• Yeah! Topic 4!

    Het rollentopic
    Het 1e topic

    Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

    Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT EEN WEEK. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN! JE KAN DAARNA DEZE ROL NIET OPNIEUW RESERVEREN!

    Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: RoxanneGryffindor Seeker van het Quidditchteam.
    -Remus Lupos: Lisanne Gryffindor
    -Sirius Zwarts: Sarita Gryffindor
    -Peter Pippeling: Gryffindor
    -Lily Evers: Lina Gryffindor
    -Severus Sneep: Lisanne Slytherin
    -Narcissa Zwarts: Rebecca Slytherin
    -Andromeda Zwarts: Luanne Slytherin
    -Nymphadora Tops: Rebecca Hufflepuff Seeker van het Quidditchteam.
    - [Ben ik iemand vergeten? Zet het even in een reactie.]

    Zelfverzonnen personages:
    -Kim: Brandy Pandora McAllister Slytherin
    -Esther: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -Lisanne: Samira Evelina Caisse Slytherin
    -Chantal: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -Sophie: Evana Lexie Morson Gryffindor Keeper van het Quidditchteam.
    -Luanne: Gabrielle Winona Monroe Gryffindor Beater van het Quidditchtean
    -Rebecca: Emmeline Elisabeth Ebbers Ravenclaw Beater van het Quidditchteam
    -

    Leraren:
    -Schoolhoofd: Armando Wafelaar(Lisanne)
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (Annemik)
    -
    Jezelf(telt niet mee voor aantal rollen):
    - Lisanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Rebecca Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Roxanne Gryffindor
    - Sophie Gryffindor
    - Sarita Gryffindor
    - Bruna Luanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Kim Gryffindor

    Anders:
    -

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 20:53 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Pandora McAllister

    Toen ik voetstappen in de ziekenzaal hoorde, liet ik het verband weer los en keek op.
    Het was Logan en hij zag er bedroefd uit.
    "Hey." Zei ik zachtjes terwijl ik beschaamd mijn ogen neersloeg. "Het spijt me dat je getuige was van die ruzie."
    Ik durfde hem niet aan te kijken en wachtte tot hij iets zei of deed aangezien ik dacht dat hij boos op me was.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Logan
    'Het geeft niet, ik wist dat je geen vrienden van hen was.' zei hij en liep naar haar toe en raakte haar hand aan.
    'Ik ben niet boos, zeg ik alvast. Mij maakt het niet uit dat je mijn vrienden niet mag. Het gaat erom dat je mij mag en ik jou. Voor de rest verpest het onze relatie niet, Pandora.' en ging op het randje van het bed zitten.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Pandora McAllister

    Een diepe zucht ontsnapte uit mijn mond terwijl ik van onze handen naar hem keek.
    "Ik heb iets vreselijks gedaan." Bekende ik terwijl ik hem voorzichtig aankeek. "Ik heb me lang door hen laten doen, maar het werd me te veel en voordat ik het wist heb ik crucio op Rebecca gebruikt."
    Beschaamd beet ik op mijn onderlip en probeerde zijn reactie te peilen.
    "Maar op dat moment sprak iemand een spreuk uit waardoor het leek alsof ik door duizend zwaarden werd neergestoken."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [ oke dit is een ideetje,,,, zal Logan bij Pandora horen en tegen zijn vrienden keren ? dat lijkt me wel grappig. dan kiest hij in plaats van zijn vrienden zijn liefde voor Pandora. maar dan moet Pandora niet gebruik maken van logan ;D]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    [Dan heeft Pandora nog meer ruzie met de anderen :') Lijkt me leuk ^-^ ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Roxanne
    Ik laat me er meestal mee buiten en dat deed ik. Kijken hoe mijn vrienden pijn lijden, ik krijg altijd spijt, doordat ik nooit problemen krijg, maar mijn vrienden wel. Soms werd ik er gek van. Nu zijn ze op weg naar het kantoortje. Nu ga ik er wel heen en ren er zo snel mogelijk heen en zag een paar vrienden.
    'Wacht!' zei ik toen ik bij Bruna aankwam. 'Ik ga me er ook bij voegen, want ik vind het stom dat jullie de schuld krijgen, terwijl ik er gewoon bijstond.' zei ik en ik knuffelde Bruna die een beetje gewond was. Toen keek ik naar de rest. Rebecca was er niet. Die was vast in de zieken zaal. Lisanne, Kim, James en Samira waren er. Ik keek Samira met een walging aan.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    ["Kim" Zit in de eetzaal :')]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [ Oke :D lijkt me leuk. Logan comes to the darkside gna gna]

    Logan
    'Nou en. Zij hebben je pijn gedaan. Nouja zij hebben geen pijn, maar ik geef meer om jou.' en wreef over haar hand terwijl hij glimlachte.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Pandora McAllister

    Een kleine glimlach verscheen op mijn gezicht. "Bedankt, ik geef ook best veel om jou."
    Ik streek een blonde krul achter mijn oor terwijl ik hem aankeek en mijn armen opende.
    "Knuffel." Lachte ik droog terwijl ik mijn armen rond zijn nek sloeg.
    Met mijn kin steunde ik op zijn schouder terwijl ik langzaam even mijn ogen sloot.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Logan
    Hij knuffelde haar en wreef over haar rug. 'Doet het geen pijn meer of wel?' vroeg hij terwijl hij een kus op haar kruin plaatste.
    Op dat moment kwam er iemand binnen.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    {Jemig, wat is er allemaal gebeurd??}


    Tijd voor koffie.

    Pandora McAllister

    "Een beetje." Gaf ik fluisterend toe. "Maar het is niet zo erg als eerst."
    Op het moment dat er iemand binnen kwam, liet ik Logan traag los om te kijken wie onze bezoeker was.

    [Wie is de bezoeker? :') ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    {Evana Kan wel, die moest toch nog naar de ziekenzaal. Tenminste, was iemand nog met Evana aan het praten? En wat is er allemaal gebeurd?}


    Tijd voor koffie.

    Sophie kan het zijn of Evana of James gna gna


    @sophie
    er is alleen een gevcht tussen Rebacca en Pandora gebeurt
    en Logan en Pandora hebben met elkaar maar Logan is een vriend van James en zijn elite clubje... :)


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    [Er is net een helse ruzie geweest tussen Rebecca, Pandora, Sarita, Samira, Bruna en nog een paar anderen om het feit dat Pandora omgaat met een kerel uit gryffindor (Logan) Ze gaat met hem trouwens ook naar het Yuleball dat binnenkort is.]

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 16:26 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.