• Ikkuu rollen zoek voor serie. Serie gaat niet op dit account komen maar op andere. Ik meld het wel even als hy er is>.< Idee:
    Het gaat over 4 meisjes die een band starten. Ze willen graag beroemd worden en doen vaak mee aan programma's zoals Popstars. Maar ze worden telkens afgewezen terwyl ze wél goed zyn. Wanneer tydens een auditie een beroemde producer hun op tv ziet probeert hy contact op te nemen. Maar het lukt hem niet. Wat er wel op tv gezegd word is dat ze fan zyn van TH. De producer is ook de producer van TH en geeft ieder TH lid een foto van de meiden en stuurt hun erop af om deze meiden te gaan zoeken.

    Suprise 1.=KimFootball
    Suprise 2.=DontKnowx3(Merel) xD
    Suprise 3.= MILLIONAIRx3
    Suprise 4.=CHOCOPOPSx3
    Suprise 5.= BUBBLEx
    Suprise 6.= PersianRose xD(A)
    Suprise 7.= Flo
    Suprise 8.= xPOKEMONKID
    Suprise 9.= sayXkiss xD

    Textje:
    Plaatje(url!):


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3


    Suprise 1
    Textje: Hoii,ik ben dus Kim en heb lang lichtblond haar en lichtgrijze-ogen maar draag vaak kleuren-lezen. Ik ben erg dun en best wel lang en dus het ideale plaatje voor een jongen maar dat boeit me niet want ik heb liever vrienden dan verkering. Ik hou verder erg van me vrienden en muziek en ik zeg nu: DOEI!!
    Plaatje(url!): http://farm3.static.flickr.com/2085/2279541175_4dc14a8344_o.jpg


    2 in fo komt!

    suprise 3 [En anders mag je zelf kiezee ^^]


    Tekstje :

    Hii,,

    Ik ben hier z'n 16 jaar geleden op de wereld beland en kreeg de naam Roxy.Ik woon nu in duitsland met me ouders en broer.Verder heb ik er veel vriendee.Ik doe graag Skate en Drumme en je zult me ook vaak vinde in t winkelcentrum ^^.Vaak rij ik dan rond op em blauwe Scooter.Nou de rest kom je nog wel te weten .

    Bubaaaaai x33




    Foto;

    http://media.photobucket.com/image/scene%20hair/emotionally_abused/l_c505fc402f9ad8033ec83860fc15a5c1.png?o=2531





    Dankeeeeeeee voor de rol <33333


    LY
    LY
    LY
    Ly
    LY

    4 info komt schat.
    plaatje:[url]C:\Documents and Settings\Rudi\Mijn documenten\Lindsey's map\mooi\5352435[1].jpg[/url]
    tekstje:

    Hii,
    Ik ben Lynn.Ik ben 17 jaar en woon al mijn hele leven in Duitsland.Ik hou van de zomer en op vakantie gaan.1 van mijn verslavingen is weggaan met vrienden.Ik hou namelijk veel van ze.Ik kan vrij verlegen zijn, maar als ik wil kan ik me ook wel goed laten horen.Ik ben met de meeste mensen wel vrienden.Ik ben al mijn hele leven 'Emo' zoals ze zeggen.Ik hou gewoon van die stijl.Trouwens Emo is een muziekstijl en geen kledingstijl.Over kleding gesproken.Ik hou ook erg veel van shoppen.Ik hou iets minder van spinnen en ruzie.
    Doeii x.


    The soul needs autumn.

    Whahahaaaa Mereltje <333
    Dat daar is het account waar het op gaat komen staan: DontKnowx3 xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    OEH IKKE IKKE MAG IK LIEF *kuch Tom x]*
    Rol: Zie boven ^^
    Text;Hi lieffies <3 Myn naam is Raquel en loop al 17 jaar gek te doen op deze minni Aardbol ^^ Ik doe lekker waar ik zin in heb en als jy me dan stom gaat aanstaren heb ik daar totale schyt aan x] Shoppen doe ik veel te vaak,vandaar dat ik nooit geld heb -.- Ook maak ik graag foto's met me vriendinnen en ben ik verslaafd aan ice-cream ! Dat spul is echt goddelyk like; OMG ! Mensen die mij voor van alles uitmaken zyn zielig en zullen nooit iets beryken in hun zielige leventjes [a] Verder denk ik niet zo veel na over het leven. Gewoon nu lol maken en dan zie je later wel waar je strand ;] Zo dit is wel zo'n beetje wat ik kwyt wil. Byee peepsz <33


    Url;http://nl.tinypic.com/view.php?pic=30kexid&s=4/


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Mag ik please een rol? <3

    5 =D


    Textje:

    Haay Liefiez =]

    My Gorgeaus name is ELLEN! ^^ Jhaa, had je niet gedacht hé? x] Nou schatjes ik ben dus 17 jears old, Shopfán & HelloKittyFán en natuurlijk TokioHotel Fán. Uuh,, waar ben ik nogmeer fan van.. Van mijn überhippe Telefoon! ^^ Ik vind het übergeweldig om te reizen. Altijd leuk, in een ander land! Ik vind het ook leuk om vriendjes te maken, en muziek te luisteren =] Umm, ik kan ook best lang aan me makeup besteden x] Maar het moet nou eenmaal perfect zittun. Verder is Shoppe een van me grootste hobby's en ik ben een Kooktalent =D Ook al brand ik álles aan, ik vind het Smexy om te doen ^^ Ik hou van pizza maken, als ik het niet aanbrand. Owh, trouwens. Die van mij zit nog in de magnetron. Ik ga hem halen. BYEE! Loveyou<3

    Plaatje(url!):
    http://www.myemohairstyles.com/gallery/files/1/emohairgirl.jpg

    xD

    Raqueltje, er is geen vriendin Tom x] Althans wel by een van de hoofdrol maar ik weet nog niet welke. Jy dus ff zelf nummertje zeg moet xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Suprise 7:
    Textje:
    Hee,ik ben Rachel en ik ben 19 jaar jong.
    Ik ben een koppig persoon met een eigen willetje. Maar ik ben natuurlijk ook erg lief en zorgzaam. Ik maak vaak domme opmerkingen waardoor iedereen weer in een deuk ligt.
    Ik speel graag gitaar en zing ook erg graag. Ook ontwerp ik mijn eigen kleding en voetbal ik veel.
    Ik heb een gloeiende hekel aan zinloos geweld en dierenleed. En ik heb ook een hekel aan huppelgedrag en muggen.
    Plaatje: http://img1.liveinternet.ru/images/attach/b/3/27/821/27821126_brookellebones7.jpg


    Music is the new sex

    Raqueltje, er is geen vriendin Tom x] Althans wel by een van de hoofdrol maar ik weet nog niet welke. Jy dus ff zelf nummertje zeg moet xD

    Maar dat raad ik nooit !!
    Pfff....

    euhm...

    8

    Hoop dat het goed is ^^


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ghehe ik heb rol 3x
    Mag ik al via PB weten welke het is?

    Kom op Raqueltje (H) xD x]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Mag ik please een rol? <3

    5 =D


    Textje:

    Haay Liefiez =]

    My Gorgeaus name is ELLEN! ^^ Jhaa, had je niet gedacht hé? x] Nou schatjes ik ben dus 17 jears old, Shopfán & HelloKittyFán en natuurlijk TokioHotel Fán. Uuh,, waar ben ik nogmeer fan van.. Van mijn überhippe Telefoon! ^^ Ik vind het übergeweldig om te reizen. Altijd leuk, in een ander land! Ik vind het ook leuk om vriendjes te maken, en muziek te luisteren =] Umm, ik kan ook best lang aan me makeup besteden x] Maar het moet nou eenmaal perfect zittun. Verder is Shoppe een van me grootste hobby's en ik ben een Kooktalent =D Ook al brand ik álles aan, ik vind het Smexy om te doen ^^ Ik hou van pizza maken, als ik het niet aanbrand. Owh, trouwens. Die van mij zit nog in de magnetron. Ik ga hem halen. BYEE! Loveyou<3

    Plaatje(url!):
    http://www.myemohairstyles.com/gallery/files/1/emohairgirl.jpg



    Kann ich 5 haben? (A)

    Dankje^^


    Music is the new sex