen verder in mijn zakken. 'Ik ben blij dat je het nu door hebt beter laat dan nooit.' Lach ik bitter en ga rechter staan. 'Ik ga maar denk ik.' Ik kijk haar niet aan maar loop lang haar naar de liften.

    Eliza

    'Natuurlijk, als je dat wilt,' grijnsde ik terug en duwde me overeind. 'Wil je nu gaan? Of heb je nu geen tijd?' vroeg ik hem daarna. Ookal had ik me net een uur geleden omgekleed en gedoucht, als ik zin had om te dansen maakte me dat niet uit.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Chiya Amorina Hoshi
    'Ga je gang.' Ik ging naast hem bij de piano zitten.

    Dustin Samuel Jones

    'Nee ik heb nu niks te doen,' zeg ik dan en loop dan met haar mee. 'Hoe is het hier eigenlijk verdeeld?' vraag ik dan toch nieuwsgierig. 'Zijn de lokalen gemengd of heeft iedereen een aparte afdeling?'

    Dylan Drew Dawson

    Ik begon iets te spelen wat ik zelf had gecomponeerd. Iets wat me van binnen altijd al diep had geraakt. Ik sloot mijn ogen en ging helemaal op in mijn muziek. Ik had dit zo vaak al gespeeld en eindelijk speelde ik het voor iemand anders dan mijn jongere zus en mijn ouders. Toen ik klaar was opende ik mijn ogen en keek haar toen afwachtend aan, 'Wat vond je?' zei ik toen twijfelend.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Chiya Amorina Hoshi
    'Wauw,' zei ik na een tijdje gezwegen te hebben. 'Prachtig.' Ik dacht een paar seconden na. 'Mijn beurt. Wel niet zelfgeschreven, maar ik vind dit gewoon een mooi lied.' Ik begon Empire State Of Mind te spelen op de piano.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 19:37 ]

    Dylan Drew Dawson

    'Dankje,' glimlachte ik toen. Ik grinnikte toen ze empire state of mind te spelen en begon de rap stukjes te rappen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Chiya Amorina Hoshi
    Ik lachte toen Dylan begon te rappen. 'Ik ben hier ook omdat ik kan rappen, weet je?' grijnsde ik. Het was mijn beurt en zong het refrein.

    Dylan Drew Dawson

    Ik lachte, 'Nou laat maar wat horen,' grijnsde ik toen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Chiya Amorina Hoshi
    Ik rapte het volgende stuk. Toen het lied afgelopen was pakte ik mijn iPod, zette en zette Nicki Minaj op. 'Deze is een eitje,' lachte ik.

    Eliza

    'De lokalen zijn deels gemengd, tijdens de danslessen kan het dus goed zijn dat er een eerste of tweedejaars bij ons zit. De gewone vakken zijn wel met eigen jaars medeleerlingen,'antwoord ik als we samen richting het danslokaal lopen. 'Ik moet wel even een andere broek aan doen. Dansen in een spijkerbroek werkt niet,'glimlach ik dan.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'