• Ja, ik heb toestemming.

    Ik mag een Weerwolven van Wakkerdam wedstrijd doen maar omdat ik de normale versie zo normaal vind maak ik er een Hungergames editie van. De spelregels blijven gewoon het zelfde alleen hebben de rollen een speciale naam. Je hoeft het boek hiervoor niet gelezen te hebben.

    Rollen.

    Spelmaker.
    De spelmaker is hetzelfde als de Burgemeester in de normale Wvw. Ik zal de spelmaker spelen.

    Mutanten
    Mutanten staan gelijk als de weerwolven. Hoeveel er hiervan precies worden is niet bekend. Het ligt er aan hoeveel deelnemers er zijn.

    Tributen
    Tributen zijn in de normale WvW de burgers. Hoeveel er hiervan zijn ligt aan het aantal deelnemers.

    Peeta Mellark
    Peeta is in dit spel de ziener. Als je de rol toe krijgt, krijg je een betere uitleg over wat het precies inhoudt.

    Clove
    Clove is de heks. Er is er hier maar een van. Als je de rol krijgt, krijg je een betere uitleg over wat je moet doen.

    Katniss Everdeen
    Katniss is de jager. Er is er hier maar een van. Als je de rol krijgt, krijg je een beter uitleg over deze rol.

    Rue
    Rue is de Cupido. Ook hier is er maar een van. Als je de rol krijgt, krijg je de uitleg wanneer je iemand moet koppelen.

    Thresh
    Thresh is de beschermengel. Hier is er maar een van en als je de rol krijgt, krijg je een duidelijkere uitleg.

    Foxface
    Foxface is de slet. Hier is er maar een van en hiervan krijg je ook een betere uitleg.

    Over elke rol komt er ook nog een duidelijk beschrijving in de story te staan.





    Deelnemers. VOL Min. 10. Max. 25.
    ~ Klainebow
    ~ Lemmiwinks
    ~ Blathers
    ~ Persefoneia
    ~ Niallvember
    ~ Buzolic
    ~ Endure
    ~ MisaAmane
    ~ Bangarang
    ~ SaritaLover
    ~ Gubleraholic
    ~ MoonRaven
    ~ xPayne
    ~ PeetaMallark
    ~ Flemish
    ~ LaDouce
    ~ MissSpagetti
    ~ Bayly
    ~ Biologist
    ~ Sonatina
    ~ Pollux
    ~ DuskShine
    ~ Voiceless



    Als je het spel nog nooit of 1/2 keer gespeeld heb, graag aan mij doorgeven.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 10:18 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    GoedeleLover schreef:
    (...)

    Is er al een keer geweest ;$


    Hmm, echt? Wanneer?
    Maar dan kunnen we het toch best nog een keer doen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    (...)

    Hmm, echt? Wanneer?
    Maar dan kunnen we het toch best nog een keer doen?


    Ja, natuurlijk kan dat. En ik had hem gemaakt maar wanneer weet ik niet meer precies. Ik zoek hem wel even terug.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Biologist schreef:
    (...)

    Hmm, echt? Wanneer?
    Maar dan kunnen we het toch best nog een keer doen?


    Zij heeft er zelf een gehad, in juni (kijk maar)


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    TSwizzle schreef:
    (...)

    Zij heeft er zelf een gehad, in juni (kijk maar)


    Faaaaaaaaaal, ik deed mee. Op nummer een.
    Haha.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    (...)

    Faaaaaaaaaal, ik deed mee. Op nummer een.
    Haha.


    Haha. ik wou net zeggen: jij hebt zelf meegedaan, heb jij zo'n goed geheugen ?

    Maar je was me voor :Y)


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    TSwizzle schreef:
    (...)

    Haha. ik wou net zeggen: jij hebt zelf meegedaan, heb jij zo'n goed geheugen ?

    Maar je was me voor :Y)


    Nee, dat, nou ja, ik heb vandaag een faaldag denk ik.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    (...)

    Nee, dat, nou ja, ik heb vandaag een faaldag denk ik.


    dan moet jij maar eens vroeg gaan slapen denk ik, dan is die faaldag voorbij

    OT: Als je het spel nog nooit of 1/2 keer gespeeld heb, graag aan mij doorgeven.

    Ik heb een paar keer meegedaan, maar die zijn bijna onmiddelijk gestopt of ik was snel dood


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    TSwizzle schreef:
    (...)

    dan moet jij maar eens vroeg gaan slapen denk ik, dan is die faaldag voorbij

    OT: Als je het spel nog nooit of 1/2 keer gespeeld heb, graag aan mij doorgeven.

    Ik heb een paar keer meegedaan, maar die zijn bijna onmiddelijk gestopt of ik was snel dood


    Ik moet leren. Buh.
    Maar ja, je hebt gelijk.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    (...)

    Ik moet leren. Buh.
    Maar ja, je hebt gelijk.


    Ik moet ook leren
    En ik heb altijd gelijk


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Roane schreef:
    IKKE! *O*


    Tof dat er met mijn post rekening gehouden is *holds up sarcasm sign*


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Roane schreef:
    (...)

    Tof dat er met mijn post rekening gehouden is *holds up sarcasm sign*


    Sorry, ik had over jouw post heen gekeken. Fouten maken is menselijk.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Krijgen we vandaag onze rollen te horen?


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    DuskShine schreef:
    Krijgen we vandaag onze rollen te horen?


    Misschien. Ik moet veel leren dus de kans dat ik veel op mijn laptop ga zitten is klein.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Okie


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Wil je laten weten als je de pb´s heb gestuurd, ik heb echt heel veel pb´s


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.