• Een groep leerlingen gaat samen met een leraar op reis naar San Francisco. Ze verblijven daar in een hotel in het centrum. Er wordt natuurlijk geshopt, gegeten en dingen achter de leraar's rug om gedaan, maar ook gewandeld en een trip naar Alcatraz staat ook op de planning. Wat zal er met de groep gebeuren? Zullen bestaande relaties blijven bestaan? Zullen nieuwe zich vormen? Zullen er grote ruzies uitbreken? Het is aan jullie!


    Jongens:
    - Austin Charlie Daniels - Llamarmy
    - Kyle Nathan Jones - quin98
    - Anthony -Antz Jayy von Monroe - Mufinn
    - Brandon -Bam Kilian von Monroe - Mufinn
    - Brandon Jason Jefferson - Depay

    Meisjes:
    - Danielle 'Daan' Carly Jase - MindBreaker
    - Savannah Chiara Rose DiLaurentis - Malino
    - Megan Jane Rhine - Erestor
    - Lydia Campbell - xMerlex
    - Carmela Lorenza Bella Agnelli - Lucerna
    - Robin Smith - NewYorkTower
    - Maité Rhaine - Matilda


    Rollentopic
    Kletstopic


    Regels:
    - Minimaal 5 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Als het stelletje van te voren bestaat, meld het even.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Houd het realistisch. Personages kunnen maar op 1 plek tegelijk zijn en niet vliegen of teleporteren. Het wordt heel onoverzichtelijk als je je hier niet aan houd.

    - Alleen ik, Sylvestri, maak nieuwe speel en kletstopics aan.

    Veel plezier!

    Kamerindeling:
    Kamer 701:
    Brandon
    Brandon
    Anthony

    Kamer 707:
    Austin
    Kyle

    Kamer 401:
    Carmela
    Robin
    Lydia

    Kamer 607:
    Danielle
    Megan

    Kamer 407:
    Savannah
    Maité


    Het Hotel:



    De Kamers:

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 20:44 ]


    Bowties were never Cooler

    [Mijn topics!]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Brandon -Bam Kilian von Monroe
    Ik trek even een pruillip en kijk zielig naar Megan. 'Is het zo erg dan om bij ons te slapen. we zijn heel lief hoor.' Ik knipper een paar keer onschuldig met mijn ogen om mijn worden kracht bij te zetten. Oke, de meeste die bij ons sliepen, kwamen er niet zonder trauma vanaf, dat was waar. We konden dan ook heel vervelend zijn, helemaal als diegene niets doorhad. Vooral Anthony was een held in vervelend zijn. Ik keek even naar mijn broertje die met Austin aan het praten was. Het was raar dat iemand een keer niet mijn zinnen afmaakten en me niet met alles wat ik zei sloeg of er een grapje van maakte. Ik schudden even mijn hoofd en keek weer naar Megan. 'Gelukkig ben jij lekker normaal.' Grinnik ik en stem in om het zwembad uit te gaan. Ik had zin om doelloos op een handdoek te liggen, genietend van de zon en met een muziekje op. Waarschijnlijk zou ik echt op een mexicaan lijken als we terugkwamen van deze trip. Ik liet Megan los en verdween onder water om weg te zwemmen naar de kant. Hier duwde ik me in een simpele beweging op, maar ik bleef op de kant zitten. ´Kom dan.' Ik ging hard met mijn hand door het water en gooide het water zo naar Megan. Eerlijk, ik voelde me meer bij haar op me gemak dan verwacht. Ik ging recht staan en liep naar onze handdoek om me er meteen op te laten vallen en me zonnenbril op te zetten. Dit ging vast nog leuk worden.

    Anthony -Antz Jayy von Monroe
    ik grinnikte even. Austin was ook al aan zijn lot over gelaten door zijn wederhelft. Het klonk raar, maar ik zou nog geen dag zonder Brandon kunnen. Ik had al zoveel met hem gedaan en meegemaakt en het leek gewoon vaak alsof hij de enige was die me begreep. Al ik hem nu niet meer, nu hij alleen oog voor Megan leek te hebben. Het was raar, niet zoals met Mabel. 'Lydia zeker.' Grinnikte ik zachtjes, waarna ik mijn hoofd schudden. Zei nooit. 'We zien wel. al zijn de meeste hier wel ongelofelijk hot.' grijnsde ik. Het was niet dat ik opzoek was. ik vond het prima zo al moest ik me straks waarschijnlijk in mijn eentje gaan vermaken als straks iedereen een relatie had behalve ik. Dan moest ik straks zielig naast Lydia gaan zitten. Nee, dat ging niet gebeuren. rustig dobberde ik door het water en zuchten. 'Volgens mij, zien die twee elkaar wel zitten.' grinnikte ik, doelend op mijn broer en Megan.

    Carmela lorenza Bella Agnelli
    opeens voel ik dat ik naar beneden wordt getrokken en dat ik daarna ook weer veilig naar boven word getrokken ik kijk om me heen en zie Kyle lachen "ja ik word heel snel moe" zeg ik lachend tegen Kyle. "nee hoor valt mee, maar ik ben lui en ik wil vanavond niet in slaap vallen bij het kampvuur" ik zie dat hij naar de kant zwemt. zelf zwem ik er ook achteraan. "ik heb je ook de hele dag nog niet gezien" zeg ik terwijl ik nadenk of dat waar is. "kom jij trouwens vanavond ook naar het kampvuur?" vraag ik hem "wij gaan volgens mij wel allemaal"

    Megan Jane Rhine
    Met een pruillip kijkt hij me aan. 'Is het zo erg dan om bij ons te slapen? We zijn heel lief hoor.' Om het overtuigender over te laten komen knippert hij een paar keer met zijn ogen. Zijn poging om zielig te kijken werkt niet goed. Door het knipperen lijkt het net of er een vuiltje in zijn ogen zit. 'Als je zo doet vertrouw ik het al helemaal niet,' lach ik. Hij lijkt even in gedachten te zijn verzonken en kijkt me even daarna weer aan. 'Gelukkig ben jij lekker normaal,' grinnikt hij. Niet helemaal waar. Veel van mijn vrienden zouden me als het tegenovergestelde beschrijven. 'Weet ik.' Is mijn simpele antwoord. Hij laat me los om het zwembad te verlaten. Tegen de tijd dat hij allang op de kant zit kom ik bij de rand aan. 'Kom dan.' Hij spettert water tegen me aan. Omdat ik het niet zag aankomen slaak ik een gil. Als het prikkende gevoel uit mijn ogen is verdwenen ligt hij alweer op zijn handdoek. Ik zorg er voor dat mijn haren goed nat zijn en hijs me op de rand. Ik probeer het nog met een beetje charme te doen maar kom uiteindelijk liggend naast het zwembad terecht. Misschien is het een idee om mijn armspieren wat te trainen. Ik sta op en loop richting de handdoek. Ik ga naast Brandon staan -die met zijn zonnebril op ligt te zonnen- en wring mijn haren boven zijn gezicht uit. Meerdere druppels vallen op zijn gezicht, alleen jammer dat hij zijn zonnebril op heeft. Na mijn mislukte poging om hem terug te pakken ga ik met een zucht op mijn handdoek liggen. Met gesloten ogen geniet ik van de zon. 'Ik kan best aan dit weer wennen.' Ik moet mijn ogen openen door een man die tegen me begint te praten. 'Hello pretty girl, do you like this dress?' vraagt hij. Hij wijst nog even naar een label. 'No,' antwoord ik kortaf. Zeker een oplichter die een jurk voor een smak geld wilt verkopen. Daarbij vind ik de jurk niet eens mooi. 'Bye,' zeg ik om te laten merken dat hij verder kan gaan. Ik draai mijn hoofd een kwartslag naar Brandon. 'Ik heb een aanbidder,' lach ik. Die man zou het toch niet verstaan. Hij zegt vast tegen alle meisjes dat ze knap zijn, maar het blijft leuk om te horen.

    Lydia Campbell
    Megan heeft het gesprek snel afgekapt. Logisch, alle mannen hier zijn gek! Waarom denk je dat ik me er als een verkleed! Neeh... Ik geef het niet op en zeg tegen Brandon: 'You want this dress for your girlfriend. She is pretty. Its free!' Ik leg het op zijn schoot in de hoop dat ze het op zijn minst een leuke jurk vinden

    Kyle Nathan Jones
    Ik grinnik en knik even, 'Da merk ik ja' zeg ik ook lachend. 'Ja dat is niet zo gezellig als je daar ineens ligt te slapen' zeg ik en denk even aan het kampvuur als het gewoon een groot feest wordt wordt het vast wel leuk. Ik heb wel zin in een soort feestje. 'Nee ik was samen met Austin weg om te eten' zeg ik met een glimlach. Niet dat we hier dan heel erg lang waren. 'Ja tuurlijk, wordt vast leuk vooral als iedereen komt' zeg ik met een glimlach. Ik heb er wel zin in. Ik trek mijn wenkbrauw op als er ineens iemand langskomt, erg apart figuur die een jurk verkoopt. Ik trek mijn wenkbrauw op, 'That's not my girlfriend' zeg ik en kijk daarna even naar Carmela waarna ik grinnik, raar iemand dit maar ja.

    Danielle Carly Jase
    Als Austin bij me komt zitten en vraagt of we na het kampvuur nog iets leuks gaan doen, giechel ik even. Daarna kust hij me. Na een tijdje komt hij naast me zitten. "Ieh! Je bent nat!" Gil ik, en ik sta op. Ik heb het niet koud, maar toch. Ik giechel en kijk naar Brandon en Maité. Na een tijdje naar iedereen gekeken te hebben spring ik het zwembad in. Eerst is het even koud, maar het water is echt warm, dus dat is gewoon verbeelding of zoiets. Ik klim er weer uit en trek Austin mee. Daarna gooi ik hem het zwembad in en spring ik er achterna. Ik pak hem vast en kijk hem aan. "En nu zijn we beiden nat." Zeg ik met een glimlach. Na ik dat gezegd hem kan ik de verleiding niet meer weerstaan en druk ik een kus op zijn lippen.

    Maité
    Een schril gilletje verlaat mijn mond als Brandon naast me het water induikt. Ik glimlach en zie nog net hoe zijn tenen onder het wateroppervlak verdwijnen. Vervolgens komt hij een beetje verder boven water en schudt met zijn hoofd zodat honderden kleine regendruppeltjes me nat maken. Natter maken, zal ik maar zeggen, aangezien ik als een drijfnatte hond op de rand zit. Brandon zwemt traagjes naar me toe. Dan omklemt hij met zijn handen mijn benen zodat hij niet zinkt. 'Die bikini staat je goed,' zegt hij zachtjes, het komt amper over het bruisen van het water heen. Meteen ben ik even van de kaart en ik wordt rood. Het is meer dan blozen, het lijkt alsof mijn hoofd op ontploffen staat. Dan herinner ik me onze 'relatie' en vind de perfecte dekmantel. Ik glijd voorzichtig in het water, ga aan Brandons schouders hangen en fluister in zijn oor; 'Bedankt, lieverd. Jij ziet er ook niet slecht uit.' Ik grijns, kus hem op de mond en ga weer op de boord zitten. 'Het spijt me dat ik net zo wegliep, ik werd even overdonderd door iets,'mompelt hij. 'Ik weet het, het is...' Ik wrijf even met mijn handen over mijn doorchloorde ogen. 'Laat ons zeggen verwarrend.' Ik spetter met mijn tenen een beetje water op. 'Want ik vind je echt, echt, echt...' Alweer verberg ik mijn hoofd even in mijn handen. 'Leuk,' mompel ik vervolgens. Na een tijdje gezwegen te hebben, duw ik hem het water in. Ik glij het water weer in en duw hem kopje onder.

    Austin Charlie Daniels
    Ik grinnek bij haar reactie. Rustig blijf is zitten als ze opstaat en laat mijn ogen over haar lijf glijden. Ze was echt prachtig. Ze was slank, maar had al wel vrouwelijke vormen. Ik sta op en loop achter haar aan. Net als ik achter haar aan wil duiken wordt ik erin geduwd. Ik kom proestend boven en glimlach naar aar. "Mooi toch." Ik sloeg mijn armen om haar middel en trok haar dicht naar me toe voor ze haar lippen op de mijne drukte. Ik kuste haar terug. Mijn armen verstrakten zich wat rond haar middel en trokken haar nog een heel stuk dichter tegen me aan. Ja, we waren klef, maar dat mocht. Er waren geen leraren, niemand lette op ons, hier midden in het zwembad stonden we niemand in de weg, prima.

    Brandon Jason Jefferson
    Ik zie hoe haar wangetjes rood kleuren en hoe ze het water in glijdt. Ze gaat aan mijn schouders hangen en brengt haar mond naar mijn oor. 'Bedankt, lieverd. Jij ziet er ook niet slecht uit.' zegt ze grijzend en ze drukte even haar lippen op de mijne. Ze draait zich weer om en gaat op de rand zitten. 'Het spijt me dat ik net zo wegliep, ik werd even overdonderd door iets.' mompel ik. 'Ik weet het, het is..' zegt ze langzaam en ze wrijft met haar handen door haar ogen. 'Laat ons zeggen verwarrend.' zegt ze en haar voeten spetteren wat water op. Ik knik instemmend. 'Want ik vind je echt, echt, echt.... leuk.' komt moeizaam uit haar mond. Ik voel hoe mijn wangen kleuren en hoe duizenden vlinders door mijn buik schieten. Gelukkig glijd Maité alweer snel het water in en duwt ze me kopje onder. Ik ben natuurlijk veel sterker dus ik was zo weer boven water en duwde haar voorzichtig tegen de rand van het zwembad aan. Ik zet mijn beide handen aan een kant van haar, net naast haar schouders en bijt even op mijn lip. Moest ik dit nou wel zeggen, ik twijfelde aan mezelf. Door haar twijfelde ik aan alles wat ik deed, alles wat ik zei en alles wat ik voelde. Ik boog naar voren en drukte een kusje op haar kaak en daarna net onder haar oor. 'Ik vind jou ook, echt, echt, echt leuk..' zei ik zachtjes waarna ik meteen mijn lippen op de hare drukte, zodat ik haar reactie niet hoefde te zien, en zij niet zou merken dat ik het echt, echt, echt meende, en hoe ik nu helemaal rood kleurde.


    Bowties were never Cooler

    [Mijn topics]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Maité
    Ik heb nog net de tijd om even adem te halen, voordat ik tegen de rand van het zwembad geduwd wordt. Door Brandon, die gelijk als ik hem onder heb geduwd weer boven komt. Hij gaat zo staan dat ik geen kant op kan. Hij bijt heel even op zijn lip en kijkt besluiteloos. Hij drukt een voorzichtige kus op mijn kaak, vervolgens achter mijn oor. Dat vind ik zo ontzettend schattig dat ik een kleine giechel niet kan tegenhouden. Plots fluistert hij dat hij mij ook heel erg leuk vind. 'Ik vind jou ook echt, echt, echt leuk.' Alweer klinkt het verschrikkelijk stilletjes, ik hoor het toch. Want zulke woorden misloop je als meisje niet, nooit. Hij kust me op de lippen. Er lijkt wel een kernbom in mijn buik te zijn ontploft, zo hevig kriebelt het. Toch, ik weet niet waarom, trek ik mijn hoofd een klein beetje weg. 'Het spijt me,' mompel ik. Ik was in de war. Dit was me iets te snel gegaan, en het leek alsof mijn verstand nu pas doorheeft waarmee ik bezig ben. Ik ben Katniss Everdeen niet.

    [ bericht aangepast op 24 april 2013 - 7:29 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Depay schreef:
    [Mijn topics]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Carmela Lorenza Bella Agnelli
    lachend kijk ik toe hoe Kyle tegen een rare vent vertelt dat ik niet zijn vriendin ben. "je engels is beter dan dat van mij" de man loopt weg en ik schiet in de lach ik sla een arm om Kyle heen. "We zijn toch best schattig samen. " door die man ben ik wel direct ontzettend melig geworden. ik was al melig maar nu nog meer "het is inderdaad een super vaag figuur. Sorry ik moet niet zo overdreven doen" ik trek mijn arm weer in en kijk Kyle vragend aan "weet jij waar Lydia is, ze is al een hele tijd weg, niet dat ik haar mis, maar toch het is vaag dat zij echt steeds op een of andere magische manier verdwijnt." meestal zit ze in onze kamer maar op de een of andere manier heb ik het gevoel dat ze daar niet is. "fuck" zeg ik opeens. "als Lydia weg is kan ik niet in onze kamer komen, tenzij ik naar de balie toe ga om een reservesluitel"

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 14:48 ]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    [mijn topics]

    [mijn topics, kan nu niet reageren]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lydia Campbell:

    Nou, de gekke man uithangen heeft niet gewerkt. Dan heb ik voor niks dit aangedaan. Ik loop direct weer terug naar de kamer. Als ik onderweg de zonnebril, snor, en pet afdoe kijken een aantal mensen me raar aan. 'Wat?' zeg ik geirriteerd. Ik loop weer verder richting onze kamer. Ik ben het totaal niet gewent om in een broek te lopen. Meteen doe ik een jurkje aan. Ik vouw de broek en het shirt op. Die kan ik direct wel even in de was doen. Alhoewel... Nee ik heb geen zin om het zelf te doen. Ik pak wat geld. Ik loop met de spullen naar beneden. Na een tijdje zoeken vind ik de wasruimte. Ik gooi de broek en het shirt in de wasmachine. Ik ruik even aan de middeltjes. Mmm, deze ruikt lekker. Zoet, schoon, maar een tikje...pittig? Ach. Ik gooi iets van het spul er in. Ik klooi nog wat met de knopjes als hij uiteindelijk toch aangaat.

    [ bericht aangepast op 26 april 2013 - 14:53 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Danielle

    Opeens komt er een leraar aangelopen. Meneer van der Vleet. Hij geeft wiskunde en ik mag hem niet. Ook omdat ik faal in wiskunde en hij daarom een hekel aan me heeft. Ik duik snel onder water en laat Austin alleen. Onder water is het rustig. Ik hou van rust. Ik besluit ergens anders heen te gaan. Ik loop rustig naar mijn kamer. Het is er stil. Mega is er niet. Ik begin al mijn spullen uit te ruimen. Daarna ga ik op mijn bed gitaarspelen. Ik hou van het geluid van mijn gitaar. rustig blijf ik spelen, mijn eigen liedjes klinken uit de gitaar. Ik begin er ook bij te zingen. Ik kan niet zingen, maar ik vind dat ik het wel gewoon mag doen, goed of niet, het is mijn hobby. Na een tijde beginnen mijn vingers pijn te doen. Ik ga liggen. Ik weet dat dit geen goed idee was. Dat ik thuis had moeten blijven. Na een paar dagen heb ik toch weer heimwee.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Austin Charlie Daniels
    Opeens kwam er een leraar aan gelopen en weg was Danni. Ik keek wie het was. Sjoerd, natuurlijk. Hij was de wiskundeleraar. Ik kon goed met hem opschieten, maar ik was dan ook goed in wiskunde. Danielle niet, en dat brak het wel op. Ik zag haar vertrekken en keek even rond. Ik zag niets om te doen, dus ik besloot maar achter haar aan te lopen. Bij haar kamer aangekomen klopte ik zacht. Ook schudde ik me vast goed uit. Ik wilde haar kamer niet helemaal nat maken. Ik was bang dat er iets aan de hand was. Ik voelde het in mijn onderbuik. Het was een vreemd gevoel, maar mijn voorgevoelens over haar gevoel leken steeds sterker te worden nu we langer samen waren. "Danielle? Gaat het?" vroeg ik voorzichtig tegen de deur.


    Bowties were never Cooler

    ( Niet doodgaan :( )


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (@xMerlex vind ik ook


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Lydia Campbell:

    Klaar! Ik haal het shirt en de broek uit de droger. Ik had ze al van de wasmachine naar de droger gedaan. Ik ruik even aan het shirt, mmmm. Als ik thuis was had ik ze ook nog even gestreken, moet je nagaan hoe erg ik me verveel! Ik vouw de kleding op en leg de pet, zonnebril, en nepsnor er bovenop. Ik loop alweer de trap op. Nou, wat ik gegeten heb heb ik er meteen al afgelopen. Zo word ik in ieder geval nooit dik. Mooi toch? Ik open de deur en kijk om de hoek. Niemand, gelukkig. Ik doe de spullen weer op de plek waar ze lagen. Ik bekijk de foto's en verbeter nog een paar details. Ik maak de koffer van Anthony weer dicht.Heb ik nog wat gemist?


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [Mweh.. Dood leuk topic =(]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.