• De dertienjarige Livia uit Pijnacker heeft pas zelfmoord gepleegd omwille van het feit dat ze op een bangalijst stond.
    Ik vind het echt vreselijk dat die bangalijsten bestaan en zeker dat Livia zich er zo slecht door voelde, dat ze zichzelf van het leven ontnam.
    Ik hoop echt dat ze het beter heeft daarboven, want dit verdient niemand.
    Livia, we zullen je missen. <3


    Ik wilde dit gewoon even zeggen voor degenen die er nog niet van gehoord hadden. Gelieve enkel respectvolle reacties te plaatsen en Livia niet af te kraken of iets dergelijks.
    Dit is natuurlijk hartverscheurend dat we iemand zijn verloren aan een simpele bangalijst.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 9:49 ]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Dat vind ik echt sneu voor haar. Waarom zou je zo'n lijst maken? Als iemand zich als een slet zou willen gedragen, sta er dan boven ofzo als je het zo erg vind.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Dat vind ik echt sneu voor haar. Waarom zou je zo'n lijst maken? Als iemand zich als een slet zou willen gedragen, sta er dan boven ofzo als je het zo erg vind.


    Het leuke is dat sommige er op staan zonder reden..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Het is natuurlijk vreselijk om iemand te verliezen en ik wens haar familie en vrienden veel sterkte.
    Maar serieus, zelfmoord plegen om zoiets? Dan ben je wel heel zielig hoor. Zoek het probleem eens bij jezelf en verander. Zo hoor je er ook niet uit te zien op je dertiende. Ook als je op haar twitter kijk... Sorry ik vind het zware aanstellerij.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Het is natuurlijk vreselijk om iemand te verliezen en ik wens haar familie en vrienden veel sterkte.
    Maar serieus, zelfmoord plegen om zoiets? Dan ben je wel heel zielig hoor. Zoek het probleem eens bij jezelf en verander. Zo hoor je er ook niet uit te zien op je dertiende. Ook als je op haar twitter kijk... Sorry ik vind het zware aanstellerij.


    Ik snap je standpunt wel, maar waar is de 'Blijf altijd jezelf' dan gebleven?

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 10:05 ]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Assassin schreef:
    Het is natuurlijk vreselijk om iemand te verliezen en ik wens haar familie en vrienden veel sterkte.
    Maar serieus, zelfmoord plegen om zoiets? Dan ben je wel heel zielig hoor. Zoek het probleem eens bij jezelf en verander. Zo hoor je er ook niet uit te zien op je dertiende. Ook als je op haar twitter kijk... Sorry ik vind het zware aanstellerij.


    Dat gaat misschien iets te ver hoe je dat zo zegt. Maar er zullen wel andere redenen ook mee hebben gespeeld denk ik.


    live the life you love

    Dumbledore schreef:
    Dat vind ik echt sneu voor haar. Waarom zou je zo'n lijst maken? Als iemand zich als een slet zou willen gedragen, sta er dan boven ofzo als je het zo erg vind.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Assassin schreef:
    Het is natuurlijk vreselijk om iemand te verliezen en ik wens haar familie en vrienden veel sterkte.
    Maar serieus, zelfmoord plegen om zoiets? Dan ben je wel heel zielig hoor. Zoek het probleem eens bij jezelf en verander. Zo hoor je er ook niet uit te zien op je dertiende. Ook als je op haar twitter kijk... Sorry ik vind het zware aanstellerij.


    comfort in c h a o s

    Oke ik vind het echt erg voor haar en de ouders van al die andere kinderen


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Haar laatste tweet was 16 uur geleden. Dan is dit nieuws wel erg snel uitgelekt. Zijn jullie zeker dat ze echt dood is? :x

    Maar ik vind het natuurlijk wel ontzettend erg. Waarschijnlijk deed ze zich zelfverzekerd voor, maar was ze binnenin zo fragiel als iets.


    Let the Night embrace you

    Pusheen schreef:
    Haar laatste tweet was 16 uur geleden. Dan is dit nieuws wel erg snel uitgelekt. Zijn jullie zeker dat ze echt dood is? :x

    Maar ik vind het natuurlijk wel ontzettend erg. Waarschijnlijk deed ze zich zelfverzekerd voor, maar was ze binnenin zo fragiel als iets.


    De site zegt dat de politie het bevestigd heeft, dus ik vermoed van wel...


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Sorry, maar op haar twitter heeft ze anders ook over iedereen haar mening. Dan vind ik persoonlijk dat je er zelf ook moet tegen kunnen als andere hun menig over jou geven. :x
    Veel sterkte aan haar familie en vrienden.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 10:47 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    uhh wat is een bangalijst? ;x (dom)


    Sometimes it's best not to care.

    Ik heb het ook gelezen, op NU.nl. Daar werd ook door de politie bevestigd dat het waar is. :/
    Ik vind dit echt verschrikkelijk. Ik walg hier er van. Zo'n 'bangalijst', de naam alleen al. Hoe verzin je zoiets? Use your fucking common sense.
    Ik vind het een hele grote 'stap', dat ze zelfmoord heeft gepleegd. Echt absurd, gewoon. Er zullen vast meer factoren hebben meegespeeld. Echt verschrikkelijk. :/


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    SpaceBUNNY schreef:
    uhh wat is een bangalijst? ;x (dom)

    Een lijst me namen van tienermeisjes, die mensen zelf kunnen maken en waarvan zij vinden dat het sletten zijn. Banga = slet in straattaal.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Athalie schreef:
    (...)
    Een lijst me namen van tienermeisjes, die mensen zelf kunnen maken en waarvan zij vinden dat het sletten zijn. Banga = slet in straattaal.

    Ah okay ;o
    hmm, ik zou daarom niet zelfmoord gaan plegen. Dus ik denk dat er inderdaad wel meer dingen hebben meegespeeld waardoor ze het leven zat was.


    Sometimes it's best not to care.