• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:24 ]

    Niemand? :3

    Hm, anderhalf uur erbij? Het is maar waar je tijd voor hebt. Als je de tijd hebt, waarom niet?


    Your make-up is terrible

    Tja dat ligt er echt aan of je dat wil doen en of je de tijd hebt. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Waarom niet :)


    SLOAN.

    Als je tijd hebt, zou ik het wel doen. Al moet je er ook rekening mee houden dat je dan ook 3,5 uur moet lopen in de winter, als het heel koud is. Dan is het namelijk wat minder leuk. Maar als je dat niet erg vindt, dan zou ik het doen!


    To live would be an awfully big adventure

    Assassin schreef:
    Hm, anderhalf uur erbij? Het is maar waar je tijd voor hebt. Als je de tijd hebt, waarom niet?


    Once Upon A Time.... I used to sleep. Then this thing called “Netflix” happened…

    Bij mij was dat er gewoon erbij geflikt en toen ben ik gestopt ;]
    Ikzelf zou het niet doen, maar ik doe sowieso geen krantenwijk, omdat ik dat haat. Als jij er tijd en puf voor hebt, zou ik het doen...


    Deep inside, I've never felt alive

    Je zal altijd moeten werken voor je geld, maar krijg je er ook meer voor betaald? Als het in vergelijking te doen is, en je wilt meer geld verdienen, zie ik geen rede waarom niet. Het duurt misschienlang, maar de spullen die jekan kopen of de uitstapjes zijn het werken dan toch waard?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife