• heey allemaal
    ik had het idee om een paar mensen als recensent te laten rondzwerven op Quizlet. Deze personen kunnnen dan op het forum hun recensie schrijven. En ze moeten een bericht naar de schriverr sturen. Ik vind het ook leuk dat de schrijver is iets anders ontvangt dan snel verder.

    Maar wat vinden jullie van dit idee? Reageer met leuk of niet leuk en je redenen.

    XXX

    Brokenwingx


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik zou nooit zomaar anderen inzetten als recensent. Want nu kan iedereen dat sowieso al en niemand doet de moeite. Tjah, competente mensen daarvoor zoeken, tenminste als het zou komen.

    het vergt inderdaad veel moeite om de perfecte personen te zoek das waar


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    brokenwingx schreef:
    (...)
    het vergt inderdaad veel moeite om de perfecte personen te zoek das waar

    Trouwens, als je dan al personen gevonden hebt, is het nog een kwestie van tijd. Die mensen moeten tijd maken om alle aanvragen te lezen. Er zijn enorm veel verhalen. Kijk maar naar de bèta's, die hebben ook ongelooflijk veel werk.
    En je moet zien dat je objectievere mensen inzet. Als je iemand neemt die erg subjectief is en bijvoorbeeld 1D niet leuk vind en die leest een 1D story die er nu in overvloed zijn. Dat komt niet goed want dat verhaal was al slecht omdat er 1D in de titel had staan.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Trouwens, als je dan al personen gevonden hebt, is het nog een kwestie van tijd. Die mensen moeten tijd maken om alle aanvragen te lezen. Er zijn enorm veel verhalen. Kijk maar naar de bèta's, die hebben ook ongelooflijk veel werk.
    En je moet zien dat je objectievere mensen inzet. Als je iemand neemt die erg subjectief is en bijvoorbeeld 1D niet leuk vind en die leest een 1D story die er nu in overvloed zijn. Dat komt niet goed want dat verhaal was al slecht omdat er 1D in de titel had staan.

    da had ik in begin ook 1d niet lezen maar nu heel af en toe begin wel is eentje te lezen dat is bij iedereen ook anders al jij bv zegt eikes 1d kan je ook commentaar krijgen.
    Maar je hebt gelijk het was ook maar een ingeving gewoon even voor de dag gegooid


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    brokenwingx schreef:
    (...)
    da had ik in begin ook 1d niet lezen maar nu heel af en toe begin wel is eentje te lezen dat is bij iedereen ook anders al jij bv zegt eikes 1d kan je ook commentaar krijgen.
    Maar je hebt gelijk het was ook maar een ingeving gewoon even voor de dag gegooid

    Ingevingen moet je ook posten. Soms zitten er geweldige suggesties bij.
    En sommige zijn praktisch moeilijk uitvoerbaar.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Ingevingen moet je ook posten. Soms zitten er geweldige suggesties bij.
    En sommige zijn praktisch moeilijk uitvoerbaar.

    IDD


    Sidera nostra contrahent solem lunamque