• Ja, serieus. Ik ben heel goed in door mijn wekker heen slapen, maar vandaag was echt het toppunt.
    Als je lui bent, en het niet zoekt om een hele lap tekst te lezen, ik raad je aan om door te gaan naar het rode gedeelte onderaan.

    Ik was vanochtend nog half aan het dromen (het was een hele rare droom, maar dat even terzijde) en toen kwam opeens mijn moeder binnen met de mededeling dat ik misschien niet eens moest opstaan, hihi. Ik keek op mijn mobiel en zag dat het acht uur was, en ik zou er drie kwartier over doen om bij de andere school te komen, omdat we daar gym hadden (mijn school begint om half negen). En omdat ik er waarschijnlijk een halfuur over zou doen om aan te kleden, enz, zou het erop neer komen dat ik twintig minuten voor dat de les afgelopen zou zijn bij gym aan zou komen en daarbij nog moest opkleden en we mogen altijd eerder weg omdat we meteen bij de andere les moeten zijn.
    Dus ik doe lekker rustig aan, zodat ik nog makkelijk op tijd kom voor mijn 2e blok, maar dus niet op tijd hoef te zijn voor gym. Krijg ik opeens een smsje om tien voor half tien (ik wilde net weggaan), dat ze staan te wachten op een leraar voor de toets. Ik denk, huh? Heb jij geen gym. Valt het me opeens op dat er bij het smsje staat dat ie om 10.19 is verstuurd. Ik kijk naar mijn mobiel, kijk dan naar de klok bij ons in de kamer, ik kijk nog een keer naar mijn mobiel en dan nog een keer naar de klok en denk: FUCK! Ik was dus mooi te laat voor het tweede blok (ik had ook nog eens toets op dat moment). Dus, ik naar school, kom ik aan in de les, en leg het in het kort uit en mijn lerares zegt zo: 'O, dat is niet zo slim.' Op zo'n manier van: 'Volgens mij heb jij een béétje een groot probleem.'
    Ze stuurt me naar de receptie en ik vraag dus wat ik moet doen.
    Omdat ik de eerste twee lesuren had 'gespijbeld', zou ik dit met de afdeling moeten overleggen, en omdat ik te laat was, moet ik nu maandag om acht uur 's ochtends melden. Dit is een beetje naaiend, want ik ben de eerste twee uur vrij :S.
    Ik was dus later met de afdeling gaan overleggen en uiteindelijk hoef ik (gelukkig), maar één uurtje na te komen, ook op maandag. Ik hoopte dat ik niet hoefde te corveeën, en gelukkig is dat ook niet gebeurd.

    Kort samengevat: ik heb me verslapen en daarbij was ik nog niet goed wakker waardoor ik de tijd verkeerd gezien had. Ik was voor het eerste blok te laat en ik heb een toets gemist en moet deze dus inhalen en ik moet maandag melden en daarna nog een uurtje nakomen.

    Eigenlijk kan ik er wel om lachen xD Het is gewoon zo dom ;]

    Hebben jullie ook wel eens van die 'schaap'-momenten?


    Deep inside, I've never felt alive

    Béééégh...


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Zo vaak.. Meestal op maandag 5 tot 10 minuutje sen dinsdag kwartiersje 20 minuten.. Alleen onze school is zo slecht geregeld [Vooral de opleiding waar ik zit] Ze doen er geen reet aan -.-

    Mja.. Ik moet wat sneller opstaan


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hahaha, handig!
    Ik ben ook best vaak te laat, meestal juist als ik vroeg opsta. Dan denk ik: Ach, ik heb nu alle tijd, rustig aan doen dus. En ondertussen vergeet ik de tijd en spring ik pas rond 8:25 op mijn fiets (school begint 8:30 en 't is zo'n vijf minuutjes fietsen, maar dan moet ik ook nog naar m'n kluis en het lokaal vinden). Dan ren ik de trappen op, ben ik bijna bij mijn lokaal en dan gaat de bel. Tja, te laat ben ik toch al, dus meestal ga ik dan terug naar de aula en daar op m'n gemak ontbijten. Na een kwartiertje haal ik een te laat briefje en ga terug naar de les :'D.


    i put the fun in funeral

    Britsanity schreef:
    Béééégh...


    Dat heb ik niet.
    Mijn moeder is mijn wekker. :Y)
    Als ik te lang in mijn bed blijf liggen, begint ze vanuit de keuken te roepen en als ik dan nog niet opstaat komt ze naar mijn kamer, wekt me nog eens en als ik dan nog niet opsta, trekt ze me sars weg.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Flemish schreef:
    (...)

    Dat heb ik niet.
    Mijn moeder is mijn wekker. :Y)
    Als ik te lang in mijn bed blijf liggen, begint ze vanuit de keuken te roepen en als ik dan nog niet opstaat komt ze naar mijn kamer, wekt me nog eens en als ik dan nog niet opsta, trekt ze me sars weg.


    Haha, handig xD
    Mijn moeder komt meestal nèt te laat ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Een keer had mijn beste vriendin de bus gemist en ze had geen zin om te lopen naar school, want ze zou die avond bij mij logeren en had dus ook nog een logeertas. Dus ik zou haar op gaan halen bij de bushalte. Heeft eerst haar bus een kwartier vertraging, hadden we nog 10 minuten om op school te komen. Toen bleek dat het niet lukte om te fietsen met 2 mensen op 1 fiets, twee dikke schooltassen, een laptop en een logeertas. Dus moesten we lopen. En toen raakte we ook nog eens verdwaald en waren we uiteindelijk een halfuur te laat op school en we wouden een briefje halen, maar die vrouw bij het leerlingen loket vond verdwaald zijn geen goede reden. Maar toch zijn we niet afwezig gezet
    Maar ik voelde me wel echt een schaap


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Hahaha, ik vind al dat ik me heb verslapen als ik om half 8 wakker wordt, en het duurt maar 10 min. voor mij om naar school te komen. x'd


    There's power in the words you whisper.

    Heel vaak eigenlijk. Mijn wekker gaat om 6:00, maar meestal heb ik dan geen zin om op te staan en dan ga ik weer slapen en dan wordt ik om 7:00 wakker. En dan moet ik haasten, want mijn school begint om 8:10, en ik vertrek om tien over half 8. Mijn vader noemt die schaap-achtige momenten altijd mijn BrittDekker momenten...


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    MÈÈÈÈÈÈÈÈÈH!


    26 - 02 - '16

    Ben jij een schaapje?

    SCHAAAAAPEN NEUKEN, SCHAAAAAPEN NEUKEN, SCHAAAAPEN NEUKEN IS FIJN! JA IK GA SCHAAAAAAPEN NEUKEN, SCHAAAAPEN NEUKEN, SCHAAAAAPEN NEUKEN IS FIJN!

    -LOL-


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik op mijn 1e dag op de middelbare... Ik kon mn lokaal niet vinden en moest gebracht worden door een leraar, de hele klas zat er al en kwam ik een kwartier te laat aangelopen :')
    Fijne eerste indruk xD
    Verder heb ik de hele dag schaapmomenten ><


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    08:00 melden?
    Wij moeten ons om 07:30 melden en de lessen beginnen bij ons standaard om 08:00. Dat is pas een hell.


    Here & Now

    Merryweather schreef:
    MÈÈÈÈÈÈÈÈÈH!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien