• ... je best veel huiswerk hebt, maar je koppijn hebt, vermoeide ogen en moe bent?
    Want dat ben/heb ik nu allemaal :/ En als ik dat heb ben ik kapot chagerijnig en wil ik dus voor geen goud mijn hw maken omdat ik me dan niet kan focussen. En dan mislukt alles en word ik echt agressief en nog chagerijniger :/
    Maar ik moet nu echt beginnen met school want vrijdag start mijn proefwerkweekje. En ook nog een tekening voor tekenwedstrijd hier op q waar ik dus absoluut geen tijd voor heb en ik al uitstel heb tot vandaag meheeeh.


    I live for the applause, you will die for it.

    Gewoon maken,het moet toch.
    Maal het anders in stukjes.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Overschrijven? (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik zal het gwn niet maken laat een van je ouders een briefje schrijven met dat je je niet zo lekker voelde dan doen de leraren er echt niet moeilijk over ;)


    Niets is moeilijker terug te vinden dan verloren vetrouwen..

    Vragen of anderen het me willen toesturen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Slapen. :)


    Life is hard and then we die

    Even rusten/slapen en als ik daarna beter ben mijn huiswerk proberen te maken.


    Only losers can act the way you do

    Dan zou ik het eigenlijk gewoon niet maken;)


    Never forget the things that make you smile

    Dat heb ik nooit want ik maak nooit huiswerk? $:


    when words fail, music speaks.

    Ik maak dan helemaal niks. Doe ik nu trouwens ook niet dus dat maakt niet uit.. Misschien moet je eerst die tekening maken, miss wordt je daar rustig van?
    Of je maakt wat huiswerk, wil het niet ga je tekenen. Oke, ik weet niet of tekenen je 'rust' geeft, maar het zorgt wel even voor wat afleiding (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik zou eerst even een dutje doen ofzo van een half uur en begin er dan anders aan.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik zou trouwens niet een dutje nu gaan doen. Zo'n 'powernap' geeft nou niet echt power, het neemt eerder je power af..
    Bij mij dan..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.