• Ik heb een aantal weken geleden een topic geopend over mijn rug en dat het verschrikkelijk veel pijn doet.

    Nu ben ik vandaag naar het ziekenhuis gegaan en zijn er direct foto's gemaakt van mijn rug. Je zal een klein bochtje in mijn wervelkolom, maar dat kon geen kwaad want dat heeft iedereen zo'n beetje wel. Nou oké, maar toen kwamen we bij mijn onderrug - hetgeen wat het meeste pijn doet - en toen zei hij dat die wervels niet zo goed zijn. Dus toen raadde hij me aan om een afspraak te maken voor een botscan (dit maakte me echt bang) en een afspraak bij een reumatoloog.
    Vrijdag heb ik die botscan en ik zie er echt tegenop. Sighs.
    Aan de ene kant hoop ik dat ze wat vinden, want dan weet ik waar de pijn vandaan komt .. maar aan de andere kant, meestal is het niet zo goed nieuws, als ze iets uit die botscan kunnen halen. ):


    To infinity and beyond •

    Wat is een bot scan?
    En sterkte trouwens! (:


    26 - 02 - '16

    Ik weet niet hoe je je voelt - want ik heb het zelf niet gehad - maar ik wens je heel veel sterkte! Als je iemand zoekt om mee te praten; mijn GB en PB staan altijd open, eventueel mail ook wel ;)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Sterkte! Ik kan me wel voorstellen hoe je je voelt. Ik heb last van een reumatische aandoening. Sinds mijn 12e had ik al klachten en nu ben ik er eindelijk achter. Zelf vond ik het uiteindelijk wel een opluchting, omdat ik nu hulp kan krijgen. Ik hoop dat het voor jouw ook beter wordt!


    To live would be an awfully big adventure

    Nou ja, positief blijven. Ze willen alleen die bot scan doen om precies te weten wat er aan de hand is, dat hoeft niet iets heel ergs te zijn.

    Heb je wel aan iemand van je familie/vrienden gevraagd of hij/zij mee gaat vrijdag? Steun lijkt me namelijk wel fijn aangezien die scan me nogal eng lijkt


    Physics is awesome

    Het is denk ik beter je maar niet te veel zorgen te maken, tot je een uitslag hebt. Sterkte.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Eyes schreef:
    Nou ja, positief blijven. Ze willen alleen die bot scan doen om precies te weten wat er aan de hand is, dat hoeft niet iets heel ergs te zijn.

    Heb je wel aan iemand van je familie/vrienden gevraagd of hij/zij mee gaat vrijdag? Steun lijkt me namelijk wel fijn aangezien die scan me nogal eng lijkt


    Ja, mijn ouders. Want om half 10 krijg ik die prik met radioactief spul .. dan moet ik 3 uur wachten - ik ga dus de stad in met mijn ouders - en dan na die drie uur krijg ik die scan.


    To infinity and beyond •

    Redfoo schreef:
    (...)

    Ja, mijn ouders. Want om half 10 krijg ik die prik met radioactief spul .. dan moet ik 3 uur wachten - ik ga dus de stad in met mijn ouders - en dan na die drie uur krijg ik die scan.


    Je krijgt een prik? Ik kan heb een soort fobie voor naalden dus ja. Maar hopelijk gaan jullie dan wat leuks doen in de stad, ik neem aan van wel. En moet je dan in zo'n apparaat als het ware? Of weet je dat nog niet?


    Physics is awesome

    Oh, heel veel succes. Mijn huisarts gaat ook met een reumatoloog praten over mijn gewrichtenpijn..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Eyes schreef:
    (...)

    Je krijgt een prik? Ik kan heb een soort fobie voor naalden dus ja. Maar hopelijk gaan jullie dan wat leuks doen in de stad, ik neem aan van wel. En moet je dan in zo'n apparaat als het ware? Of weet je dat nog niet?


    Ja, ik hou ook niet van naalden. Maar ik krijg een prik met radioactief spul .. voor die scan. Maar ja, we gaan even winkelen en even mijn gedachten op iets anders zetten. En ja ik moet in zo'n apparaat, ik word al gek bij die gedachte haha.


    To infinity and beyond •

    Redfoo schreef:
    (...)

    Ja, ik hou ook niet van naalden. Maar ik krijg een prik met radioactief spul .. voor die scan. Maar ja, we gaan even winkelen en even mijn gedachten op iets anders zetten. En ja ik moet in zo'n apparaat, ik word al gek bij die gedachte haha.


    Ah, nog iemand die niet van naalden houdt. (yeah) (sorry, kon de verleiding om de smiley te plaatsen niet weer staan)

    Misschien mag je muziek luisteren als je in dat ding ligt of misschien draaien ze zelf een leuk muziekje voor je zodat je, je een beetje kunt ontspannen


    Physics is awesome

    Ah, die botscan is goed, zo moet je het bekijken.
    Dan zal je weten van waar die pijn komt en dat is beter dan niets weten.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please