• DE STORY

    Toestemming.
    Hallo xlufjoetoexx

    Je hebt toestemming om te beginnen met je fotobewerkwedstrijd te beginnen. Je hebt één week de tijd om je topic te openen.

    Veel succes
    Amused


    Juryleden.
    Ik heb geen juryleden nodig, ik zal alles zelf beoordelen.

    Deelnemers.
    Ik zoek 10 à 20 deelnemers (ik kijk niet op één persoon) die actief zullen meedoen. Denk dus goed na voor je je inschrijft. Een cover maken neemt natuurlijk niet zoveel tijd in beslag als bv. een filmpje opnemen en het goed krijgen voor een zangwedstrijd, of een verhaal te schrijven voor een schrijfwedstrijd, maar toch moet je er wat tijd in steken.
    Als je je uitschrijft, zorg je zelf voor een vervanger, tenzij er een héle goede reden is. Hier ben ik heel streng in, er zijn maar enkele dingen goed genoeg om zelf niet voor een vervanger te moeten zorgen.

    Naamsveranderingen.
    Indien je je username verandert, laat je me dat weten d.m.v. een bericht in het topic. Ik pas dit dan zo snel mogelijk aan. Als je me hierover niet informeert, zullen er misverstanden ontstaan en maak je het mij sowieso moeilijker.

    Rondes.
    Ik ben nog niet zeker hoeveel rondes er zullen zijn (wat natuurlijk ook zal afhangen van het aantal deelnemers), maar de bedoeling is dat er vijf tot acht rondes plaatsvinden, van telkens 1 à 2 weken. Dat hangt er een beetje van af hoe moeilijk de opdracht is en hoeveel tijd die vraagt. Hoeveel mensen er iedere ronde zullen afvallen, is afhankelijk van het aantal deelnemers waarmee we starten. Wel wil ik bij de laatste ronde dat er nog maar 2 mensen overblijven, zodat het echt spannend wordt. Het kan dus dat er eerst telkens 2 mensen afvallen en dan plots 5. Ik probeer het zo gelijk mogelijk te verdelen, maar dat is niet altijd gemakkelijk.

    Beoordelingen.
    De beoordelingen zullen in de story (zie bovenaan) worden geplaatst. Ik plaats je cover in een hoofdstuk, met daaronder de commentaar. De punten worden in een apart hoofdstuk geplaatst, waar ik ook duidelijker kan laten zien wie die ronde zal moeten afvallen.

    Inleveren.
    Je levert bij mij in via een e-mail naar mijn e-mailadres (coverwedstrijd@hotmail.com). Je zet je cover in je fotoboek hier op Quizlet, op Tinypic,... Het maakt me niet uit, zolang ik maar een link ontvang. Als ik je cover niet via een e-mail krijg, wordt hij niet beoordeeld en zal je dus ook geen punten hebben. Ik wil ook géén inzendingen via een gastenboekbericht, een privé-bericht of het topic!
    Verder wil ik géén bestaande covers ontvangen! Dit staat ook in het topic en ik zal het ook nog eens bij de eerste opdracht vermelden. Als ik merk dat je je niet aan die regel houdt, lig je uit de wedstrijd. Het zal vaak genoeg worden meegegeven, let hier dus ook op. Voor iedere opdracht maak je zélf een niéuwe cover!

    Uitstel.
    Uitstel kan gegeven worden, indien je een goede reden hebt. Hierbij hoort niet: 'Ik was het vergeten.' Voor proefwerkweken en examens heb ik zeker begrip, voor een drukke week doorheen het schooljaar ook, maar als je bij iedere opdracht uitstel wilt met telkens het excuus: 'Ik heb echt heel veel toetsen en taken.', zal je op den duur geen uitstel meer krijgen.
    Uitstel moet minstens 1 dag voor de deadline aangevraagd worden, anders krijg je het niet! Ik hoop trouwens dat jullie eerder dan 1 dag voor de deadline aan de cover beginnen, dan is de kans dat er uitstel wordt gevraagd en dat de rest ook moet wachten kleiner.

    Omgang met niet inleveren.
    Als je een opdracht niet inlevert, zal ik je een gastenboekbericht sturen met een waarschuwing. Ik verwacht dan dat je die opdracht zelfstandig, zonder dat ik je er nog eens aan moet herinneren, samen met de volgende opdracht inlevert via een PB.
    Als je een tweede keer niet inlevert, moet ik je diskwalificeren.

    Prijzen.
    De 2 mensen die als laatst overblijven, krijgen al sowieso 1 maand reclame bovenaan op mijn profiel (ik maak het dan erg opvallend) voor een creatie naar keuze.
    De echte winnaar krijgt nog een maand extra reclame (dan mag het trouwens ook een andere creatie dan de eerste zijn) en 5 credits.
    Natuurlijk is er ook nog de eer!

    Veel succes, maar vooral veel plezier!


    Deelnemers:
    - 404NOTFOUND
    - DarkSavior INGELEVERD
    - Destined INGELEVERD
    - Everdeen NIET INGELEVERD
    - Gabumon INGELEVERD
    - Gamemaker INGELEVERD
    - Harries INGELEVERD
    - JeSuisMyself INGELEVERD
    - LaDouce
    - Liamheid
    - LOVExYOU1
    - Munro NIET INGELEVERD
    - Tartaros
    - TributeClove NIET INGELEVERD
    - Zylka INGELEVERD

    Inschrijven is niet meer mogelijk.


    Opdracht één
    Klik.


    Opdracht twee
    Klik.

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 15:10 ]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Is dit niet gewoon een plaatjesbewerkwedstrijd? :W Och, die goede oude tijden dat het nog zo heette.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Is dit niet gewoon een plaatjesbewerkwedstrijd? :W Och, die goede oude tijden dat het nog zo heette.


    Ja, inderdaad.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    xlufjoetoexx schreef:
    (...)

    Ja, inderdaad.

    Hmmm, dan heb je een erg misleidende titel. Misschien moet je die laten aanpassen?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hmmm, dan heb je een erg misleidende titel. Misschien moet je die laten aanpassen?


    Zo, heb het laten veranderen. Beter? (:


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein


    Klik op het plaatje voor een groter beeld

    Ja, ik weet dat ik hem via de mail moet inleveren en dat heb ik al gedaan.
    Maar het leek me ook leuk dat anderen hem konden zien, dus daarom staat hij ook hier (bloos)

    [ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 10:32 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior, ik heb het ontvangen. Bedankt!


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    xlufjoetoexx schreef:
    LOVExYOU1, het spijt me, maar ik heb geen inzending van jou ontvangen... ;x
    hoe kan at. ik heb hem nu al verwijderd. ik kan deze week geen nieuwe maken. het spijt me dan krijg ik maar een 1 ik heb toets week

    LOVExYOU1 schreef:
    (...) hoe kan at. ik heb hem nu al verwijderd. ik kan deze week geen nieuwe maken. het spijt me dan krijg ik maar een 1 ik heb toets week


    Zoals bovenaan beschreven staat, krijg je geen 1 voor het niet inleveren van een opdracht. Je krijgt net na de deadline dan een waarschuwing en dan verwacht ik dat je die opdracht, samen met de volgende opdracht, inlevert.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    LOVExYOU1 schreef:
    (...) hoe kan at. ik heb hem nu al verwijderd. ik kan deze week geen nieuwe maken. het spijt me dan krijg ik maar een 1 ik heb toets week
    Misschien staat hij in je verzonden items in je mailbox als er geen fout tijdens het versturen is gebeurt ten minste;


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Cartwright is Everdeen en net mijn eerste opdracht ingestuurd via mail. Hoop dat je hem hebt ontvangen dus. (:



    Op het plaatje klikken voor groter beeld.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 15:03 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    Cartwright is Everdeen en net mijn eerste opdracht ingestuurd via mail. Hoop dat je hem hebt ontvangen dus. (:



    Op het plaatje klikken voor groter beeld.


    AMY FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU, jij bent veel beter als mij.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ik was Tramore.


    May the odds be ever in your favor!

    Hier is de mijne, ik heb hem ook al verzonden via de mail ^^ Klik voor groter formaat.


    To love is to destroy.

    Cagress schreef:
    (...)

    AMY FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU, jij bent veel beter als mij.


    RAYKEEEEE, NEEEEEE. Jij bent ook goed, echt, sws dat die van jou leuker is. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    mag ik nog meedoen?