• Welkom in de common room van LASA. Hier kan je gezellig keuvelen over het doen en laten van je personage, of klagen over je kleine broertje. Zolang het maar gezellig is, is het goed!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 april 2013 - 21:13 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gaan jullie maar eens heel snel in de beginpost van het speltopic zoeken wat ik getoverd heb :3


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Klagen over je kleine broertje, dan heb ik nog wel wat verhalen voor jullie xd.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik niet over kleine broertjes, maar wel over oudere zussen :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mijn broer is 'n sweetie, dus ik hou het op mn little brother.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hier wel broertjes en zusjes, heb er alleen niet veel over te klagen ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Als ik ga klagen, ben ik overmorgen nog bezig. (krul)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    Als ik ga klagen, ben ik overmorgen nog bezig. (krul)


    This.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Het enige waar ik op dit moment over te klagen heb wat mijn zus betreft is dat ik niet mag weten welk geslacht mijn metekindje heeft.




    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Oh, haha, dat is inderdaad 'not cool'


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Zo vervelend. Want ik zie overal van die leuke spulletjes maar ik kan ze niet kopen omdat ik dus niet weet of het een jongen of een meisje is en de meeste dingen wel specifiek zijn.
    Ik heb zo'n voorgevoel dat het een jongetje zal zijn, maar op een voorgevoel kan je niet afgaan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Nee, dat werkt niet. Maar je hebt ook veel dingen unisex, of zit dat er dan net niet tussen?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Kan je het niet kopen? Later kun je het toch gewoon terug brengen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jawel, maar die vind ik niet mooi, haha.

    Ehm, de baby komt pas in augustus, dus dan zijn die bonnetjes al verlopen denk ik? :p


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Hahah, specifiek kopen is ook veel leuker ;D
    Je kunt wel in sommige winkels vragen of 't mogelijk is om het eventueel te ruilen. Als je uitlegt hoe en wat willen ze het nog weleens toestaan.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ja, maar augustus is nog wel heel ver weg toch? En dan zijn t solden en meestal laten ze niet toe dat je dan nog ruilt (ik heb zelf jaren in een kledingzaak gewerkt in de weekends, dus ik weet ongeveer hoe de meeste eigenaars redeneren)
    Het wordt helaas wachten, vrees ik.

    Heeft trouwens nog niemand gekeken wat ik met de beginpost van het speltopic gedaan heb? (no_chears)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.