• 4 clans vol met katten, allemaal hun eigen deel van het bos. Eens in de maand, met volle maan, gaan ze naar een bijeenkomst met een wapenstilstand. De leiders wisselen nieuwtjes uit en vertellen mededelingen aan alle clans.
    De donderclan
    De rivierclan
    De windclan
    De schaduwclan

    De dode katten gaan naar de sterrenclan



    Donderclan:
    leider: Firestar (v) > DevilWings
    commandant:
    medicijnkat:
    krijgers:
    moederkatten:
    - Goldwhisper (v) > DevilWings
    leerlingen:
    - Bluepaw (v) > DevilWings
    - Softpaw (v) > DevilWings

    ouderen:

    Rivierclan:
    leider:
    commandant:
    medicijnkat:
    krijgers:
    moederkatten:
    leerlingen:
    ouderen:

    Windclan:
    leider:
    commandant:
    medicijnkat:
    krijgers:
    moederkatten:
    leerlingen:
    ouderen:


    Schaduwclan:
    leider: Bloodstar (v) > Endgame
    commandant: Shadowflight (v) > Endgame
    krijgers: Spottedclaw (v) > Endgame
    medicijnkat:
    moederkatten:
    leerlingen:
    ouderen:

    Sterrenclan (hier gaan de katten naartoe die gedood worden in de RPG. Je kan praten, maar dan moet het schuin en tegen je clangenoten of tegen de leider van je oude clan):


    naam (leider moet met -ster):
    clan: Donderclan/Rivierclan/Windclan/Schaduwclan/Sterrenclan
    functie:
    uiterlijk (+foto. kleur vacht, kleur ogen en formaat):
    karakter:
    leerling (kan niet als er nog geen leerlingen zijn. dus die moeten eerst. hoeft ook niet perse. moederkatten en ouderen en leiders kunnen geen leerling hebben):


    REGELS:
    - VERMOORD GEEN ANDERE KATTEN ZONDER DIEGENE ZIJN TOESTEMMING
    - ER MOGEN 16+ STUKJES IN
    - ALS JE IN DE STERRENCLAN ZIT MOET JE ZO PRATEN
    - JE MAG IN EEN ANDERE CLAN ZIJN TERITORIUM KOMEN, MAAR DAN MOET JE HET NIET GEK VINDEN ALS JE DAN GEWOND RAAKT
    - VOOR VERWONDEN HEB JE GEEN TOESTEMMING NODIG
    - JE MAG MAX. 5 KATTEN

    De RPG begint bij:
    - alle leiders
    - min. 1 krijger, moederkat, oudere, leerling voor iedere clan
    - alle commandanten

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 19:44 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Bedoel je echt katten zoals in huiskatten, of bijv. tijgers? :8


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    naam (leider moet met -ster): Firestar
    clan: Donderclan/Rivierclan/Windclan/Schaduwclan/Sterrenclan
    functie: leider
    uiterlijk (+foto. kleur vacht, kleur ogen en formaat): rode vacht met blauw-groene ogen. Ze is groot en heeft korte haren.
    karakter: Ze is sluw, vreedzaam en goed voor haar clan. Ze heeft zelf ook een leerling, Bluepaw en dat is omdat die erbij kwam en er waren geen krijgers meer over.
    leerling (kan niet als er nog geen leerlingen zijn. dus die moeten eerst. hoeft ook niet perse. moederkatten en ouderen en leiders kunnen geen leerling hebben): Blauwpoot



    naam (leider moet met -ster): Bluepaw
    clan: Donderclan/Rivierclan/Windclan/Schaduwclan/Sterrenclan
    functie: leerling
    uiterlijk (+foto. kleur vacht, kleur ogen en formaat): Ze heeft een ongewone witte vacht met blauwe ogen
    karakter: Ze is nieuwsgierig en leergierig. Ze leert snel en zal snel een krijger worden/
    leerling (kan niet als er nog geen leerlingen zijn. dus die moeten eerst. hoeft ook niet perse. moederkatten en ouderen en leiders kunnen geen leerling hebben): ze is zelf nog leerling

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 19:11 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Sweetest schreef:
    Bedoel je echt katten zoals in huiskatten, of bijv. tijgers? :8

    nee, echt katten, maar ze mogen tijger.... heten of een tijgerprint hebben. Maar het mogen ook kleine tijgers zijn die niet groter worden dan katten

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 21:53 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Mijn vriendin is hier echt helemaal verslaafd aan.. ik snap er echt geen zak van.. maar goe.d.. dat wou ik ff kwijt.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Februharry schreef:
    Mijn vriendin is hier echt helemaal verslaafd aan.. ik snap er echt geen zak van.. maar goe.d.. dat wou ik ff kwijt.

    ik snap je vriendin volledig. het is superleuk hoor


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Me is vriendin! Ik vind dit so awesome my lovely is squirrelflight

    -xxx- Sifra


    - One Direction Infection -

    Ik heb 3 nieuwe katten voor Shadowclan:

    Leider: Bloodstar female
    deputy: Shadowflight female
    warrior: Spottedclaw female


    - One Direction Infection -

    Ik had gereageerd please comments op mijn profiel en niet die op Zaynarry


    Thanks music, for being there. When nobody else was.

    Endgame schreef:
    Ik heb 3 nieuwe katten voor Shadowclan:

    Leider: Bloodstar female
    deputy: Shadowflight female
    warrior: Spottedclaw female

    kun je alsjeblieft de gegevens invullen in het nederlands graag?

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 17:44 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    naam (leider moet met -ster): Goldwhisper
    clan: Donderclan/Rivierclan/Windclan/Schaduwclan/Sterrenclan
    functie: Moederkat en de moeder van Bluepaw en Softpaw
    uiterlijk (+foto. kleur vacht, kleur ogen en formaat): Ze is oranje met een lichter puntje op de staart
    karakter: Ze is Goldwhisper genoemd omdat als ze praat het net is alsof de wind door belletjes ruist. Ze is lief en helemaal niet schuw. Ze zou haar leven voor haar kittens en haar clan geven
    leerling (kan niet als er nog geen leerlingen zijn. dus die moeten eerst. hoeft ook niet perse. moederkatten en ouderen en leiders kunnen geen leerling hebben):-



    naam (leider moet met -ster): Softpaw
    clan: Donderclan/Rivierclan/Windclan/Schaduwclan/Sterrenclan
    functie: leerling
    uiterlijk (+foto. kleur vacht, kleur ogen en formaat): Ze heeft een witte borst en is oranje met streepjes. Haar ogen zijn blauw. Ze is een kitten, dus is nog klein.
    karakter: Softpaw heeft een scherpe tong en heeft snel een tegenwoord klaar. Ze wil graag Firestar opvolgen en met haar intelligentie en liefde kan dat best.
    leerling (kan niet als er nog geen leerlingen zijn. dus die moeten eerst. hoeft ook niet perse. moederkatten en ouderen en leiders kunnen geen leerling hebben): -


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    naam (leider moet met -ster): Bloodster
    clan: Donderclan/Rivierclan/Windclan/Schaduwclan/Sterrenclan
    functie: Leidster
    uiterlijk (+foto. kleur vacht, kleur ogen en formaat): Zwarte poes met donkergrijze pantervlekken, violet rode ogen. Groot en massief.
    karakter: Lief, haatdragend tegenover niet-loyale katten, beschermd over haar kleine clanleden. Is uitstekende vechter




    naam (leider moet met -ster): Shadowflight
    clan: Donderclan/Rivierclan/Windclan/Schaduwclan/Sterrenclan
    functie: commandant
    uiterlijk (+foto. kleur vacht, kleur ogen en formaat): grijs met zwarte strepen. heeft blauwe ogen. Groot en lenig gebouwd
    karakter: Een beetje wantrouwned. Houd van leerlingen trainen. Dapper, lief, grappig.
    leerling (kan niet als er nog geen leerlingen zijn. dus die moeten eerst. hoeft ook niet perse. moederkatten en ouderen en leiders kunnen geen leerling hebben): Ik gebruik ipv poot in mijn verhalen tand (fang). Sharpfang



    naam (leider moet met -ster): Spottedclaw
    clan: Donderclan/Rivierclan/Windclan/Schaduwclan/Sterrenclan
    functie: warrior.
    uiterlijk (+foto. kleur vacht, kleur ogen en formaat): Is zwart, met witte en donkerrode stippen.
    karakter: Heeft veel vechtlust, snel in gevechten, gebruik vooral tanden in een gevecht, lieve trainster, lenig. Uitstekende verzamelaar. Heeft humor. Vorige leerling Shadowflight
    leerling (kan niet als er nog geen leerlingen zijn. dus die moeten eerst. hoeft ook niet perse. moederkatten en ouderen en leiders kunnen geen leerling hebben): Falconfang


    Thanks music, for being there. When nobody else was.

    Shadowfang schreef:
    naam (leider moet met -ster): Bloodster
    clan: Donderclan/Rivierclan/Windclan/Schaduwclan/Sterrenclan
    functie: Leidster
    uiterlijk (+foto. kleur vacht, kleur ogen en formaat): Zwarte poes met donkergrijze pantervlekken, violet rode ogen. Groot en massief.
    karakter: Lief, haatdragend tegenover niet-loyale katten, beschermd over haar kleine clanleden. Is uitstekende vechter




    naam (leider moet met -ster): Shadowflight
    clan: Donderclan/Rivierclan/Windclan/Schaduwclan/Sterrenclan
    functie: commandant
    uiterlijk (+foto. kleur vacht, kleur ogen en formaat): grijs met zwarte strepen. heeft blauwe ogen. Groot en lenig gebouwd
    karakter: Een beetje wantrouwned. Houd van leerlingen trainen. Dapper, lief, grappig.
    leerling (kan niet als er nog geen leerlingen zijn. dus die moeten eerst. hoeft ook niet perse. moederkatten en ouderen en leiders kunnen geen leerling hebben): Ik gebruik ipv poot in mijn verhalen tand (fang). Sharpfang



    naam (leider moet met -ster): Spottedclaw
    clan: Donderclan/Rivierclan/Windclan/Schaduwclan/Sterrenclan
    functie: warrior.
    uiterlijk (+foto. kleur vacht, kleur ogen en formaat): Is zwart, met witte en donkerrode stippen.
    karakter: Heeft veel vechtlust, snel in gevechten, gebruik vooral tanden in een gevecht, lieve trainster, lenig. Uitstekende verzamelaar. Heeft humor. Vorige leerling Shadowflight
    leerling (kan niet als er nog geen leerlingen zijn. dus die moeten eerst. hoeft ook niet perse. moederkatten en ouderen en leiders kunnen geen leerling hebben): Falconfang


    heb jij een verhaal??? dan wil ik het wel eens lezen


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik heb altijd al aan een RPG mee willen doen maar weet alleen niet hoe het moet :$
    Kun je het me misschien even uitleggen?


    Gewoon omdat het kan! (:

    Love4Cookies schreef:
    Ik heb altijd al aan een RPG mee willen doen maar weet alleen niet hoe het moet :$
    Kun je het me misschien even uitleggen?

    je vult een karakter in en wacht tot je kan beginnen met praten. dan moet je de regels volgen van de RPG houder. Je mag in de ik of 3e persoon praten


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen