• Ik heb onlangs een boek uitgelezen voor geschiedenis - "De scharlaken stad" door Hella S. Haasse - en nu moet ik er een hele uitgebreide samenvatting over schrijven. Dat wil zeggen, elk hoofdstuk heel bondig uitleggen.
    Het probleem is dat er in één hoofdstuk ontelbaar veel dingen gebeuren, waardoor ik zo'n 800 à 1000 woorden per hoofdstuk heb. En in totaal zijn er 21 hoofdstukken. (no_chears) Nooit gedacht dat ik Giovanni Borgia en paus Alexander VI en Michelangelo zo zou beginnen haten.
    Oké, ik zit aan hoofdstuk 4. Dit gaat me nooit lukken tegen het einde van de week. D: En volgende week heb ik examens. YAY.

    Nog iemand die geïrriteerd is door een schoolopdracht?

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 18:31 ]

    nee maar wel door een leraar


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jep, we moesten voor engels een heel saai boek lezen dat nergens over ging. Daar moeten we opdrachten over maken en vrijdag afhebben. Ook moeten we dan tegelijkertijd ons literatuur folder inleveren, met alles erop en eraan (anders krijg je minpunten) en dan moeten we ook nog 100 termen uit onze kop knallen.
    Dus ik weet hoe je je voelt (krul)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Mijn leraar van de units geeft de lay out pas de dag dat de P-opdracht ingeleverd moet worden als iedereen het al af hebt(vrijdag) en dan moeten we het dat zelfde weekend nog opnieuw maken en naar hem opgestuurd worden


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Usui schreef:
    Jep, we moesten voor engels een heel saai boek lezen dat nergens over ging. Daar moeten we opdrachten over maken en vrijdag afhebben. Ook moeten we dan tegelijkertijd ons literatuur folder inleveren, met alles erop en eraan (anders krijg je minpunten) en dan moeten we ook nog 100 termen uit onze kop knallen.
    Dus ik weet hoe je je voelt (krul)


    Ugh. Dat lijkt me ook niet zo geweldig leuk. :W

    Ja, techniek. Ik haat techniek. Moeten we een elektrisch schema maken in Fritzing, een top-down ontwerp maken met Gliffy, vervolgens ook een ontwerpdocument maken, ondertussen ook nog solderen en vervolgens die hele shit in Flash gaan zitten programmeren met Firmata. Does it already sound boring? Well it does to me.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja, alleen dan over meerdere opdrachten...
    Ik heb morgen een mondeling over tien nederlandse literaire boeken. Morgen moet ik ook een beschouwing af hebben en vrijdag heb ik een herkansing wiskunde van 9 hoofdstukken. Volgende week heb ik een nog een engels idioomtoets van 250 woorden en een engels mondeling en die week daarop heb ik tentamenweek!
    Maar succes met het samenvatten!


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Jiles schreef:
    Ja, alleen dan over meerdere opdrachten...
    Ik heb morgen een mondeling over tien nederlandse literaire boeken. Morgen moet ik ook een beschouwing af hebben en vrijdag heb ik een herkansing wiskunde van 9 hoofdstukken. Volgende week heb ik een nog een engels idioomtoets van 250 woorden en een engels mondeling en die week daarop heb ik tentamenweek!
    Maar succes met het samenvatten!


    Thank you, I'll need it. Jij ook veel succes! :3

    Ik heb morgen een Scheikunde proefwerk wat echt super veel is
    En ik moet voor Spaans een aantal brieven gaan schrijven
    Volgende week heb ik lekker verkort, 40 minuten, lesrooster dus dat is wel chill


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Een grote praktische opdracht die pas in juni af hoeft te zijn, moet ik nu al stukken van inleveren... -.-


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Een werkstuk over de Borgia's? D:

    Insieme per la vittoria!


    quidquid excusatio prandium pro

    Ja, pff, tien pagina lang werkstuk voor Nederlands..


    The odds are néver in our favor.

    Ik heb een trimestertaak van geschiedenis, waar je nergens informatie vind. Wat leuk. En veel succes nog!


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    In de toetsweek heb ik van biologie een toets over wat ik vanaf het begin van het schooljaar tot nu toe heb geleerd (dat is dus heel veel). Het is misschien niet zoveel als dat van jullie maar ik zit pas in de tweede, haha.


    "We're all afraid to talk about what stares at us from the dark" - Wintergirls

    Tja.. Heel veel. Schrijfopdracht van Nederlands, Geschiedenis samenvatting, proefwerk Engels, So Frans en Nederlands, en Geschiedenis So. In één week!!:O
    Maar goed, dan zit ik wel op VWO. En ik moet nog twee werkstukken maken. Eentje over Ierland, en een andere over Technopolis in België, waar we zijn geweest vorige week..
    Jaja..


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Wow, veel succes ermee, my dearest fiancé!


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."