• Ik zoek dus een thriller of horror.
    Maar géén:
    -magie
    -heksen
    -geesten/spoken

    Liefst een thriller.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.


    Matthew is een jongen die later filmproducer wilt worden. Hij las dat in 1983 een horrorfilm nooit was afgemaakt, en Matthew zag dat als zijn kans. Samen met Jacelyn, Rose en Chad ging hij naar een donker bos, waar de film werd opgenomen. Maar dan ontdekt het viertal dat de 'producer' nooit is gestopt en dat ze hun uiterste best moeten doen om niet deel uit te maken van de film.


    # Started at 27 December 2011
    # Ik schrijf in de ik-vorm
    # Carol Productions
    # geïnspireerd door The hills run red




    hij is alleen bijna afgelopen :3.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dat hij bijna afgelopen is, maakt niet uit. Heel vaak lees ik een verhaal en kan ik er niet tegen dat ik zolang moet wachten op een nieuw stukje. So I can read the whole story, without that waiting part (A)


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Nog iemand een Thriller?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ik heb nog een verhaal dat eerder actie dan thriller is. Vind je dat ook goed?
    Ik post hem hieronder wel en zie maar wat je er wel of niet mee doet.



    Levensstrijd.
    [Klik hierboven!]



    In 'Levensstrijd' volgen we de 21 jarige brunette Roxanne, met een vader die bij de Overheid werkt. Wanneer 's werelds grootste en meest gezochte crimineel het op haar munt, volgt de levensstrijd: een gevecht van leven op dood.

    Drank & drugs
    Seks (16 +)
    Agressie & geweld
    Onbekende personen
    Spanning










    Pills.
    Injections.
    Experiments.
    Torture.
    Abuse.
    Captivity.

    And you can’t escape, whatever you'll try.


    Zoiets? Weet niet of het precies is wat je zoekt. Wel een beetje horror-achtig.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mag het ook fanfiction zijn? (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Jawel! Dat lees ik ook, maar ik zocht gewoon een keer een thriller. Aangezien ik al heel erg veel fanfiction lees!


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Fear Of The Dark - One Direction. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb op al jullie stories een ABO! Maar ik zoek nog meer thrillers (of horror)!


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.


    Het verhaal van Paulie,
    en zij kon niet houden van...


    *onbekende personen
    *misdaad
    *romantiek
    *http://www.quizlet.nl/stories/78182/het-verhaal-van-paulie/


    I'm not stupid, I like to think I'm just misunderstood.

    I need to survive - Louis Tomlinson
    Once you're in, the fight of your life begins.


    You can't trust anyone,
    you have to fight and you need to be hard.
    They will break you in little pieces.
    It isn't normal.

Die van Roxane ga ik lezen.. Die van Foodx lees ik volgensmij al! <3


You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

Misschien dit:


Proloog:
Eens dat er iets gebroken is kun je het moeilijk maken. Zelf al passen de stukjes terug in elkaar en vormt het allemaal terug een mooi geheel, je zult de breuken blijven zien. Net als bij een gebroken ziel, zullen er littekens achterblijven. Littekens die niet meer helen en die ook nooit meer geheeld zullen worden. Deze littekens, gevormd door herinneringen van slechte momenten, probeer je te verdringen, te vergeten en wanneer je denkt dat je ze hebt vergeten, komen ze terug. Een foto, een droom, een handeling, alles kan daar voor zorgen. Probeer de herinneringen nooit helemaal te helen, want deze strijd kun je niet winnen…

Een verhaal over een sterke jonge vrouw die wordt ontvoerd door enkele stevige, grote mannen. De reden van haar ontvoering is haar verleden, dat ze d.m.v. de nieuwste technologie en therapieën terug boven willen halen. Avalyn maakt heel haar slechte jeugd terug mee, moet alle folteringen en pijnlijke momenten weer ondergaan en het ergste, ze moet haar grootste angst onder ogen zien te komen. Dit allemaal wanneer ze net dacht dat ze aan de betere hand was, dat ze alles achter haar had gelaten en dat ze eindelijk haar nieuwe leven gewoon was geworden. Ze kan hier alleen maar weg als het experiment slaagt, maar is dat in feite wel mogelijk..?


- Onbekende personen
- Thriller (Denk ik toch ;))
- Beetje Drama en beetje liefde
- Nederlands gesproken

Ik weet niet of dit iets is dat je zoekt, ik ben er nog maar net aan begonnen,maar er gaan nog veel hoofdstukken volgens ;)

Klikkie

[ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 15:53 ]

Ik neem bij alles gewoon een kijkje<3


You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

more?


You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.