• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    Mensen:
    - Damon Blake ~ DarkSavior
    - Jeremy Velez ~ Gabumon
    - Vintain O'Connor ~ Zayngasm
    - Vince Rez Emanuels ~ AlienPrinces
    - Cassie Raven Benson ~ xHeavenlyx
    - Violet Chanel Hadley McLaren ~ Zayngasm
    - Mia Donovan ~ Gabumon

    Vampieren:
    - Luca Jones ~ Assassin
    - Riley Winchester ~ Assassin
    - Solomon Vigée-Lebrun ~ Alienprinces
    - Chèlle Ophelia McFadden ~ Suavemente
    - June Harlow Grabeel ~ xMarvelous

    Om in te vullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Student/werk:
    Vampier/mens:
    Extra:



    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 17:03 ]


    Your make-up is terrible

    Naam: Luca Jones
    Leeftijd: 21
    Geslacht: Man
    Uiterlijk:


    Student/werk: Werk
    Vampier/mens: Vampier
    Extra: Luca is nogal een flirt. Een romanticus maar niet macho. Het liefst gaat hij van meisje naar meisje maar je kan nooit zeggen dat hij ze slecht behandeld. Er zit veel goedheid in zijn hart (die overigens niet klopt) met een edgy kantje.
    Hij is al enige tijd vampier en altijd op zoek naar een nieuw avontuur.


    Naam: Mary Lea Ché
    Leeftijd: 19
    Geslacht: Vrouw
    Uiterlijk:


    Student/werk: Student
    Vampier/mens: Mens
    Extra: Mary is een verlegen meisje dat graag op de achtergrond blijft. Ze is stil en lijkt een beetje anti-sociaal. Maar als je haar leert kennen en door haar stilte heenkomt, is ze aardig en meelevend.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 21:40 ]


    Your make-up is terrible

    Naam: Darren Dimir
    Leeftijd: 21
    Geslacht: Man
    Uiterlijk:


    Student/werk: Werk
    Vampier/Mens: Vampier
    Extra: Darren leeft al jaren onder de mensen en weet hou hij zich correct moet gedragen in de huidige maatschappij. Eens in de zoveel tijd gaat hij erop uit om bloed te drinken. De rest van de tijd haalt hij zijn bloed uit het ziekenhuis of van dieren in het wild. Darren kan nogal agressief en aanvallend zijn. Maar van binnen is hij eigenlijk heel aardig. Hij is verder de huisbaas van het appartement en dat bevalt hem prima.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 12:06 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mag ik een mens reserveren?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Natuurlijk!


    Your make-up is terrible

    Dankjee (: Ik vul het morgen in


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Naam: Song Cho Hee
    Leeftijd: 18
    Geslacht: vrouw
    Uiterlijk:


    Student/werk: Student
    Vampier/mens: Vampier
    Extra: Cho Hee leeft al zolang op deze wereld, zoekend naar 1 ding: liefde die ze nooit heeft gekent, ze heeft al op verschillende plaatsen in de wereld gewoont en telkens iets anders gestudeerd, ze verafschuwd het dat ze een vampier is , maar ergens vind ze het ook niet erg. Ze kan heel erg lief en vriendelijk zijn, maar ook heel gemeen tegen iemand die ze niet moet. Ze is ook vaak het stille en mystrieuze meisje.......nog iets?

    Naam: Hanna Brigitta Kunert.

    Leeftijd: 20.

    Geslacht: Vrouw.

    Uiterlijk:





    Maren Eggert.

    Student/werk: Hanna studeert kunstgeschiedenis aan een universiteit: het is haar vijfde studie in het buitenland, aangezien ze van origine een Duitse is.

    Vampier/mens: Vampier.

    Extra: Hanna is soms wat mensvreemd en houdt er niet van om gestoord te worden. Ze drinkt uitsluitend mensenbloed, omdat ze dierenbloed maar fatsig vindt. Ze praat af en toe met een Duits accent, al kan ze foutloos Nederlands. Ze houdt niet van "voorverpakt" bloed en vindt het lekker om iemand te bijten, gewoon het gevoel van de huid onder haar tanden.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Nog meer mensen die willen aanmelden?


    Your make-up is terrible

    Ik heb nog veel meer rollen nodig!


    Your make-up is terrible

    Mag ik een vampier reserveren?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vul hem dan zo in.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Is goed.


    Your make-up is terrible

    Reserveer voor mij een mens :9~


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Wel een vraagje, vampieren leven toch op bloed? Hoe doen ze dat dan?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dracy schreef:
    Wel een vraagje, vampieren leven toch op bloed? Hoe doen ze dat dan?


    Voorverpakt bloed, dierenbloed, vrijwilligers?


    Your make-up is terrible