• Ik kan geen voorbeelden tonen. Waarom? Ik maak geen covers, maar ik zoek wel mensen die een cover willen. Ik ga namelijk ergens in deze week een coverwedstrijd openen. Waarschijnlijk zullen de deelnemers zich alleen bij de eerste opdracht bezig houden met een cover voor een verhaal hier op Q, dus niet iedereen die hier reageert kan een cover verwachten. Mocht dit nog veranderen, dan meld ik het op dit topic. Ik pik de (er naar mijn mening) meest bijzondere, of aanlokkelijke verhalen uit.

    Invullen:
    * Titel
    * Info en voorwaarden
    * Username & titel er op?

    [ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 16:47 ]


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    * Titel Free like a bird. -Louis Tomlinson.
    * Info en voorwaarden De 19 jarige Ana Dallas Ria is een gek meisje. Veel fantasie en altijd vrolijk. Maar dat is slechts een masker. Het meisje werkt al sinds haar 15de in de Starbucks op het vliegveld en heeft er geen zin meer in. In niks meer. Geen enkele jongen ziet haar staan. Een paar relaties zijn al stuk gelopen en op sociaal vlak gaat het ook niet goed. Ana is te vreemd. Zeggen ze. Op haar werk komt ze Louis Tomlinson tegen, een jongen die ook veel fantasie heeft en ook altijd zo vrolijk is. Alleen hij zet geen masker op. Hij neemt Ana mee op ontdekkingstocht. Niet zo maar één, ze gaan de wereld ontdekken. Hij gaat Ana leren leven, leren haar masker af te zetten en nog veel meer. | Je bent helemaal vrij. Misschien iets met Louis er op en eventueel een meisje met bruin haar.
    * Username & titel er op? Usernaam hoeft niet, titel mag.

    Dit idee gekregen door mij wedstrijd? (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    Dit idee gekregen door mij wedstrijd? (:

    Haha. Dat klopt ja.


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Memorial schreef:
    (...)
    Haha. Dat klopt ja.
    Ik heb nog verzoekjes over. Als je wilt mag je ze overnemen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Ik heb nog verzoekjes over. Als je wilt mag je ze overnemen.

    Dat zou ik wel heel erg tof van je vinden. (cool)


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Contacteer wel eerst de users dat ze er mee akkoord gaan. Ik zou het ook wel eerst tegen een mod zeggen voor je dat doet, dat ze geen onterechte ban uitdelen.

    Sisseltong:
    Titel: What makes you beautiful
    Info en voorwaarden: Volgende foto's moeten gebruikt worden: foto 1, foto 2 & foto 3. Tekst duidelijk maar sierlijk. Alles mooi in elkaar lopend. Sierlijk, vrolijk, rustig.


    Payned:
    Titel: Two is better than one. - Zourry Stylikson
    Info en voorwaarden: Het verhaal gaat over Harry, die na een ruzie met zijn vriend, Louis, vreemd gaat met Zayn. Als hij zichzelf de vraag stelt of hij spijt heeft, is het antwoord hierop simpel. Nee. Ook Louis is niet zo'n lieverdje geweest en heeft met een ander de lakens gedeeld.


    MisPattinson:
    Titel: My life isn't fair~twilight
    Info en voorwaarden: Annelies gaat verhuizen naar Forks. Tijdens de verhuizing krijgt haar moeder een aanrijding en is ze dood. Haar vader gaat aan de drank maar weet er van af te kikken. Op school gaat het niet goed, maar als ze een paar knappe jongens ontmoet ... Ze wordt verliefd op een van de Cullens en wordt toch nog gelukkig? De sfeer moet spannend maar een beetje romantiek. De username MisPattinson moet op de cover komen.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 19:52 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    Contacteer wel eerst de users dat ze er mee akkoord gaan. Ik zou het ook wel eerst tegen een mod zeggen voor je dat doet, dat ze geen onterechte ban uitdelen.

    (...)

    Dat zal ik meteen even doen. Ghe. 83


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    ik ben gelijk abo. ECht nice want ik baalde ervan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    * Titel: Edhelia
    * Info en voorwaarden: Edhelia is een verhaal dat ik tot nu nog voor mezelf schrijf, maar ik denk dat het een leuke uitdaging is voor mensen om er een cover bij te maken. Edhelia gaat over Suzan, op een reegenachtige dag vindt zijn een dagboek. Dat dagboek blijkt te zijn achtergelaten door een elf. Een elf uit een magische wereld, Edhelia. Die wereld bestaat uit verschillende rijken, elfenrijk, trollenrijk, en ga zo maar door. Jarenlang leefde die rijken in vrede met elkaar, maar nu hebben het trollen en reuzenrijk hun krachten gebundeld om zo heel Edhelia over te namen. Suzan is de enige die Edhelia kan redden van een ondergang, maar zal ze dat op tijd door hebben?. Daar gaat het verhaal dus over.
    De sfeer moet dus magisch zijn, met veel verschillende magische wezens en misschien iets van een magische poort. Voor de rest heb ik niet echt voorwaarden, ik zou het wel fijn vinden als ook het dagboek erin terugkwam.
    * Username & titel er op?
    Alleen de titel


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb er al een cover voor, maar ik ben toe aan een nieuwe en benieuwd wat andere mensen er van kunnen maken.
    * Titel: Het Doolhof
    * Info en voorwaarden: Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?

    Ik heb eigenlijk geen enkele voorwaarden, alleen dat er een magische sfeer gecreëerd moet worden en het moet natuurlijk goed bij het verhaal passen. (:
    * Username & titel er op?: Beiden, maar de username klein in een hoekje, niet zo groot.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    MisPattinson schreef:
    ik ben gelijk abo. ECht nice want ik baalde ervan.
    Ja sorry daar voor, ik had mij een maand misrekend.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Bij deze wil ik melden, dat de verzoeken die ik via dit topic heb binnen gekregen gebruikt zullen worden in mijn wedstrijd.


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.