• Heeyy,,

    We krijgen dit jaar op school muziekles. Wijzelf hebben veel materiaal , zelfs een paar studio's. Maar even bij het onderwerp te houden. Ik moet dus gaan zingen voor mijn muziek docent. Ook al is dat pas over -weet ik niet wanneer- Maar iedereen is het verplicht te doen. Weet iemand een liedje die je makkelijk kan zingen?

    Alvast bedankt!
    x


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ligt eraan wat voor stem je hebt. Ik ben namelijk een echte Alt, en dat betekent dat ik waarschijnlijk nooit zo goed hoge liedjes zou kunnen zingen.
    Ben je Sopraan, dan zou je lage liedjes moeilijker kunnen zingen.
    Ik weet niet of je daar al achter bent?


    Deep inside, I've never felt alive

    Mysteria schreef:
    Ligt eraan wat voor stem je hebt. Ik ben namelijk een echte Alt, en dat betekent dat ik waarschijnlijk nooit zo goed hoge liedjes zou kunnen zingen.
    Ben je Sopraan, dan zou je lage liedjes moeilijker kunnen zingen.
    Ik weet niet of je daar al achter bent?


    Ik denk hetzelfde als jouw.. Want hoge liedjes kan ik al helemaal niet. Ik dacht een keertje I won't give up van Jason Mraz , zonder dat snelle gedeelte dan..


    I don't want you to die, I want you to suffer.


    ars moriendi

    xMHoran schreef:
    (...)

    Ik denk hetzelfde als jouw.. Want hoge liedjes kan ik al helemaal niet. Ik dacht een keertje I won't give up van Jason Mraz , zonder dat snelle gedeelte dan..

    Dan zou ik iets van lage liedjes doen, vooral van mannen. Iets zoals I follow rivers van Triggerfinger of Wonderwall van Oasis. Die zijn niet al te moeilijk. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Huntelaar schreef:


    Dat is zo'n mooi liedje!
    Ot: Ik kan echt niet zingen, maar áls is zing, zing ik meestal True Colors van Cyndi Lauper of Your song van Elton John. Ik weet niet of die makkelijk zijn, maar ik zing ze :'D
    Heel de familie wordt er gek van, dus ze zullen wel iets moeilijker zijn dan dat ik denk :'D


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Misschien It's my life van Bon Jovi.


    Your make-up is terrible

    Ik zong Suddenly I see van KT Tunstall. En klasgenoten van mij deden I will love you monday van Aura Dione.



    Die zijn heel goed te doen.


    Tell me about it, stud.

    Deze zingt echt heel makkelijk.


    Life is full of fake people

    Prachtig nummer trouwens.


    Life is full of fake people

    Stratosphere schreef:
    (...)
    Dan zou ik iets van lage liedjes doen, vooral van mannen. Iets zoals I follow rivers van Triggerfinger of Wonderwall van Oasis. Die zijn niet al te moeilijk. ^^


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.