• Ik heb twee verhaalideeën, maar voor ik aan één van de twee ga beginnen wil ik eerst weten welke jullie het leukste vinden.

    Verhaalidee één:
    Een meisje leeft het ultieme, perfecte leven. Ze heeft een leuk vriendje, de allerliefste vriendinnen, een goede band met haar ouders, een groot huis, meer dan genoeg kleding en bergen met geld. Kortom, het leven dat ieder meisje zou willen leven. Maar schijn bedriegt. Dit meisje is namelijk helemaal niet blij met haar leven en het enige wat zij wil is vrij zijn. Op een gekke avond besluit ze haar koffers te pakken en voorgoed afscheid te nemen van haar oude, vertrouwde leventje. Vlak voor ze weg gaat, schrijft ze een brief aan haar ouders: ‘Bedankt voor alles wat jullie voor me gedaan hebben, voor de manier waarop jullie me opgevoed hebben. Daar zal ik jullie voor eeuwig dankbaar voor zijn. Vraag me maar niet waar ik heen ben gegaan, dit weet ik namelijk niet. Ik ga op wereldreis, de wereld verkennen en zie wel waar ik strand, waar ik terecht kom. Kus, jullie dochter.’

    Verhaalidee twee:
    Een meisje is prinsess maar als klein meisje is ze naar een andere wereld -genaamd aarde- gestuurd omdat het te gevaarlijk voor haar eige wereld was, maar als ze op haar 18e verjaardag van een rots het water in springt komt ze niet in het water, maar strand ze op de één of andere manier in haar eige wereld. Als ze hier na een aantal dagen bij komt ligt ze in het huis van een familie die er doormiddel van de ketting om haar nek achter is gekomen wie ze echt is en haar de opdracht geeft naar het kasteel af te reizen.

    Het zijn beide nog grove schetsen waar nog vanalles aan veranderd zal worden, maar voor ik weet welke ik uit ga werken wil ik graag jullie mening weten.
    Dus, welke lijkt jullie het leukste?

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 10:49 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Het irriteert mij dat je vijf topics aanmaakt in één ochtend voor één story aan te maken.
    Ik zou geen van de twee lezen, maar het leukste... het tweede...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    De eerste.


    Ik bijt niet. Behalve als je mij bijt. Dan bijt ik terug. Logica.

    Beide niet zo, sorry.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Chewbacca schreef:
    De eerste.


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Pollux schreef:
    Beide niet zo, sorry.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Heel veel spel/typfouten en grammatica fouten in je stukjes.

    En beiden spreken me niet aan. Ik haat sowieso verhalen die beginnen met "blahblah had het perfecte leven, todat blahblah"


    quidquid excusatio prandium pro

    Flemish schreef:
    Het irriteert mij dat je vijf topics aanmaakt in één ochtend voor één story aan te maken.
    Ik zou geen van de twee lezen, maar het leukste... het tweede...


    I solemny swear I'm up to no good.

    beide niet, no offence! maar het zijn niet echt mijn verhalen maar als ik zou moeten kiezen 1 maar als jij het leuk vind om ze te schrijven moet je dat gewoon doen hea! xx


    Shit happens but pee happens a lot more.