• Ik zou graag een trailer maken voor een story waaraan ik bezig ben, maar ik heb geen idee hoe ik eraan moet beginnen. Ik zou graag weten welke programma's hier geschikt voor zijn, en hoe je bijvoorbeeld stukjes film uit bepaalde filmpjes van youtube kunt halen. Hebben jullie enkele tips? Alvast bedankt! <3

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Wel als je Windows Movie Maker hebt, kun je daarmee al beginnen. Filmpjes van youtube kan je halen met zamzar of youtube downloader. Je hoeft alleen het juiste bestandstype downloaden (AVI/MPG/VMM) in Movie Maker zelf kan je de beelden knippen en zelf de stukjes gebruiken die je nodig hebt. In het begin zal het niet gemakkelijk zijn en je zult even moeten zoeken, maar je mag niet opgeven.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 15:41 ]

    Dit wil ik ook al zolang weten. (a)
    Helaas, ik kan je niet helpen. D:


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    States schreef:
    Wel als je Windows Movie Maker hebt, kun je daarmee al beginnen. Filmpjes van youtube kan je halen met zamzar of youtube downloader. Je hoeft alleen het juiste bestandstype downloaden (AVI/MPG/VMM) in Movie Maker zelf kan je de beelden knippen en zelf de stukjes gebruiken die je nodig hebt. In het begin zal het niet gemakkelijk zijn en je zult even moeten zoeken, maar je mag niet opgeven.

    Dit lijkt me mogelijk. Thanks! ;]

    en heeft iemand ook tips voor de muziek? Ik kan mijn muziek van iTunes namelijk niet op movie maker zetten...

    Newyorker schreef:
    en heeft iemand ook tips voor de muziek? Ik kan mijn muziek van iTunes namelijk niet op movie maker zetten...


    Je kunt muziek op Youtube opzoeken en dan downloaden met youtube-mp3 en dan bij je filmpje zetten. :')


    Full of envy behind that anonymous mask

    Necromancer schreef:
    (...)

    Je kunt muziek op Youtube opzoeken en dan downloaden met youtube-mp3 en dan bij je filmpje zetten. :')


    heb ik al geprobeerd, maar dat werkt niet...
    toch bedankt!

    Ik doe het via youtube. Heb je account? Ga naar videobeheer dan uplouden ik doe het altijd met de youtube video editor (':


    You can't delete anything, if there's nothing to delete.