• Dit gaat over een land. Het is verdeelt in 4 stukken door The Bloodriver. Het noorden is van de geesten, het oosten is van de Weerwolven, het westen is van de mensen en het zuiden van de vampiers. In het midden van het land, waar alles samenkomt, is de school. Daar zitten alle wezens op.
    __________________________________________________________________________

    geesten(4/10):
    - Alicia Cooper > Whovian
    - Dawn Parker > Frodo
    - Aiden McLoughlin > Merlinfan
    - Darron Being > Love4Cookies

    Weerwolven(2/10):
    - Gereserveerd > Password
    - Damen Eduward Jhonson > TheRumIsGone
    - Sophie Maria Fletcher > Frodo

    Mensen(2/10):
    - Rhea Broan > Tisiphone
    - Tyler Jay Lopez > Ry


    Vampieren(6/15):
    - Alyson Ruby Avery > Ry
    - April Maria Ward > Szcarlet
    - Elizabeth Mary Carter > Merlinfan
    - Gereserveerd > xHeavenlyx
    - Jeanine Melrose Billington > Aragog
    - Sharon Sarah Jessica Read > Tisiphone
    - Jayden Evan Night > TheRumIsGone
    - Bradley Elliot > Merlinfan
    - Jake Edmund Parker > TheRumIsGone
    - Nicolas "Nick" Brody > Tisiphone

    vriendje&vriendinnetje:
    -Damen en Sophie
    -Jayden en Sharon
    -Jake en Elizabeth
    -Bradley en April



    ___________________________________________________________________________

    naam:
    wezen: geest/weerwolf/mens/vampier
    Doodsoorzaak (alleen bij geesten):
    kleur weerwolf (+FOTO!):
    leeftijd:
    lievelingseten (geesten moeten invullen voordat ze dood waren):
    uiterlijk:
    karakter:
    lievelingsvak:
    schooljaar:
    vriendje/vriendinnetje:

    __________________________________________________________________________________

    Regels:
    - 16+ teksten mogen
    - alleen vriendje/vriendinnetje met toestemming van diegene
    - max. 4 personages
    - je kan alleen verliefd zijn op je eigen soort, behalve de mens. Die kan op elk wezen verliefd worden

    De RPG begint bij 2 van elk wezen
    IK WIL GRAAG WAT MEER JONGENS

    Landkaart:
    In de maak (als iemand goed kan werken met photoshop vertel het me ff)

    RPG's:
    RPG #1


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 17:19 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    naam: Tyler Jay Lopez
    wezen: geest/weerwolf/mens/vampier: Mens
    leeftijd: 18
    lievelingseten (geesten moeten invullen voordat ze dood waren): Alles wat Italiaans is.
    uiterlijk:


    karakter: Hij is een beetje macho, maar wel sportief. Hij kan soms een beetje arrogant overkomen, maar niet te vaak. Als je aan zijn vrienden komt kan je beter weg zijn, want hij vind zijn vrienden de belangrijkste mensen in zijn leven. Hij is best ijdel, hij gaat nergens heen als zijn haar slecht zit.
    lievelingsvak: Gym
    schooljaar: 6e
    vriendje/vriendinnetje: Nog niet.


    El Diablo.

    Vooruit, ik reseveer een vrouwelijke vampier ;D,


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Is het trouwens niet handig om de meisjes een roze kleurtje te geven en de jongens een blauwe? c:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dit topic is nog niet begonnen?

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 23:21 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Talisman schreef:
    Dit topic is nog niet begonnen?

    de RPG is inderdaad nog niet begonnen, maar ik wil wat meer jongens persoontjes. Als je wilt kan je nog meedoen


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Bij Alyson staat nog MEGUSTAZAYN maar dat moetRy zijn (;


    El Diablo.

    naam: Jeanine Melrose Billington
    wezen: geest/weerwolf/mens/vampier
    leeftijd: Ze ziet er uit als iemand van 17, maar ze leeft al een paar honderd jaar.
    lievelingseten: Bloed van een beer, mensenvlees.
    uiterlijk:



    karakter: Jeanine is een arrogant, koppig meisje. Ze doet wat ze wilt, en zegt wat ze denkt. Als ze een doel voor ogen heeft, doet ze er álles aan om het te bereiken. Al kan ze soms hard, emotieloos en gemeen uit de bocht komen; als je haar écht goed kent, zul je merken dat ze snel gekwetst en gevoelig is, ze laat het alleen nooit merken.
    lievelingsvak: Gym/L.O. Doordat ze een vampier is, is ze snel en sterk; dat komt goed uit bij dit vak.
    schooljaar: Vijfde.
    vriendje/vriendinnetje: Nee, al een hele tijd niet meer; ze verlangt alleen naar het gevoel van liefde die ze een lange tijd niet meer heeft gehad.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ry schreef:
    Bij Alyson staat nog MEGUSTAZAYN maar dat moetRy zijn (;

    hey, Ry, jij hebt toch ook een mens? Kunnen Rhea en Tyler niet vriendje en vriendinnetje zijn


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    IceQueenIce schreef:
    (...)
    hey, Ry, jij hebt toch ook een mens? Kunnen Rhea en Tyler niet vriendje en vriendinnetje zijn


    Ik wou hem liever even single houden, dan kan ik in de rpg wel zien wat er gebeurt..


    El Diablo.

    Ry schreef:
    (...)

    Ik wou hem liever even single houden, dan kan ik in de rpg wel zien wat er gebeurt..


    oke, maakt niet uit hoor. als je je bedenkt..........


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Wanneer beginnen we eigenlijk?


    El Diablo.

    :'D Dat staat in de beginpost.
    5 Mei.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Oow, overheen gekeken :Y)


    El Diablo.

    Ik wil nog wel een jongen maken bij vamiers? Anders zijn daar toch alleen maar meisjes.. En het maakt mij niet veel uit als ik er nog een personage bij heb :Y)


    Don't be like the rest of them, darling

    Okii, hier is mijn male character (:

    Naam: Aiden McLoughlin.
    wezen: geest/weerwolf/mens/vampier
    Doodsoorzaak (alleen bij geesten): Aiden is overleden tijdens de 1e wereldoorlog in een van de vele loopgraven. Hij werd gedwongen om mee te vechten voor zijn land en dat is wat hem fataal werd. Hij is vlak na Kerstmis overleden.
    leeftijd: 16.
    lievelingseten (geesten moeten invullen voordat ze dood waren): Zijn lievelingseten was altijd de stamppot die zijn moeder altijd met veel liefde klaarmaakte, het eten was schaars in de tijd waarin hij leefde, dus was hij maar al te blij als hij eens in de zoveel maanden de heerlijke stamppot van zijn moeder kon eten.
    uiterlijk:


    karakter: Aiden is erg rustig en vooral heel erg beleefd, hij is dankbaar voor alles wat hij krijgt omdat hij niet veel had toen hij nog leefde. Hij heeft zo zijn eigen mening over dingen en is niet bang om deze mening duidelijk te maken. Hij is een echte doorzetter, maar soms kan hij wat chagrijnig reageren als iets niet gaat zoals hij wilt of verwacht.
    lievelingsvak: Beeldende vorming.
    schooljaar: 4e.
    vriendje/vriendinnetje: Geen.


    'Arthur will toss everything aside if he must - Uther, the high kingship, Britain - before he will give up Morgana'