• Eey, ik wil heel graag een cover. Maar helaas kan ik er zelf helemaal niks van, en daarom hoopte ik dat iemand me wilde helpen.

    De afbeeldingen:
    * The girl
    * The boy
    * Background

    En als tekst zou ik heel graag
    I Am Nobody hebben

    heel erg dankjewel als je me wilt helpen!
    Veel Liefs,
    Wrenloveer


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    Alsje

    Zucchini schreef:
    Alsje



    Super bedankt! Ik wacht nog even en als andere niet reageren dan gebruik ik zeker de jouwen :)


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    Ik probeer nog eens iets (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    TaurieI schreef:
    Ik probeer nog eens iets (:


    Graag :D ik hoop dat ie lukt :)


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    Ik ga morgen verder proberen, ik ben er niet tevreden mee (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wrenloveer schreef:
    Eey, ik wil heel graag een cover. Maar helaas kan ik er zelf helemaal niks van, en daarom hoopte ik dat iemand me wilde helpen.

    De afbeeldingen:
    * The girl
    * The boy
    * Background

    En als tekst zou ik heel graag
    I Am Nobody hebben

    heel erg dankjewel als je me wilt helpen!
    Veel Liefs,
    Wrenloveer



    Mag ik het ook proberen? Ik probeer hem dit weekend aftemaken goed? X


    I just caught the wave in your eyes

    Met deze ben ik al tevredener (:


    [ bericht aangepast op 17 feb 2014 - 21:42 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    DisneyMinds schreef:
    (...)


    Mag ik het ook proberen? Ik probeer hem dit weekend aftemaken goed? X
    tuurlijk mag je het proberen :D


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    TaurieI schreef:
    Met deze ben ik al tevredener (:




    Heel erg bedankt :D ik wacht DisneyMinds nog af ... en de andere die misschien nog komen


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    Ik kan ook nog wel even wat maken als je dat wil!

    Castor schreef:
    Ik kan ook nog wel even wat maken als je dat wil!


    Ja graag :D probeer maar ik.hoop zeker dat het lukt
    Xx


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    Ik ga nu meteen aan de slag ! (:

    Orenda schreef:
    Ik ga nu meteen aan de slag ! (:


    Haha oke succes ik hoop dat alles lukt! !


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    Ik weet niet of je 'm wat vindt. Het is niet de beste cover die ik ooit heb gemaakt, maar wie weet vind je 'm toch mooi.

    Castor schreef:
    Ik weet niet of je 'm wat vindt. Het is niet de beste cover die ik ooit heb gemaakt, maar wie weet vind je 'm toch mooi.



    Wauw Bedankt! Ik wacht de andere nog even af, en dan horen jullie welke ik pak :D


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3