• Hey,
    Ik en een vriendin van me willen een T-shirt bedrukken met een tekst van Nirvana en een Nirvana cd-cover op de voorkant. Weten jullie of daar copyright problemen mee kunnen ontstaan? Het is alleen voor onszelf, niet voor verkoop ofzoiets.
    bedankt!


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Ik denk van niet, maar dat kan ik echt niet zeker zeggen.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Nee, ze gaan je écht niet op straat aanhouden en vragen of het wel officiële merchandise is ofzo :W Sowieso is het eigen gebruik en dit soort dingen gebeurt zo vaak.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Nee, ze gaan je écht niet op straat aanhouden en vragen of het wel officiële merchandise is ofzo :W Sowieso is het eigen gebruik en dit soort dingen gebeurt zo vaak.

    Okay, thanks!


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Yoda schreef:
    Nee, ze gaan je écht niet op straat aanhouden en vragen of het wel officiële merchandise is ofzo :W Sowieso is het eigen gebruik en dit soort dingen gebeurt zo vaak.


    comfort in c h a o s

    Yoda schreef:
    Nee, ze gaan je écht niet op straat aanhouden en vragen of het wel officiële merchandise is ofzo :W Sowieso is het eigen gebruik en dit soort dingen gebeurt zo vaak.
    Ja het is voor eigen gebruik, maar gaat wel verder dan de huiselijke context! In principe mag het niet. Maar wie zou daar ooit iets zeggen..


    Get outta my head!

    Voor eigen gebruik mag (bijna) altijd, maar vanaf je die t-shirts gaat verkopen of weggeven, heb je problemen. (:


    Let the Night embrace you