• Vandaag in de kleedkamers van gym begon een vriendin over wat te klagen.
    Ik zei als grap : Als je wilt klagen, De klaagmuur ligt in jeruzalem.
    Ze vond, vogens mij dan, dat het een grap was.
    2 meisjes, 1 daarvan heb ik ruzie mee, zeiden dat ik niet over jeruzalem moest beginnen omdat het voor zowel voor de joden en de christenen als de moslims een,zegmaar, " belangrijke" plek is.
    Ik die niet nog meer ruzie wilt zei gewoon sorry..

    Dus mijn vraag : vonden jullie 't een racistische opmerking ?

    Ik alvast niet want het is ook maar een uitdrukking maar mischien dat jullie daar anders over denken.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 18:42 ]

    Ik vind het niet racistisch hoor...


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Het is een ongelukkige uitspraak: als je naar die meisjes toegaat en zoiets zegt van 'Hé, nog even over wat ik zei in de kleedkamer: het was een heel slecht grapje, dat weet ik. Ik wilde jullie niet kwetsen en ik vind het naar dat jullie het zo hebben opgevat, dat is namelijk niet mijn bedoeling geweest.'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ten eerste, het is racistisch, met de c.
    Ten tweede, ik vind het geen racistische opmerking, ik vind hem wel grappig.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Als dat al racistisch is, wil ik niet weten wat mijn uitspraken soms zijn:W


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nee, ik vind van niet :].
    Je kan van alles wel een label 'beledigend' 'discriminerend' of 'racistisch' plakken. Zou de wereld een behoorlijk saaie humorloze plek maken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Diapal schreef:
    Ten eerste, het is racistisch, met de c.
    Ten tweede, ik vind het geen racistische opmerking, ik vind hem wel grappig.

    Dankje voor 't opmerken.

    Nee, dat doen ze zodat ze een reden hebben om ruzie te maken met je.


    I live for the applause, you will die for it.

    Accidental schreef:
    Het is een ongelukkige uitspraak: als je naar die meisjes toegaat en zoiets zegt van 'Hé, nog even over wat ik zei in de kleedkamer: het was een heel slecht grapje, dat weet ik. Ik wilde jullie niet kwetsen en ik vind het naar dat jullie het zo hebben opgevat, dat is namelijk niet mijn bedoeling geweest.'

    Heb ik al gedaan.

    Shogun schreef:
    Nee, ik vind van niet :].
    Je kan van alles wel een label 'beledigend' 'discriminerend' of 'racistisch' plakken. Zou de wereld een behoorlijk saaie humorloze plek maken.


    Your make-up is terrible

    21 schreef:
    (...)
    Heb ik al gedaan.


    Dan vind ik het geen racisme meer hoor. Klagen is vervelend om te horen, ik had waarschijnlijk hetzelfde gezegd.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Maitresse schreef:
    Als dat al racistisch is, wil ik niet weten wat mijn uitspraken soms zijn:W


    i put the fun in funeral

    Wat een aanstellers zijn die meiden dan zeg, die zoeken gewoon ruzie.
    Er is toch niks ergs aan?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Shogun schreef:
    Nee, ik vind van niet :].
    Je kan van alles wel een label 'beledigend' 'discriminerend' of 'racistisch' plakken. Zou de wereld een behoorlijk saaie humorloze plek maken.


    Shoganai i ne~

    Maitresse schreef:
    Als dat al racistisch is, wil ik niet weten wat mijn uitspraken soms zijn:W


    Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down.

    Shogun schreef:
    Nee, ik vind van niet :].
    Je kan van alles wel een label 'beledigend' 'discriminerend' of 'racistisch' plakken. Zou de wereld een behoorlijk saaie humorloze plek maken.


    To infinity and beyond •