• De Professor Hershel Layton, zeer gewaardeerd in het oude London, lost mysteries op mijn zijn trouwe metgezel Luke Tritton.
    Hershel, wier vroegere liefde Claire omkwam bij een explosie van een tijdmachine, heeft nooit een andere liefde gevonden. Als hij jaren later een schim van haar tegenkomt, waar hij nogmaals van afscheid moet nemen, besluit de professor meer te weten te komen over het verleden van Claire. Hij stuit op allerlei raadsels over haar verleden en vraagt zijn jonge vriend Luke om te helpen. Op het moment dat het spoor dood loopt, komen ze schokkende feiten tegen over Claire. Hershel is in de war, zo kende hij Claire niet! Vanaf een afstandje kijkt Luke naar zijn mentor, die tegen beter weten in verder gaat met zoeken omdat hij niet kan geloven en aanvaarden dat Claire die misdaden heeft begaan. Als inspecteur Chelmey twijfelt aan Herhsel's geestelijke vermogens als alle bewijzen pleiten voor Claire's schuld, vind Luke een oud schrift die alles doet veranderen...

    http://www.quizlet.nl/stories/79635/professor-layton--the-past-of-my-dear-claire/

    Ik heb nog niet zo veel abo's en misschien vinden andere mensen het verhaal wel leuk. Het is over professor Layton, sommige kennen het, anderen niet. Je kan altijd even het eerste hoofdstuk lezen :$

    Plaats hier ook jouw story om te promoten :')

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 7:41 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Tweede zin, daar zeg je dat degene die dood is gegaan nooit meer liefde heeft gevonden.. Is dat niet een beetje logisch, gezien ze dood is enal..? x]

    Er zitten een paar storende foutjes in de beschrijving, wat jammer is, gezien het idee me op zich wel interessant lijkt.. Zal wel even een kijkje nemen.

    En misschien moet je een link plaatsen van de story.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 21:06 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Oh damn, ik type soms te snel. Oke haha, slim :$
    In welke zin bedoel je? Haha, ik vraag anders wel beta aan. Oh, ik dacht dat ik er een link bij had gezet :o


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb wat dingen veranderd, je had gelijk, het klopte niet geheel. Zijn er nog wat foutjes? :$

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 21:15 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Als hij een schim tegenkomt van haar jaren later, -> Als hij jaren later een schim van haar tegenkomt
    Op het moment dat het spoor bijster loopt -> Je bent het spoor bijster, of het spoor loopt dood.

    Als er meer zijn, dan ben ik ze niet tegen gekomen ^^


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Oke, bedankt! (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pampampam.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife