• Do you want to live your dream?

    Art Academy



    Boys:
    1. Humble Tyler Samuel Fowler - Muzikant & Zang
    2. Proprius Liam Oliver Sanz - Muzikant & Zang
    3. Sanjit Godric Kartchner - Dans
    4. Jepson Ayden Samuel Evers - Zang & Dans
    5. Diapal Iral Lerio Crystal - Techniek
    6. IHeartMusicc Dustin Samuel Jones - Dans & Muzikant
    7. VRIJ 
    8. VRIJ
    9. IHeartMusicc Dylan Dustin Dawson - Drama & Muzikant
    10. xMinaj Tyler Jay Lopez - Zang/rap & Dans

    Girls:
    1. Sangarios Carmella Valentine - Dans & Muzikant
    2. Sangarios Adelynn Jae Regine - Drama & Zang
    3. liefsamyx Amy Michelle Davids - Zang
    4. Humble Maxime Milla Fowler - Dans & Drama
    5. xMinaj Santana Alexis Avery - Dans & Zang
    6. JaiRy Eliza Josey Willows - Dans
    7. Jepson Ana Dallas Ria - Dans & Muzikant
    8. Randomness Chiya Amorina Hoshi - Muzikant & Zang
    9. IHeartMusicc Alexis Mia Averyn - Dans & Zang
    10. Nenuphar Joan Alexis Moore - Muzikant & Zang

    Kamerindeling
    Jongens:
    1. Tyler F. & Dustin
    2. Liam & Ayden
    3. Godric & Iral
    4. Tyler L. & Dylan
    5. -

    Meisjes:
    1. Carmella & Maxime
    2. Adelynn & Joan
    3. Amy & Santana
    4. Eliza & Alexis
    5. Ana & Chiya

    Ps. Ik ben zelf niet het topicopenster, maar je kunt altijd nog dingen vragen/zeggen tegen de huidige openster; Sangarios.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 20:59 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Liam

    Ik zucht geiriteerd als de lift er te lang over doet. Ik kijk om en zie Maxime
    nog steeds bij de muur staan. Als ze haar hoofd mijn kant op draait kijk ik snel
    weg. De lift doet er echt veelste lang over. 7e verdieping, 6e verdieping.. Ik zucht, druk ongeduldig nog eens op de klok en leuk dan maar met mijn handen in mijn zakken tegen de muur naast de lift.

    Randomness schreef:
    [IHeartMusicc, reageer pleasee D: Ik ben me momenteel dood aan het vervelen >_<"]

    Joan Alexis Moore.
    'Ik zei dat ik niet weet met wie jij een kamer deelt en of je dat misschien samen met mij wilde gaan kijken,' herhaalde hij. 'Gaat het eigenlijk wel? Je kijkt zo, hoe zal ik het zeggen, angstig.' Zei hij erachter aan. Oké, kut, hij heeft het dus wel gezien. Een stap zet ik naar achter, en ik was niet van plan om te vertellen wat er nou aan de hand was. 'Ehh, ik ga wel alleen. Ik bedoel naar die lijst kijken bij wie ik ehh.. slaap.' Stamelde ik. Oké, en nu snel wegwezen. 'Maxime, ik ga kijken naar die lijst. Ik zie jou misschien zo nog wel.' Zei ik, toen ik naar Maxime keek.
    Snel liep ik weg, op naar de gang. Een boel mensen kwam ik tegen, en sommige keken me na. Waarom? Waarom doen ze dat? Ik liep naar de dichtsbijzijnde wc en keek ik de spiegel. Tot mijn schrik, en eigenlijk ook mijn verbazing, rolde er een traan over mijn wang. Hoe kan dat nou? Oké, hiermee kan ik de wc niet uitkomen.
    Ik pakte meteen mijn make-up spullen tevoorschijn, en haalde mijn make-up er helemaal af. Ik spoelde wat water over mijn gezicht, en droogde het toen met een shirt in mijn tas. Nu was mijn make-up aan de beurt. Na 15 minuten was ik bijna klaar, en moest ik alleen nog mijn mascara doen. Nogmaals keek ik in de spiegel, en was ik een stuk opgeluchter. Nu was mijn make-up niet meer doorgelopen. Hoe dom kon ik ook zijn om geen waterproof make-up op te doen?
    Nu liep ik door naar het prikbord en keek met wie ik een kamer deelde. Met ene Adelynn deelde ik een kamer, en om precies te zijn; kamer nummer twee. Wie the fack is nou weer Adelynn? Misschien kende Maxime haar? Ze is per slot van rekening een tweedejaars. Zij kent hier meer mensen. Ik zou het nog wel aan haar vragen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Maxime Milla Fowler
    'Wat heb je gedaan?' sis ik naar Tyler zodra ik afscheid heb genomen van Joan.
    'Wie ik? Niets, echt niet! Ik was juist heel lief, heb gevraagd of ze samen naar die lijst wilde gaan kijken. Wilde ze niet, nou oké, ik heb niet gepusht.' 'En waarom keek ze dan zo?' Tyler haalt zijn schouders op en zegt dan sarcastisch: 'Ik heb geen idee, misschien vanwege dat oneindige gekibbel tussen jou en Liam?' Touché, broer. 'O, juist,' zeg ik zacht en voel me een enorme oen. Eerst wil ik achter Joan aan gaan, maar ze heeft gezegd dat ze me "nog wel ziet" en dat vat ik op als teken dat ze misschien even alleen wil zijn.
    Tyler zegt dat hij naar de muziekzaal gaat en gaat er vandoor. Dit is mijn kans. Ik schraap even mijn keel en loop dan naar de lift, waar Liam nog altijd staat. Als ik tegenover hem sta, glimlach ik voorzichtig. Lief zijn.
    'De trap gaat sneller.'


    everything, in time

    Dylan Drew Dawson

    Ik begon te lachen, 'Hmm, dat is inderdaad goed verwoord. Ik heb zelf ook aan kickboksen gedaan vroeger, net zo lang eigenlijk als dat ik piano speel maar ja.' Ze klonk als een hele leuke meid. 'Waar gaan we dus heen?' vraag ik dan snel.

    Dustin Samuel Jones

    Ik glimlachte, 'Dankje,' Ik keek haar toen na. 'Good luck, en dans met plezier,' zei ik toen met een glimlach.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Liam Oliver Sanz

    Ik kijk naar Maxime. 'Ik mag niet trap lopen ik heb een knie blessure.' Antwoord ik en zucht als ik zie dat de ligt nog steeds op de 5e verdieping stil staat. 'Maar ga je ga als je liever met de trap gaat ik wacht wel. ' Ik haal ongemakkelijk een hand door mijn haar. Ik was bang dat ze zo weer tegen me zou uitvallen.

    Eliza

    'Geen dank,' glimlachte ik terug en liep naar het midden van het lokaal. 'Ik dans met plezier en heel veel liefde,' zei ik met een knipoog en zodra de eerste tonen van de muziek klonken liet ik me erdoor leiden.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Maxime Milla Fowler
    'Maar ga je ga als je liever met de trap gaat ik wacht wel.' Eerst wil ik zeggen dat meneer weer even aardig als altijd, maar doe het niet. Ik ben hier juist om lief te zijn, hem bewijzen dat ook ík anders kan zijn.
    'Nee, ik wacht wel,' zeg ik daarom. 'Te lui voor de trap.' Ik hoef eigenlijk helemaal nergens heen, maar hier blijven staan en weglopen als de lift er is, ziet er natuurlijk ook ontzettend dom uit.
    'Waar moet jij eigenlijk heen?' vraag ik daarom maar, dan verzin ik wel een of andere stom excuus waarom ik ook naar die plek zou moeten. Of niet, als het heel duidelijk is dat hij geen zin heeft in mijn gezelschap, wat ik me prima kan voorstellen. En eigenlijk ook weer niet, ik ben hartstikke gezellig!


    everything, in time

    Liam Oliver Sanz

    'Waar moet jij eigenlijk heen?' Ik grinnik. 'Ik ga naar mijn kamer.' deel ik mee en bekijk Maxime. 'En wat moet dit alles voorstellen? Een paar minuten geleden sta je me te vertellen wat voor een eikel ik ben en nu wil je vriendjes zijn?' Ik had er geen problemen mee maar ik wilde het gewoon weten. ik glimlach naar haar en zie dat de lift er bijna is.

    Maxime Milla Fowler
    'O,' lach ik. Daar gaat mijn plan. Ach ja, als hij ernaar vraagt lul ik wel iets over Tyler, dat ik iets uit zijn koffer moet pakken of zo. Makkelijk zat.
    'En wat moet dit alles voorstellen? Een paar minuten geleden sta je me te vertellen wat voor een eikel ik ben en nu wil je vriendjes zijn?'
    'Ho ho ho ho! Ik heb niets gezegd over vriendjes, maar ik mag toch zeker wel een gewoon gesprek aanknopen, wanneer we toevallig beiden met de lift moeten?'


    everything, in time

    Liam Oliver Sanz

    Ik schud met een grijns mijn hoofd. 'Ja wat een toeval is dat het dat jij nu ook met de lift moet.' Er klinkt een ping die aangeeft dat de lift er is. Ik stap net als Maxime naar binnen en druk op de 4. 'Welke moet jij hebben?'

    Maxime Milla Fowler
    'Het is geen toeval! Ik moet wat van Tylers kamer hebben. Dus ook de vierde verdieping,' zeg ik en lach schijnheilig. Hm, die smoes klonk een stuk beter in mijn hoofd. Maar ach, het lijkt me best logisch.
    Ik wil Liam gewoon niet het gevoel geven dat hij, tja, een soort van de strijd heeft gewonnen. Dat ik heb toegegeven dat ik niet aardig ben geweest, wil niet zeggen dat ik gelijk vrienden met hem wil worden. Het betekent dat ik hem nog een kans geef. Al is het maar voor Tyler, voor hem is het natuurlijk ook niet leuk tussen ons geklets te zitten.


    everything, in time

    Liam Oliver Sanz

    'Het is geen toeval! Ik moet wat van Tylers kamer hebben. Dus ook de vierde verdieping,' Ik knik. De lift komt tot stil stand en ik loop de gang op. Er is vrijwel niemand dus kan ik makkelijk door naar mijn kamer gaan. Ik draai me even om. 'Tyler zijn kamer is naast die van mij.' Ik wenk haar en samen lopen we naar de kamers. Ik open die van mij met de sleutel uit mijn zak.

    Maxime Milla Fowler
    'Tyler zijn kamer is naast die van mij.' Ik knik en loop erop af. Er klinkt wat gerinkel van metaal naast me en ik kijk op. Godverdomme, de sleutel! Ik ben echt heel slecht voorbereid, dit is echt om me voor te schamen.
    Ik schraap mijn keel en kuch eens. 'Zeg, die sleutel past zeker niet op elk slot? Ik ben 'm namelijk min of meer vergeten. Soort van. Ja,' stamel ik. Beter kan ik gewoon mijn mond houden voor ik mezelf nog echt gloeiend verraad.


    everything, in time

    Liam Oliver Sanz

    Ik grinnik. 'Daar ga ik niet van uit nee maar je mag wel binnen komen tot Tyler er is als je wilt.' Ik laat de deur gewoon open en leg mijn witte blouse over de stoel zodat ik een zwart shirt uit de kast kan pakken.