• Ik heb net the Hungergames uit. [Super spannend!] Maar als ik zo de samenvatting van Catching Fire lees, lijkt hij echt veel minder leuk dan the Hungergames. Of valt dat wel mee?

    Géén overenthousiaste spoilers plaatsen alstublieft, dat is niet leuk voor diegene die de boeken nog moet gaan lezen. Although the end of the Hungergames is very predictable.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik denk dat Catching Fire nog wel meevalt, omdat het relatief meer op the Hungergames lijkt dan dat Mockingjay dat doet. Maar dat verschilt per persoon, uiteraard. Wat jou betreft zou ik het wel lezen, omdat je nu toch al begonnen bent aan het eerste deel van de trilogie.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Dat is echt niet zo, deel twee is eigenlijk nog meer van hetelfde, maar toch ook weer anders. En ik heb ook van dat deel erg genoten


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Rivendell schreef:
    Ik denk dat Catching Fire nog wel meevalt, omdat het relatief meer op the Hungergames lijkt dan dat Mockingjay dat doet. Maar dat verschilt per persoon, uiteraard. Wat jou betreft zou ik het wel lezen, omdat je nu toch al begonnen bent aan het eerste deel van de trilogie.


    Ja, dat is ook wel weer waar.
    Maar het voelt niet alsof ik die andere moet lezen door een cliffhanger..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik vind in de fik staan altijd zo pijnlijk D:


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    Ik vind in de fik staan altijd zo pijnlijk D:


    (joehoe)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    (...)

    Ja, dat is ook wel weer waar.
    Maar het voelt niet alsof ik die andere moet lezen door een cliffhanger..


    Nee, dat is ook wel zo. The Hungergames is afzonderlijk ook goed te lezen, maar ik heb dat persoonlijk wel altijd dat ik moet weten hoe het totaal eindigt. Het is je eigen keuze uiteraard, maar in mijn opninie zul je Catching Fire ook wel leuk vinden, als je het eerste deel ook leuk vindt.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Je kan hem wel lezen, ik zou hem lezen, maar voor kopen vind ik hem de moeite niet waard.
    Ja, als je het eerste spannend vond, zal je dat ook vinden van het tweede.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 12:50 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik vond het tweede boek ook best wel goed, hoewel inderdaad niet zo goed als het eerste.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik vond het tweede boek, een beetje meuh, en een beetje Yay. Alleen op het eind zit er wel een mega-cliffhanger in, dat is wel zo...


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik vond 'm goed :3

    Als je het tweede leest, moet je het derde ook lezen, aangezien die eindigt met een cliffhanger, soort van.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Cartwright schreef:
    Als je het tweede leest, moet je het derde ook lezen, aangezien die eindigt met een cliffhanger, soort van.


    dit en ik vind persoonlijk het eerste boek het beste van alle drie. Catching fire valt goed mee maar Mockingjay kan een beetje langdradig worden tegen het midden. Alhoewel het wel mooi maar nogal voorspelbaar eindigt.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    ik las vlammen het eerste, en ik vond het wel gelijk iets hebben, waardoor ik de andere ook moest lezen XD

    heb nu alle boeken en ben begonnen aan de hongerspelen.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Cartwright schreef:
    Als je het tweede leest, moet je het derde ook lezen, aangezien die eindigt met een cliffhanger, soort van.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik ga de boeken niet lezen, ben ik veel te lui voor. Ik ga naar de film zodra die uitkomt :')


    26 - 02 - '16