• Ik heb een mini lunchboxje vandaag gekocht en ik heb daar m'n eigen bewerkte foto erin gedaan! ^^ Dus een cover in een lunchboxje en zo zie je dat het echt bij mij hoort (: Ik weet niet of hier vraag naar is voor in m'n Q webshopje? :'D Ik hoor het wel! Wat vinden jullie ervan? ^^

    Mijn cover:



    Mijn lunchboxje met cover!


    The sun will rise and we will try again.

    I want :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MonChevy schreef:
    I want :3


    Staat in mijn Q webshopje ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Iemand een idee wat voor kleine snackjes ik erin kan doen? ^^

    [ bericht aangepast op 24 aug 2016 - 10:29 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Werecoyote schreef:
    Iemand een idee wat voor kleine snackjes ik erin kan doen? ^*


    Candy bars zoals Twix of Mars. Of je kan er een stroopwafel of muslireep in doen.

    Ik vind hem echt ontzettend mooi!

    Litten schreef:
    (...)

    Candy bars zoals Twix of Mars. Of je kan er een stroopwafel of muslireep in doen.


    Nou het bakje is nog kleiner dan dat haha!


    The sun will rise and we will try again.

    Werecoyote schreef:
    Iemand een idee wat voor kleine snackjes ik erin kan doen? ^^

    Pepernoten! Die liggen al in de winkel geloof ik.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Zulke kleine bakjes vind ik altijd heel ideaal voor blauwe bessen en mini tomaatjes ( en dan vooral in combo met elkaar, dat Maya de bij merk van bij de Lidl ) of voor bijvoorbeeld druiven of stukjes gesneden appel.

    Het doosje ziet er in ieder geval echt super uit!


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Zulke kleine bakjes vind ik altijd heel ideaal voor blauwe bessen en mini tomaatjes ( en dan vooral in combo met elkaar, dat Maya de bij merk van bij de Lidl ) of voor bijvoorbeeld druiven of stukjes gesneden appel.

    Het doosje ziet er in ieder geval echt super uit!


    Ik heb er net wat in gedaan! Van de notenkraam zongedroogde vruchten en rozijnen! Super lekker! En je raakt er snel vol van haha


    The sun will rise and we will try again.

    Ooooh wat een toffe broodtrommel ding! Ik heb zelf een klein lunchboxje met Die Sendung Mit Der Maus erop, haha!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Damn zo gaaf!

    Je kan er ook van die mini worstjes in doen, hoe heten die ook alweer?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    bifi worstjes!!! lekker hoor! Gesuikerde noten, aalbessen, aardbeien...

    Ziet er leuk uit!

    Bedankt allemaal!


    The sun will rise and we will try again.