• Heey poepz!<3

    Ik heb een vraagje zijn hier meer mensen die Justin Timberlake leuk vinden? Want zelf ben ik niet meer zo van Tokio Hotel [/Vandaar heb ik me nicklname ook veranderd] Ik denk dat ik gewoon toe ben aan een nieuw album. Ik zeg niet dat ik ze niet meer goed vind want integendeel dat zijn ze nog steeds meer ik ben gewoon minder fan. Ik zal nog steeds wel luisteren posters hebben naar concerten gaan en spullen van ze dragen. Maar toch. Ik hoef nu geen anti reacties over Justin Timberlake ofzo. Maar wie vind hem ook goed?


    xox ReneeKIDDO<3


    I do not hook up.

    Niemand dus ):


    I do not hook up.

    bwa, hij maakt wel goeie muziek äber die past niet echt bij mijn muziekstyl

    Ja dat snap ik geloof me past ook niet bij mij want voor de rest hou ik van Slip Knot Whithin Temptation Bullet For my Valentine Night wish etc.


    I do not hook up.

    ik vindt het wel leuke liedjes(somige)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    justin timberlake heeft vette moves maar chris brown vind ik nog altijd beter (baby)


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    Ja Demi dat weet ik XD


    I do not hook up.

    Ik vind 'm nep, hij zingt alleen goed door de computer heen XD En wat je zegt over tokio hotel, ik heb precies hetzelfde.
    xx ^^


    Life is hard and then we die

    Eerder was ik Fan van JT. xD ik vindt zn liedjes wel goed enzoo, maar ik hoef zn hoofd liever niet te zien x]
    Und idd TH begint te vervelen...

    Ik vind 'm nep, hij zingt alleen goed door de computer heen XD En wat je zegt over tokio hotel, ik heb precies hetzelfde.
    xx ^^

    Ja maar in het echt zingt Justin ook goed hoor n_n


    I do not hook up.

    Justin Timberlake is f*cking great! x3


    We'll never be as young as we are tonight

    zijn muziek is echt super!!!
    en lelijk is hij ook niet, alleen ik zou hem niet echt als man willen (hij is zowieso te oud voor mexD)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    IKK IK IK


    I live for the applause, you will die for it.

    hijs zooooo HEET <3 ;)


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    I Love Justin Timberlake!

    kvind zyn kledingstijl wel Chill ^^
    n sommige liedjes zyn ook wel goe,zoon 75 % van de cd is goed :D


    everybody needs a song.