• Haai!,


    ik zit er al een tijdje aan te denken om een proefles drummen/piano/bass/viool,cello te nemen. (ja lekker veel i know.... maar ik hou van al die instrumenten en wil er nu graag achter komen waar mijn hart precies ligt. Ik heb al gitaar gespeeld en vind het ook nog wel leuk maar ergens voelt het niet fijn genoeg... misschien omdat ik op het punt zit waar ik niet verder kan komen en dat frustreert mij... en ja ik weet wel wat ze zeggen; dan moet je juist niet opgeven. En dat weet ik ook wel... maar ik denk al super lang dat het dus misschien ook kan zijn dat mijn hart toch ergens anders ligt.....
    Hoe zijn jullie er achter gekomen wat bij jullie past? Ik hou super veel van muziek en instrumenten... en ik weet dat mijn hart echt wel bij muziek lig...




    alvast bedankt!


    I just come to read

    Ik zou als ik jou was inderdaad gewoon lekker alles uit gaan proberen en de muziekleraar ook om zijn/haar mening vragen. Wellicht komt die met heel iets anders dan je in gedachten hebt (;


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Vooral veel uitproberen! En niet te hoge verwachtingen van jezelf hebben. Als je je zorgen maakt over dat je niet verder komt, is het misschien verstandig om een instrument te zoeken dat niet te veel geld kost bijvoorbeeld. Zo kun je zien of je het ook blijft volhouden als het bij bijvoorbeeld een viool moeilijk wordt. Dat is immers ook een heel moeilijk instrument om te bespelen. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik heb ook zo'n proeflessen gedaan toen ik in groep vier of vijf zat, en blijkbaar is het op cello blijven hangen, haha. Dus moest je daar vragen over hebben, laat het maar weten.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Ik heb ook zo'n proeflessen gedaan toen ik in groep vier of vijf zat, en blijkbaar is het op cello blijven hangen, haha. Dus moest je daar vragen over hebben, laat het maar weten.



    hoe heb je dat zo gedaan met proeflessen dan? : )


    I just come to read

    Veel uitproberen indeed.

    Ik zelf wil ook graag gitaar les nemen. ^^


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Sempre schreef:
    Ik zou als ik jou was inderdaad gewoon lekker alles uit gaan proberen en de muziekleraar ook om zijn/haar mening vragen. Wellicht komt die met heel iets anders dan je in gedachten hebt (;


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Throne schreef:
    (...)


    hoe heb je dat zo gedaan met proeflessen dan? : )


    Dat zat in een of ander pakket. Ik had theorielessen, en aansluitend waren er dan proeflessen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb nooit proeflessen gehad, ik moest en zou viool spelen. Dus als je daar vragen over hebt, kom maar door (:


    #WWED - What Would Emma Do?