• 'I... I... Want... Perseus. Give... Me... The boy...'

    Lively Addison woont al één jaar in een opvangtehuis voor tieners met zeven anderen.
    Ze gaat met hen, en haar klas, met een schooluitje naar een grote bibliotheek in de stad, waar ze Griekse Mythelogie gaan studeren. Maar helaas voor Liv, dansen alle letters voor haar ogen, dankzij haar dyslexie.
    Maar dan hoort ze een stem, een stem die haar in een onbekende taal om een gunst vraagt.
    Vanaf dat moment, draait alles om haar tweede "ik".




    HI!
    En BOEM, toen zat er een ideetje over Percy Jackson in mijn hoofd.
    Ik heb hem op school al wel uitgewerkt en nagedacht hoe ik het wilde gaan doen en hij klinkt goed, al zeg ik het zelf.

    Nu heb ik nog wat rolletjes nodig.

    [Lees "Olympiërs"]

    Dochter v. Hestia :
    Dochter v. Artemis :
    Zoon v. Ares :
    Zoon v. Apollo :
    Dorpelingen (hooguit twee, beide geslacht svp) :



    Dit lijstje invullen, graag:

    Rol:
    Naam: Denk aan bijzondere namen!
    Leeftijd:
    Karakter: Denk aan de God/Godin als ouder, als je die rol kiest.
    Uiterlijk + Beschrijving:
    Hoort hij/zij bij de goede of slechte kant?: Tegen de hoofdrolspeelster, of juist mét?
    Wapens: Denk aan pijl&boog, dolk, zwaard etc.
    Familie: Als Dorpeling, ouders' hulp op Kamp Halfbloed? -Trainer, verpleegster, fruitplukker-
    Waarschuwing:
    Titel:

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 13:40 ]


    ' Nyctophilia '

    Omg, I adore Percy Jackson, ik ga zo de dochter van Hestia voor je invullen!

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 14:22 ]


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Maverick schreef:
    Omg, I adore Percy Jackson, ik ga zo de dochter van Hestia voor je invullen!


    Thankyouu!!


    ' Nyctophilia '

    Rol: Het is toch maar de dochter van Artemis geworden.
    Naam: Isalie Portia Grimhilde
    Leeftijd: Isalie is op het moment 17 jaar en ze is geboren op 21 augustus 1994. Bij volle maan, omdat haar moeder de godin van de maan was. Dit klopt ook, ik heb 't opgezocht.
    Karakter: Haar moeder is Artemis, de godin van de jacht en de godin van de maan. Dat betekent dat ze niet schuchter is en ook niet bang om iemand te vermoorden. Als diegene het verdient heeft, Isalie is net als haar moeder ook ontzettend rechtvaardig. Iedereen krijgt een eerlijke kans bij Isalie en haar gedrag komt voort uit duidelijke regels over goed en kwaad. Isalie is bezorgd over het welzijn van anderen en is in staat over vooroordelen heen te kijken. Isalie is één van de moedigste personen die je ooit hebt ontmoet. Een moeilijke situatie gaat ze niet uit de weg. Als geweld dreigt, neem zij het voor het slachtoffer op. Voor kleine veranderingen in je leven draai ze haar hand niet om en grote veranderingen gaat je niet uit de weg. Vaak zoekt Isalie dit soort spannende situaties zelfs op omdat ze de uitdaging in haar leven nodig heeft. Isalie is een ontzettend impulsief ingesteld meisje die niet twee keer nadenkt voor dat zij iets zegt of doet. Gelukkig, houd zij het nog wel redelijk onder controle maar soms heeft ze vreemde uitspattingen. Isalie is niet op zijn mondje gevallen en durft best haar mening uit te spreken, tegenover wie dan ook. Ze heeft een scherpe tong waarmee ze venijig uit de hoek kan komen maar dat is alleen als ze kwaad is, dus als iemand haar, of haar vrienden, beledigd. Isalie houdt van architectuur, en besteedt haar vrije tijd aan ontwerpen van nieuwe gebouwen en het bezoeken van nationale monumenten. Haar fatale fout is Hybris, ook wel bekend als trots: ze denkt dat ze alles kan doen, zelfs beter dan de goden. Ze is zeer sterk en net zo koppig. Isalie is een intelectueel genie, slim en geestig. Ze is ook analytisch, strategisch en is zeer verstandig
    Uiterlijk + Beschrijving:


    Deborah Ann Woll
    Isalie heeft karakterstieke rode krullen die altijd mooi glanzen. Ze vind het makkelijk om er gewoon een borstel doorheen te halen 's ochtends en dan gewoon haar hand er doorheen te halen en haar haren opzij te gooien. Ze heeft blauwe ogen waar altijd wel een twinkeling in te vinden is. Ze heeft een middelmatige lengte en ze is slank. Ze heeft scherpgevormde volle lippen die een licht rode kleur hebben. Ze draagt niet veel make-up, gewoon een beetje mascara en wat lipgloss. Ook draagt ze vaak een dun lijntje eyeliner omdat haar ogen daardoor beter uitkomen, vind ze zelf. Isalie is ongeveer 1.74 en ze heeft ontzettend lange benen, waar ze een chronische hekel aan heeft.
    Hoort hij/zij bij de goede of slechte kant: Isalie hoort bij de hoofdrolspeelster.
    Wapens: Omdat haar moeder de godin van onder andere de jacht is, is het meeste gebruikte wapen door Isalie pijl en boog maar ze is ook belachelijk goed in zwaardvechten. Vaak vecht ze net zo hard als de sterkste jongens in het kamp.
    Familie: Ze heeft niet echt een speciale plek in het kamp. Haar moeder is Artemis, de godin van de maan en van de jacht. Isalie kent haar vader zelf niet.
    Waarschuwing: Zeker!
    Titel: Gosh, I don't know!

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 14:49 ]


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Ik ga het voor je invullen! ;D
    Percy Jacksonnnn <3.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mag ik straks nog dpc ter van Artemis invullen? Ik heb nu spijtig genoeg geen tijd. Huiswerk..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Tocopilla schreef:
    Mag ik straks nog dpc ter van Artemis invullen? Ik heb nu spijtig genoeg geen tijd. Huiswerk..


    Yeah sure! ;D -hw sucks!-


    ' Nyctophilia '

    Griphook schreef:
    Ik ga het voor je invullen! ;D
    Percy Jacksonnnn <3.


    Dankjewell! <3


    ' Nyctophilia '

    Rol: Dochter Hestia
    Naam: Seraphina Effie Jones
    Leeftijd: 17
    Karakter: Ze is het enige, onwettige kind van Hestia (deze is volgens de mythe maagd gebleven).
    Ze is warmhartig, vriendelijk en liefdevol naar iedereen. Ondanks dat is ze wat rustig en teruggetrokken. Ze houdt niet van avontuur, ze is best snel bang, en blijft ook liever in haar vertrouwde omgeving. Daarom voelt ze zich soms niet helemaal thuis tussen de andere halfgoden, die avontuur en vechten juist leuk vinden. Seraphina zit liever buiten, bij het vuur, een boek te lezen. Ze speelt graag letterlijk met vuur en ze houdt van de natuur. Ze vindt het heerlijk om buiten te zijn en niets te hoeven doen.
    Als er nieuwe mensen op het kamp komen is Seraphina er meteen bij om ze welkom te heten. Ze maakt graag nieuwe vrienden. Een nadeel is alleen dat ze iedereen veel te snel vertrouwt. Hierdoor wordt wel eens misbruik van haar gemaakt. Ze is erg beschermend over haar vrienden (of die nou goed of slecht zijn).

    Uiterlijk + Beschrijving:


    Seraphina is een klein meisje (1,59 m). Ze heeft lange blonde haren, die ze meestal los draagt. De enige momenten waarop ze haar haar invlecht of in een staart doet is wanneer ze een training heeft waarbij losse haren niet handig zijn. Haar ogen zijn grijs. Als ze zich op maakt zijn het meestal alleen haar ogen. Wat kleding betreft is Seraphina heel makkelijk. Ze draagt wat ze lekker vindt zitten.
    Hoort hij/zij bij de goede of slechte kant?: Eerst slecht, later goed omdat ze de verkeerde personen vertrouwde
    Wapens: Alles wat met vuur te maken heeft. Verder heeft ze het helemaal niet op wapens. Ze gebruikt het alleen ter bescherming.
    Familie: Seraphina is opgegroeid bij haar vader. Haar vader werkt als een brandweerman. Op het kamp is ze meestal te vinden bij de nieuwelingen of haar vrienden. Als ze daar niet is dan is ze ergens alleen in de natuur.
    Waarschuwing: Ja
    Titel: Sorry, hier ben ik zo slecht in.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 20:40 ]


    -

    Rol: Dochter van Hestia
    Naam: Melrose Tandice Makenzy
    Leeftijd: 16 jaar, geboren op 6 Juni 1995.
    Karakter: Melrose is de dochter van de godin van het haardvuur en het huiselijk welzijn, Hestia. Haar moeder stond ook bekend om haar gastvrijheid, en dat heeft Melrose van haar overgenomen. Ze is daarbij ook erg gul, wat niet altijd handig is. Melrose weet precies wat ze wilt, en wilt zich, net als haar moeder, concentreren op haar eigen doelen. Maar haar Hestia is in de allereerste plaats de godin van het vuur en wel van het vuur dat brandt in de huiselijke haard, en waar geen haard wordt aangetroffen, is geen gezelligheid. Daarom is Melrose een leuk persoon om als in gezelschap te hebben, maar ook zij kan wel eens chagrijnig zijn, en áls ze dat eenmaal is, wil je niet bij haar in de buurt komen. Melrose is trots dat ze Hestia als moeder heeft, en daarbij is ze gek op vuur. Van kleins af aan al, en haar -niet-biologische- vader vond dat maar raar, aangezien kleintjes er altijd bang voor zijn. Maar Melrose niet, ze was anders, en dat was al snel ontdekt.

    Uiterlijk + Beschrijving:



    Melrose is een meisje met lang, blond haar en heldergroene ogen. Ze heeft een slank postuur, en is klein gebouwd; 1.63M. Ze draagt haar haren graag in een vlecht, maar als ze geen tijd heeft laat ze het gewoon loshangen. Qua kleding draagt ze het liefst comfortabele jurkjes. Ze kan het niet hebben als mensen kritiek hebben op haar uiterlijk, want als het daar om gaat is ze heel perfectionistisch.

    Hoort hij/zij bij de goede of slechte kant?: Met, maar tegen mag ook.. Kijk maar wat je doet (:
    Wapens: Het liefst vecht Melrose met haar blote handen, maar als het op wapens aankomt, kan ze het beste omgaan met haar pijl en boog. Daarbij is vuur haar beste vriend, ze kan er goed mee omgaan en traint het lieft dag en nacht ermee.
    Familie: Voordat ze naar kamp halfbloed ging, woonde ze met haar vader. Het was echter niet haar biologische vader, want die heeft ze vanaf haar 3e niet meer gezien.
    Waarschuwing: yes, please!
    Titel: hm, geen idee D:

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 16:08 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mag ik er nog een invullen, want dan wil ik graag zoon van Apollo nog voor je invullen! En zou ik hem dan misschien een kleine crush mogen laten hebben op mijn eerder ingevulde personage? Wauw, sorry, voor het vele vragen!


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Maverick schreef:
    Mag ik er nog een invullen, want dan wil ik graag zoon van Apollo nog voor je invullen! En zou ik hem dan misschien een kleine crush mogen laten hebben op mijn eerder ingevulde personage? Wauw, sorry, voor het vele vragen!


    Tuurlijk!
    Al weet ik nog niet zeker of ik hen er in voorlaat komen... :4

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 18:44 ]


    ' Nyctophilia '

    Rol: Zoon van Ares
    Naam: Athan Cleon Thorne (hopelijk is zijn naam bijzonder genoeg, zijn voornamen zijn echte Griekse voornamen,vond ik wel zo toepasselijk)
    Leeftijd: 17
    Karakter: Athan is een opvliegende jongen die bijn altijd in is voor een vechtpartij. Hij is heel snel op zijn teentjes getrapt, moet altijd gelijk hebben & kan er totaal niet tegen zijn verlies. Hij heeft ook vaak woede aanvallen en is vaak ook agressief. Hij houd ervan om te bewijzen dat hij de beste is. Athan houdt dus echt van avontuur en vechten.
    Uiterlijk + Beschrijving:


    Athan heeft zwart haar, hij heeft altijd een kort kapsel en blauwe ogen. Hij heeft een gespierd lichaam, want naast dat hij veel vecht traint hij natuurlijk ook veel. Athan is 1.85 m lang.
    Hoort hij/zij bij de goede of slechte kant?: Aan de goede kant
    Wapens: Athan vecht het liefst met een zwaard maar met een dolk kan hij ook goed over weg
    Familie: Athan heeft bij zijn moeder gewoond voordat hij naar Kamp Halfbloed ging. Zijn moeder is een van de weinige mensen waarvoor hij echt respect heeft.
    Waarschuwing: Ja, graag zelfs!
    Titel: My second me (ik ben een beetje inspiratieloos)

    Ga je trouwens personages kiezen of ga je ze allemaal gebruiken? Want als je ze allemaal gaat gebruiken dan ga ik nog een dochter van Artemis maken/verzinnen maar misschien doe ik dat ook al ga je personages kiezen


    Physics is awesome

    Rol: Dochter van de godin Artemis
    Naam: Nuria Bella McKey
    Leeftijd: Nuria wordt op 17 mei achttien jaar oud. Nu is ze dus nog zeventien. 
    Karakter:
    Uiterlijk + Beschrijving:
    Hoort hij/zij bij de goede of slechte kant?: Nuria is een vechter maar dat betekend niet dat ze aan de slechte kant staat. In tegendeel, ze staat volledig aan de goede kant. Dat heeft ze van haar vader die altijd zei: "Stand up for what's right, even if it means you have to stand alone.'
    Wapens: Nuria is de dochter van Artemis en waarschijnlijk ook één van de weinige kinderen die Artemis kreeg. Artemis is de godin van de jacht en de maan en ook de beschermgodin van de kuisheid. De mythologie verteld dat Artemis maagd bleef en daarom denkt Nuria dat zij één van de weinige of zelfs de enigste dochter is van Artemis.
    Net zoals haar moeder is Nuria in haar element in het bos en in de nacht. Nuria is een nachtmens en haar prestaties zijn 's nachts veel beter dan overdag. Ze is een echt nachtmens, omdat ze op Kamp Halfbloed overdag moeten trainen blijft Nuria vaak 's nachts nog op om wat te trainen terwijl ze helemaal in haar element is. Ook is Nuria ook geweldig met een pijl en boog. Ze is geweldig met haar pijl en boog en heeft geweldige reflexen.
    Familie: 
    Waarschuwing: yes please
    Titel: 

    De rest die ik straks. Ik heb geen tijd meer ):

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 17:31 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Eevee schreef:
    (...)

    Tuurlijk!
    Al weet ik nog niet zeker of ik hen er in voorlaat komen... :4


    Ik snap het, ik ga hem nu maken!


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Rol: de zoon van Apollo.
    Naam: Jaron Homerus Archigetes
    Leeftijd: Jaron is 19 jaar, geboren op 30 juni 1992 toen er een totale zonsverduistering was. Dit omdat zijn vader de god van onder andere de zon is. Ook dit heb ik opgezocht.
    Karakter: God van het licht, de zon, de muziek, de schone kunsten en de geneeskunst. Hieruit staat vast dat de vader van Jaron veel mooie karaktereigenschappen in huis had, net zoals Jaron zelf. Jaron is een wijze jongen voor iemand van 19 jaar. Zijn wijsheid houd in dat hij het vermogen heeft om hoofd- en bijzaken in perspectief te blijven zien. Hij windt zich daarom niet op over kleine tegenslagen en raakt niet verdwaald in de wirwar van het leven. Hij houdt voor ogen wat er voor hem het meest toe doet en hij is in staat ook anderen te helpen bij het vinden van richting en betekenis. Jaron heeft daarin tegen ook een heel beheerst karakter. Hij heeft veel controle over zijn eigen gedrag en slaagt erin wensen, behoeften en driften in de hand te houden als de situatie erom vraagt. Hij weet niet alleen wat het juiste is om te doen, hij handelt er ook naar. Zijn verstandige gedrag zorgt voor een gezonde manier van leven. Bij tegenslag slaagt hij erin zijn emoties goed te reguleren. Het negatieve krijgt niet de overhand en hij weet snel ook weer positieve gevoelens te hervinden. Omdat zijn vader de god van de schone kunsten is weet Jaron altijd schoonheid te waarderen. Of het nu gaat om kleine alledaagse dingen, kunst, wetenschap of natuur, maakt niet veel uit. Hij is in staat schoonheid op te merken en te waarderen. Jaron heeft altijd al iets gevoeld voor Isalie, maar nu ze ook nog eens samen het kwaad bestrijden wordt dat gevoel alleen maar versterkt.
    Uiterlijk + Beschrijving:


    Colin Morgan
    Voor de buiten wereld ziet Jaron er misschien een beetje als een kneusje uit, maar iedereen weet, en ook hijzelf, dat hij iets charmants over zich heeft, waardoor hij ontzettend knap lijkt. Hij heeft warrig, zwart haar wat hij naar voren brengt met een beetje gel. Vaak draagt hij gewoon een shirt, met een vest eroverheen en hij heeft altijd een soort van sjaal aan. Zoals hierboven.
    Hoort hij/zij bij de goede of slechte kant: Jaron hoort ook bij de hoofdpersoon.
    Wapens: Hoewel Jaron er een beetje schriel uitziet qua postuur is het een uitstekende zwaardvechter. Niet in kracht, maar omdat hij heel berekenend is en zijn zwaard altijd op de juiste manier weet te plaatsen.
    Familie: Ook Colin heeft niet echt een speciale plek in het kamp. Hij kent zijn vader en zijn moeder niet. Hij weet toevallig wie zijn vader is, maar heeft hem nog nooit gezien. Zijn moeder is overleden bij zijn geboorte.
    Waarschuwing: Jup.
    Titel: Still, no idea.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 22:32 ]


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin