• hey

    het is de bedoeling dat de Belgen naar 1000 geraken en de Nederlanders naar 0.
    We beginnen bij 500 en je kan dus maar 1 tegelijk naar boven of beneden gaan.Er moeten wel altijd 2 mensen tussen 2 beurten zitten

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 17:21 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    503 xD


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    bkopenwater schreef:
    503 xD


    Ik bedoel gewoon dat jij (bijna) de enige bent die hier voor de Belgen bezig is. Dat is een beetje oneerlijk, vind je niet?


    Not all those who wander are lost.

    ja maar als ik de enige ben en de nederlanders met meer zijn is het toch wel eerlijk


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Algemene regels forumspelletjes op quizlet is dat er minstens twee personen tussen moeten zitten bij dit soort spelletjes.


    Life is hard and then we die

    504

    Nog een Belg hier


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    503


    Have you ever been alone in a crowded room?

    504


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    bkopenwater schreef:
    ja maar als ik de enige ben en de nederlanders met meer zijn is het toch wel eerlijk


    Eigenlijk niet, aangezien de bedoeling van een spel is dat er meerdere deelnemers zijn. Het doel van het spel is - en ik quote jouw uitleg -, dat de Nederlanders naar 0 moeten en de Belgen naar 1000. Vooral met Belgen vs Nederlanders gaat het erom dat één van de twee wint door de meerderheid van één van de twee bevolkingsgroepen, dit kan niet als er maar één Belg is die telkens de score omhoog haalt. Ik bekritiseer niet jou, maar het spel.


    Not all those who wander are lost.

    503


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    502.
    *Nederlanders.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Eigenlijk niet, aangezien de bedoeling van een spel is dat er meerdere deelnemers zijn. Het doel van het spel is - en ik quote jouw uitleg -, dat de Nederlanders naar 0 moeten en de Belgen naar 1000. Vooral met Belgen vs Nederlanders gaat het erom dat één van de twee wint door de meerderheid van één van de twee bevolkingsgroepen, dit kan niet als er maar één Belg is die telkens de score omhoog haalt. Ik bekritiseer niet jou, maar het spel.


    OMG niet beginnen he
    en tis al goe er is nog nen Belg

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 17:22 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    501


    Life is hard and then we die

    500

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 17:22 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    501

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 17:23 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    500


    Have you ever been alone in a crowded room?