• Geachte maatjes,
    Ik kwam net tot de ontdekking dat mijn facebookpagina zo openbaar is als een toilet langs de weg en ik weet dus begot niet hoe ik dit kan aanpassen. Al mijn privacy instellingen staan op 'vrienden', maar er zijn nog steeds mensen die geen vrienden zijn die heel mijn boel kunnen zien.
    Help mij aub?

    Hahah zo openbaar als een toilet langs de weg. Bij mij staat ie op privé, maar ik heb die tijdlijn nog niet, dus mss ligt het daar aan. Stuur een boze mail naar fb. :Y)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dude. Het is facebook.

    Ik snap nooit waarom mensen op een sociaal netwerk (of mensen met een smartphone, VOORAL een apple Iphone/pad of mensen die Origin van EA gebruiken) klagen over privacy. In het geval dat je een van die dingen hebt/gebruikt weet je dat je privacy inlevert, en klagen over minieme verergeringen in je gebrek aan privacy is zo.... raar <_<


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    Dude. Het is facebook.

    Ik snap nooit waarom mensen op een sociaal netwerk (of mensen met een smartphone, VOORAL een apple Iphone/pad of mensen die Origin van EA gebruiken) klagen over privacy. In het geval dat je een van die dingen hebt/gebruikt weet je dat je privacy inlevert, en klagen over minieme verergeringen in je gebrek aan privacy is zo.... raar <_<

    Mensen die geen vrienden van mij zijn moeten mijn boeltje niet zien en daar blijf ik bij. Ik weet ook wel dat zagen over privacy belachelijk is als je op 124567876 sociale netwerksites zit, maar dan nog.

    Facebook staat ook bekent om het 'geen privacy' te hebben :W


    Shoganai i ne~

    States schreef:
    (...)
    Mensen die geen vrienden van mij zijn moeten mijn boeltje niet zien en daar blijf ik bij. Ik weet ook wel dat zagen over privacy belachelijk is als je op 124567876 sociale netwerksites zit, maar dan nog.


    Je boeltje word gezien. Word allemaal netjes bijgehouden door facebook. Facebook houdt ook bij welke sites je bezoekt. Iedere site waar je iets kunt liken word doorgestuurd naar facebook.


    quidquid excusatio prandium pro

    JA en daar ben ik nu heel erg veel mee jfc

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Je boeltje word gezien. Word allemaal netjes bijgehouden door facebook. Facebook houdt ook bij welke sites je bezoekt. Iedere site waar je iets kunt liken word doorgestuurd naar facebook.
    Gast stopt met naast de vraag te antwoorden, want daar is ze toch niks mee.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    normaal gezien als je privacy instellingen voor vrienden is ingesteld kan niemand er van buiten af op. Maar het is ook wel al langer bekend dat facebook niet veel privacy heeft, het blijkt zelf dat ze al je gegevens gebruiken. Dat staat ergens in die kleine lettertjes.

    Lynnx schreef:
    normaal gezien als je privacy instellingen voor vrienden is ingesteld kan niemand er van buiten af op. Maar het is ook wel al langer bekend dat facebook niet veel privacy heeft, het blijkt zelf dat ze al je gegevens gebruiken. Dat staat ergens in die kleine lettertjes.
    Dat staat zo bij haar. Ik denk echt dat het door die tijdlijn komt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    RainbowDash schreef:
    Dude. Het is facebook.

    Ik snap nooit waarom mensen op een sociaal netwerk (of mensen met een smartphone, VOORAL een apple Iphone/pad of mensen die Origin van EA gebruiken) klagen over privacy. In het geval dat je een van die dingen hebt/gebruikt weet je dat je privacy inlevert, en klagen over minieme verergeringen in je gebrek aan privacy is zo.... raar <_<


    Alwin, you win again!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ze moet bij geabonneerd de vink bij reacties en vink ik leuk weghalen op jou profiel/tijdlijn, zodat hun vrienden jou reacties niet zien, als je snapt wat ik bedoel.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 22:59 ]

    Accidental schreef:
    (...)

    Alwin, you win again!


    Het is zo! En facebook is echt niet de enigen. Die applezooi slaat je lokatie op en verstuurt dat naar Apple. Origin scant je HELE harde schijf en stuurt alles wat erop staat naar EA. en zo zijn er zat dingen. Het is verdomd moeilijk om nog enige privacy te hebben. Acta komt er ook nog aan.

    We leven al in 1984.


    quidquid excusatio prandium pro


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Het is zo! En facebook is echt niet de enigen. Die applezooi slaat je lokatie op en verstuurt dat naar Apple. Origin scant je HELE harde schijf en stuurt alles wat erop staat naar EA. en zo zijn er zat dingen. Het is verdomd moeilijk om nog enige privacy te hebben. Acta komt er ook nog aan.

    We leven al in 1984.


    Je hebt gelijk, Alwin. Eén van mijn vriendinnen is ooit belaagd door een Facebook-stalker en sindsdien ben ik sterk tegen dat soort netwerken. Quizlet is het beste wat ik heb, samen met MSN waar slechts een select clubje (oh jee, klinkt als een sekte) mensen op kunnen bij mij. En tja... Hyves heb ik altijd onzin gevonden. Evenals Twitter: "Ik ga nu koffie halen!"
    Er is een filmpje, dat je eventjes moet zien (Alwin) en de topicmaakster ook:


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Errin schreef:


    Pony, not a horse :Y)


    quidquid excusatio prandium pro