• Met wiskunde gaan we in het tweede boek beginnen en zo'n kind zei
    "dit hoofdstuk is zo makkelijk. Iedereen weet dat A kwadraat + B kwadraat C kwadraat is, toch? Jo, jij weet dat toch wel?!"
    "hum, jaa?"

    Ik wist het dus niet, en ik haat dat want zo voel ik me altijd mega dom.
    Aan dat kind erger ik me ook dood, want ze verbeterd me de hele tijd.
    "het is 'dan wij' niet 'als ons'!"
    Iedereen mag me verbeteren, behalve zij!

    wie ergert zich hier ook wel eens aan?


    Me so good.

    Nou euh.. ik ben hetzelfde als zij :$


    Life is hard and then we die

    zo'n meisje heb ik ook in mijn klas! ik irriteer me daar dood aan.


    Even a white rose has a black shadow.

    Als ik mensen niet moet en die verbeteren me, dan erger ik me daar wel aan. Maar als ik mensen wel mag en die doen dat, vind ik het niet erg (: Het wil niet zeggen dat ik me er iets van aantrek en er dan op ga letten, maar ik vind het dan in ieder geval niet erg dat ze er iets van zeggen xd.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Normaal vind ik dat niet erg, maar je hebt idd van die poepkinderen die zo irritant gaan doen als je iets fout doet.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    *Fluit* Ik voel me heel erg verbonden met dat kind... Hmm... Ik zal het eens wat minder doen :$


    Our perspective only changes when we change our position.

    Ik:Y), maar wij mochten op school geen A kwadraat + B kwadraat = C kwadraat zeggen(cat)

    Wij moesten altijd 'eerste rechthoekzijde in het kwadraat + tweede rechthoekzijde in het kwadraat = schuinezijde in het kwadraat'. x]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Inviolable schreef:
    Als ik mensen niet moet en die verbeteren me, dan erger ik me daar wel aan. Maar als ik mensen wel mag en die doen dat, vind ik het niet erg (: Het wil niet zeggen dat ik me er iets van aantrek en er dan op ga letten, maar ik vind het dan in ieder geval niet erg dat ze er iets van zeggen xd.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    een beetje ik zeg meestal dat ze dan moesten stoppen
    btw ik ben ook net aan boek 2 begonnen en daar staat ook kwadraat! welke boek hebben jullie?(krul)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hmm ja zulke mensen ken ik.
    Met een wiskunde toets had een keer iedereen een bepaalde opdracht goed, behalve ik. Dus zo'n meisje: 'Oh mijn god! Die opdracht is zo makkelijk en jij hebt hem fout!'..
    Dus toen werd ik pissig en zei: 'JIJ vind hem makkelijk, ik kan er niks aan doen dat ik moeite heb met wiskunde. En wie had hier nou een twee op Engels terwijl de rest een voldoende had?'
    En toen was ze stil. Oke misschien was mijn opmerking niet aardig, maar he eigen schuld dikke bult.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Inviolable schreef:
    Als ik mensen niet moet en die verbeteren me, dan erger ik me daar wel aan. Maar als ik mensen wel mag en die doen dat, vind ik het niet erg (: Het wil niet zeggen dat ik me er iets van aantrek en er dan op ga letten, maar ik vind het dan in ieder geval niet erg dat ze er iets van zeggen xd.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik vind het juist heerlijk als mensen me verbeteren, dan voel ik me weer een stukje slimmer geworden. (nerd)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik ken dat zo erg, serieus. Ik verbeter mensen expres nooit, ik bedoel, niemand is perfect toch?


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    ja die ken ik (:


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Ik doe dat voor de grap...
    Zo vaak verbeter ik niet, boeiend!


    Fat chance.

    Ja heb ik ook,
    nouja soms ben ik ook erg betweterig, maar dat ene meisje :00
    omg dat is echt irritant. ;xx


    Interdum lacrimae pondera vocis habent