• Dus niet.
    Meh, het was gisteren hartstikke gezellig op dat feestje - we hebben gratis champagne gekregen en de hele avond gedanst - maar natuurlijk moet er altijd weer iets zijn waardoor de avond verpest moet worden.
    Ik baal als een stekker, maar de jongen waar ik verliefd op ben heeft me de hele avond genegeerd en daarna met een ander meisje voor mijn neus gezoend. BAM.
    Nou, lekker dan. :') Daar gaan al je gevoelens, in rook op.

    Meh, jongens. :C Can somebody cheer me up? :C


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nou ja, misschien wist hij het niet (dat is waarschijnlijk niet wat je wilt lezen). En wat dan nog, geen hand vol maar een land vol jongens en daar zal er vast wel een bij zitten die bij jou past, die je ook leuk vind en die jou leuk vind. Bekijk het gewoon van de positieve kant, nu weet je dat hij geen gevoelens voor je heeft en kan je op jongensjacht


    Physics is awesome

    N'aawh, Annabethje... Dat vind ik echt een rotstreek van hem. Maar laat ik je één ding zeggen: jij bent vást en zeker honderdduizendmiljoenmiljard-meteenuitgangdatgeenechtgetalismaarjadatmaaktnietuit keer leuker dan die griet met wie hij zoent. En misschien ben je wel bestemd voor iemand anders? In the end vind je wel iemand, die jou zal steunen in je pogingen de wereld over te nemen en die je hand vast zal houden als je op je troon zit en regeert over de wereld (daar mikte je toch op?). Maar, laat me je nou eventjes een knuffel geven (YAY voor cyberhuggers zoals ik zelf die niet goed bij hun kop zijn en denken dat het aankomt - HET KOMT AAN) en je een paar grappige filmpjes sturen. Hebben niets met dit onderwerp te maken, maar misschien leidt het je af ;) :



    (Die daarachter, met die krullen. Als ik verdrietig of down ben, kijk ik dit, en dan lig ik echt op de grond van het lachen.)

    Eyes schreef:
    Nou ja, misschien wist hij het niet (dat is waarschijnlijk niet wat je wilt lezen). En wat dan nog, geen hand vol maar een land vol jongens en daar zal er vast wel een bij zitten die bij jou past, die je ook leuk vind en die jou leuk vind. Bekijk het gewoon van de positieve kant, nu weet je dat hij geen gevoelens voor je heeft en kan je op jongensjacht


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Eyes schreef:
    Nou ja, misschien wist hij het niet (dat is waarschijnlijk niet wat je wilt lezen). En wat dan nog, geen hand vol maar een land vol jongens en daar zal er vast wel een bij zitten die bij jou past, die je ook leuk vind en die jou leuk vind. Bekijk het gewoon van de positieve kant, nu weet je dat hij geen gevoelens voor je heeft en kan je op jongensjacht


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Awh, dat vind ik echt heel vervelend voor je. Hopelijk ben je snel over hem heen!


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.