• Vraagje... dit jaar ga'k misschien voor 't eerst naar Pinkpop, maar mijn ervaringen met kaartverkoop bij concerten zijn niet erg goed D: Hoe zit dat bij Pinkpop? Is 't moeilijk om daarvoor tickets te bemachtigen? Als in drie laptops klaarzetten en een uur van te voren al de pagina refreshen...


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik zou het niet weten, sorry.


    •*• Lululu •*•

    Ik denk het niet, haha? Pinkpop is een festival, geen One Direction concert! (: Festivals zijn normaal gezien niet op 10 minuten uitverkocht hoor. Ik moet ook nog kaarten van Werchter kopen en die voorverkoop loopt al een tijdje. Niets om je zorgen over te maken dus

    Incredulity schreef:
    Ik denk het niet, haha? Pinkpop is een festival, geen One Direction concert! (: Festivals zijn normaal gezien niet op 10 minuten uitverkocht hoor. Ik moet ook nog kaarten van Werchter kopen en die voorverkoop loopt al een tijdje. Niets om je zorgen over te maken dus

    Nou, dat dacht ik dus ook, maar ik hoor dat 't er nogal hectisch aan toe gaat bij de Lowlands verkoop op dit moment.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ah, komaan. Iemand weet toch wel hoe dat ong. loopt? D: Ik las dat 't bij Lowlands binnen 2 uren uitverkocht was...


    "I shut my eyes in order to see.'

    Sorry, ik zou het echt niet weten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nou, de laatste keer waren de kaartjes voor maandag nog dezelfde dag uitverkocht, binnen een paar uur tijd. Het weekend is nog een stuk langer in de verkoop geweest.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Nou, de laatste keer waren de kaartjes voor maandag nog dezelfde dag uitverkocht, binnen een paar uur tijd. Het weekend is nog een stuk langer in de verkoop geweest.

    Hmm, oké. Ligt er natuurlijk ook even aan wat 't programma is, maar stel ik ga op de doordeweekse dag, dan mag ik me wel voorbereiden...


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mithrandir schreef:
    (...)
    Hmm, oké. Ligt er natuurlijk ook even aan wat 't programma is, maar stel ik ga op de doordeweekse dag, dan mag ik me wel voorbereiden...

    Nou, inderdaad, toen kwam het zonder twijfel omdat Bruce Springsteen als hoofdact kwam en daar kwamen alle leeftijden op af. (: Ik zou sowieso gewoon kopen op de dag dat de kaartverkoop van start gaat, dan weet je zeker dat je goed zit. Weet je al ongeveer wanneer je wilt gaan?


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Nou, inderdaad, toen kwam het zonder twijfel omdat Bruce Springsteen als hoofdact kwam en daar kwamen alle leeftijden op af. (: Ik zou sowieso gewoon kopen op de dag dat de kaartverkoop van start gaat, dan weet je zeker dat je goed zit. Weet je al ongeveer wanneer je wilt gaan?

    Niet echt, ik laat 't afhangen van het programma :'D Maar er gaat 'n gerucht dat de Arctic Monkeys misschien komen en als dat 't geval is, dan wil ik op die dag :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mithrandir schreef:
    (...)
    Niet echt, ik laat 't afhangen van het programma :'D Maar er gaat 'n gerucht dat de Arctic Monkeys misschien komen en als dat 't geval is, dan wil ik op die dag :Y)

    Aah zo, nou, gewoon bestellen zodra het allemaal bekend is dan. (krul)


    ars moriendi

    Mithrandir schreef:
    (...)
    Nou, dat dacht ik dus ook, maar ik hoor dat 't er nogal hectisch aan toe gaat bij de Lowlands verkoop op dit moment.

    Oh, dat weet ik niet. Ik ben nog nooit in Nederland naar een festival geweest, enkel in België en daar zijn de meeste festivals niet zo snel uitverkocht

    Valt wel mee, het is absoluut niet zo hectisch als bij Lowlands. Geloof me, als je een week na de start van de voorverkoop kaartjes voor Pinkpop wil bestellen, lukt dat ook nog wel. Tenminste, vorig jaar heb ik ver na de start van de voorverkoop nog zonder moeite kaartjes gekocht. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Pinkpop is altijd wel kaarten voor te krijgen, zelfs op het laatste moment haha.


    SLOAN.

    Faults schreef:
    Pinkpop is altijd wel kaarten voor te krijgen, zelfs op het laatste moment haha.

    Heb ik toch anders meegemaakt vorig jaar, haha. Ik moest ze kopen via marktplaats omdat de kaarten binnen 1 dag weg waren.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 18:29 ]


    ars moriendi

    The Script komt naar Pinkpop :9~
    Sorry, geen idee. Maar ik zag Pinkpop, en toen dacht ik meteen aan The Script


    Miep