• Ik heb zo'n zin in mijn zomervakantie! Ik weet dat het nog zeker 4 maanden duurt maar dat maakt mij niets uit. Mijn moeder heeft gister de camping in Frankrijk gereserveeerd en het is daar zo mooi! Ook ga ik voor 2 en een halve week naar Ugangda dus het wordt een vakantie om nooit te vergeten! Wie heeft er nog meer zo'n zin in de zomervakantie??


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ikke!!! Ik ga een week all-inclusive naar Kos <3<3


    Life is hard and then we die

    IK ECHT HELEMAAL NIET! Omdat ik niet van de middelbare school af wil. : (


    <3

    Ik!
    M'n vriendje komt dit jaar mee naar Spanje. (cat)


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik niet. Ik haat zomer. Ben meer een winter/herfst mens. (cat)


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Wij gaan cliché naar Italië, maar ik heb er wel zin in want we gaan met leuke mensen samen. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Twee weken Spanje, ponykamp, hell yeah *O*


    i put the fun in funeral

    Ik!
    Al wordt ze niet zo awesome als vorig jaar -niets kan op tegen Atlanta + New York-, maar ze wordt geweldig :3
    Eerst Arras, Q-meetingen, Oostenrijk, goed weer <3
    En een jaar dichter tegen het einde van mijn middelbareschoolcarriere :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    IK!(heart2)

    Ik met vrienden op vakantie (bloos)*O*


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    wij hebben nog niks geboekt, maar ik ga in de meivakantie miss naar Tunesië


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ga gewoon in de zomervakantie voor het eerst in mijn leven naar een CAMPING.

    Mijn moeder is blijkbaar al een maand aan het zoeken naar iets voor in de meivakantie. Ik wil naar The UK. Al die dingen van Harry Potter bezoeken enzo. Maar we zien wel. In de zomervakantie gaan we meestal naar Zuid-Frankrijk of zoiets.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Bangarang schreef:
    Ik ga gewoon in de zomervakantie voor het eerst in mijn leven naar een CAMPING.

    Ik gaa al mijn hele leven naar een camping, nog nooit in een hotel.
    Maar euh wij gaan 3 weken naar Italië en als dat niet lukt, wordt het weer Frankrijk -zucht- maar ik heb er wel zin in (:


    Take risks and conquer your fears.

    Ik heb nog maar 36 lesdagen en examen en dan heb ik vakantie. _O_ Nog geen idee wat ik ga doen. Veel werken, en op vakantie naar Frankrijk (:
    Maar ik zit nu stiekem al tegen het einde op omdat ik best wel bang ben naar een nieuwe school te gaan :3

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 16:56 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik ga wss een week naar italië met mijn vriend (H)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik ga met mijn vriend een week naar Brabant. (:
    En naar meetings (als dat lukt), dagjes weg, festivals etc.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'