• Aangezien ik zowat de hele vakantie druk bezig ben geweest met vakantie vieren, heb ik eigenlijk nauwelijks tot niet op Quizlet gezeten.
    Zijn er in deze week nog ontroerende/grappige/aanstootgevende topics o.i.d geweest?

    Anyway. Het is weer bijna schooltijd, dus vanaf nu zal ik wel weer dagelijks op Q zitten om de tijd op school te doden. Echt, we doen geen ene mallemoer meer op school, alleen maar wat examens maken. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Er is nu een geweldig Disney-topic, waar je alles van disney op kan zetten ^^ ik wil het je wel geven als je wilt !


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ja, het Disney topic! (cat) Verder niets denk ik. Oh en mijn toneelstuk topic. (cat)

    come to the disney topic!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Philyra schreef:
    Er is nu een geweldig Disney-topic, waar je alles van disney op kan zetten ^^ ik wil het je wel geven als je wilt !


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Zoals iedereen al zei: Mijn geweldige Disney-topic :W


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Daar zit ik allang bij. (joehoe)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Het nieuwe topic voor jou :3

    Dat dacht ik inderdaad ook al :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Hmmm niet echt veel bijzonders tegen gekomen, maar ik was ook minder on door de vakantie. Lol ja, Q is er om de tijd te doden op school of tijdens je hw.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik heb echt geen zin in school. Een week gaat inderdaad veel te snel voorbij :S


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    in België was er niet eens vakantie !!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Het was hier dodelijk saai, no worries.


    Have you ever been alone in a crowded room?