• ---

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 18:21 ]


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    ja bij lvb hadden we het op een gegeven moment over ufo's en hij zo -hij sppoort neit gaat tijdens les roken buiten. - ja en dan gaan we spaccenxD heel de klas ging dubbel

    en bij gescheidenis dezelfde man hij zo ja en hitler had het zo en zo moeten doen en toen ging hij uitleggen dat als je het pistool bij je ogen houdt schiet je je ogen eruit en moet je het dus zo en zo doen. fck zelfmoordtips:|


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Meestal zijn het bij ons wij die de blunders maken & niet de leerkrachtn:(
    Jammer genoeg :$


    Who's amazayn, brilliam, extraordinharry, phenomeniall & fabulouis? Believe it or not, but it's 1D

    Mijn leraar wiskunde wilde enkele dagen geleden iets uitleggen en ging daarvoor vergelijken met '1+1'. Schrijft ze toch niet op bord dat dat 3 is! ;D


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Een leraar van vorig jaar zei telkens Tietaanic in plaats van gewoon Titanic. En dan vandaag bij NW zei hij een paar keer iets heel raars wat totaal geen woord is.

    owja en een meisje in de klas had een mega tas en toen viel ie. maar hij is gay van wiskunde en toen zij hij zielig. onee een gat in mijn lievelingsbroekxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hahaha awesome xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Mijn lerares geschiedenis is een enorme faalhaas met smartbords :W


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Mijn professoren zijn soms behoorlijk droog, maar echte blunders hebben ze niet. Nouja, laatst stapte mijn leraar van rechtsfilosofie naast het podium aan de achterkant, dus flikkerde hij tegen het bord aan.. -en hij is bij Pauw en Witteman geweest, omdat hij bonje had met één of andere journalist-


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Annatar schreef:
    Mijn lerares geschiedenis is een enorme faalhaas met smartbords :W


    Haha, mijn lerares aardrijkskunde heeft eens bijna een hele les daar aan verkloot doordat ze niets wist wat ze moest doen.

    wij hebben wel leraren die gewoon heel slecht Engels kunnen, dat vind ik eigenlijk niet kunnen sinds ik een tweetalige opleiding doe.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Oh en wij zitten in de pauze altijd op een bankje naast de trap, en een leraar liep haastig van de trap af maar viel er van af, waardoor hij languit over de vloer lag xD


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Yoda schreef:
    Mijn professoren zijn soms behoorlijk droog, maar echte blunders hebben ze niet. Nouja, laatst stapte mijn leraar van rechtsfilosofie naast het podium aan de achterkant, dus flikkerde hij tegen het bord aan.. -en hij is bij Pauw en Witteman geweest, omdat hij bonje had met één of andere journalist-

    Is dat toevallig die gast die zo'n journalist van Pownews had mishandeld?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Annatar schreef:
    (...)
    Is dat toevallig die gast die zo'n journalist van Pownews had mishandeld?


    Hij heeft hem niet mishandeld :W Maar het is wel dezelfde persoon, ja.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    een leerkracht van me is vandaag moeten gaan neerliggen in het midden van de klas, omdat ze bijna flauwviel

    onze leraren kunnen niet met smartborden omgaan (cat)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.