• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 15:07 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    lilly
    Ik knikte. "we hadden iets"
    Ze kijkt even in de doos en ik pak de spullen aan.
    De laatste paar boeken gooi ik in mijn kliusje.
    Alles was weer opgeruimt

    [ga zo]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeremy

    "Tuurlijk geldt die nog. In de kast liggen wat films. Zoek maar iets uit."
    Ik saluteer even lachend en sta op. Ik bekijk enkele films en kijk haar aan.
    "Heb je een voorkeur qua genre?"


    Mary

    Zijn handen glijden over mijn armen naar mijn gezicht. Ik voel zijn lippen passioneel op de mijne, en ik ga er helemaal in op. Zacht kreun ik even en met gesloten ogen geniet ik van het moment. Langzaam beeindig ik de kus, en ik ga weer tegen hem aanliggen. Ik moet even geeuwen.
    "Sorry," zeg ik zacht.
    "Ik denk dat ik echt moe ben."
    Ik bijt verontschuldigend even op mijn lip.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Heb je een voorkeur qua genre?"
    Ik schud lachend mijn hoofd.
    "Er ligt van alles in. Het maakt mij absoluut niet uit."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Er ligt vanalles in. Het maakt mij absoluut niet uit."
    Ik grinnik en duik de kast weer in. Ik pluk er The Last Song en Jungle Book uit.
    "He sexy, kies jij maar," zeg ik lachend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "He sexy, kies jij maar."
    Ik krijg twee films onder mijn neus gedrukt. The Last Song en Jungle Book. Lang hoef ik niet te twijfelen. Ik stop Jungle Book in mijn nachtkastje.
    "Het wordt deze," zeg ik lachend terwijl ik met de andere film zwaai.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Het wordt deze."
    Ik grinnik.
    "Een romantische film dus."
    Ik maak plagende kusgeluidjes en steek de dvd in.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Een romantische film dus."
    Ik lach en schud mijn hoofd.
    "Ik vind Jungle Book anders ook heel romantisch hoor," grinnik ik terwijl ik hem de afstandsbediening aangooi.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Ik vind Jungle Book anders ook heel romantisch hoor."
    Lachend kijk ik haar aan en zet de tv op. Ik zet de ondertiteling aan, en knip het licht uit, zodat het lekker gezellig is. Ik ga naast haar op het bed liggen, en trek de lakens om ons heen. Ik druk nog een kus op haar slapen, trek haar tegen me aan en leg mijn arm om haar schouder.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Jeremy komt lekker naast me liggen en druk een kus op mijn slapen. Hij trekt me tegen zich aan. Mijn hoofd laat ik tegen zijn schouder rusten terwijl ik mijn ogen op het beeld gericht hou.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Zachtjes streel ik over haar arm, en ik heb eigenlijk meer aandacht voor haar, dan voor de film. Ik kijk haar even aan, en neem haar goed in me op. Haar mooie haren, haar zachte huid, haar fijne lippen, en haar schitterende ogen. Spontaan ga ik glimlachen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Maya (lol andré heefd echt kleine stukjes)

    "Jawel meisje, er is iets." Zegt hij en hij wrijft over mijn rug.
    Ik zit nu met mijn rug naar hem toe, ik weet best dat ik niks geheim voor hem kan houden.
    'w-wat mohoet ik a-a-als je weeer vvvertrekt?' snik ik en ik kan de pijn die ik had toen hij weg was niet aan.
    'Ihik heb alleen jjouuw en Leeeeevii en Dimimitrry en geheen ouderss meer en engerddds diee opons azen' snik ik en barst in hevigere snikken uit.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Levi

    Ik kijk naar de jongen naast mij, het zweet loopt in grote druppels van zijn gezicht en hij ademt zwaar en pijnlijk, ik heb alleen maar een rare kietelachtige tinteling die je krijgt als je bloedvaten zich openen. Hij struikelt over zijn eigen been en valt op de grond van het apparaat af. Ik kan net een lach onderdrukken.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    André

    "Ik zal proberen zó lang als ik kan hier te blijven, oké." Zeg ik en traai haar naar me toe en knuffel haar.
    Ik sluit mijn ogen even en wieg haar heen en weer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donna

    Als ik mijn ogen even van het scherm afhaal en naar Jeremy kijkt glimlacht hij.
    "Zo leuk is het nog niet hoor," grinnik ik zachtjes en ik vlei me tegen hem aan. Zachtjes druk ik een kusje op zijn wang en concentreer me weer op de film.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Maya

    Ik lig nu in zijn armen en ik wordt heen en weer gewiegd.
    ik sla mijn handen voor mijn ogen en huil hevig, 'maaahaahar waaahhom moehet je dahan weheg?' huil ik en ik hoop dat hij me kan verstaan.

    Dimitry

    ik hoor iemand vallen en draai me om, een jogen is van een renapparaat gevallen.
    Ik lach gemeen en zet het roei apparaat harder.
    'Sukkel' lach ik en trek hard aan het apparaat.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »